e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Chris Brogan, Julien Smith
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-03-04
stron: 224, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl
  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.
  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie III (29.90zł)
Fotografia cyfrowa w podróży. Przewodnik (47.00zł)
Symfony w przykładach (59.00zł)
Praktyczny kurs asemblera. Wydanie II. eBook. Pdf (54.80zł)
Praktyczny kurs asemblera. Wydanie II. eBook. Mobi (54.80zł)
JavaScript - mocne strony (31.92zł)
Macromedia FreeHand MX. Oficjalny podręcznik (44.90zł)
Sekrety profesjonalnego brzmienia w małym studiu (55.20zł)
Excel. Indywidualne szkolenie (49.00zł)
PHP5. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (19.90zł)
Kobiety wolą uwodzicieli. Jak je zdobywać? (49.00zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (39.00zł)
Herosi i filozofia. Książka, która ocali ten świat (34.90zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci. eBook. Mobi (27.90zł)
Dane testowe. Teoria i Praktyka. eBook. ePub (27.90zł)
Flash 8. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce (89.00zł)
Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie (44.90zł)
Statystyka opisowa w Excelu dla szkół. Ćwiczenia praktyczne (19.90zł)
Java 4 Swing. Tom 2 (81.00zł)
PHP i MySQL. Rozmówki (39.90zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu