e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -50%


Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Chris Brogan, Julien Smith
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2013-04-18
stron: 224, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl
  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.
  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.


Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (27.93zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (14.95zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (15.95zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (29.50zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (17.45zł)
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych (27.93zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (24.50zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (48.30zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (18.50zł)
Google Analytics dla marketingowców (19.95zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (29.50zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (37.80zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (49.50zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (22.45zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (39.90zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Windows Vista PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (79.00zł)
Excel 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (20.30zł)
Fotografia cyfrowa dla nastolatków (39.00zł)
Java i XML. Wydanie III. eBook. Pdf (44.90zł)
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. 101 gotowych projektów (34.90zł)
PHP5. Zaawansowane tworzenie stron WWW. Szybki start (77.00zł)
PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW (42.00zł)
Matrioszka Rosja i Jastrząb (17.45zł)
CATIA. Narzędzia i moduły (83.30zł)
Splątana sieć. Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW (54.90zł)
Egipt. Skarby faraonów i rafy koralowe. Wydanie 1 (24.90zł)
Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia (99.00zł)
80 sposobów na Ajax (54.90zł)
Access 2013 PL. Kurs (39.90zł)
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia (39.90zł)
Wyrażenia regularne. Receptury. eBook. Mobi (62.90zł)
AutoCAD 2002 i 2002 PL. Leksykon kieszonkowy (29.90zł)
WordPress 3. Instalacja i zarządzanie (19.50zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (12.45zł)
C# 2005. Warsztat programisty (57.00zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko