e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: directx
Seria: Inne


Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Frank Luna
Data wydania: 2014-05-26
stron: 856, twarda oprawa, format: 164x239

więcej na stronie helion.pl

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!
Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!
Dzięki tej książce:
  • poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
  • zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
  • dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
  • wykorzystasz system cząstek
  • poznasz potencjał DirectX

Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!



Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: directx

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 (103.20zł)
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym (79.00zł)
Aplikacje Direct3D (33.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

InterBase dla delfinów (29.00zł)
Word 2007 PL. Kurs (34.90zł)
4000 ikon dla Windows (9.00zł)
Rejestr Windows 7. Praktyczne przykłady. eBook. Mobi (22.90zł)
Wprowadzenie do języka Java. Przewodnik krok po kroku (79.00zł)
CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (45.00zł)
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania (34.90zł)
Nowoczesny język JavaScript (69.00zł)
Diagnozowanie i utrzymanie sieci. Księga eksperta (60.00zł)
Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. eBook. Mobi (15.90zł)
Programowanie strukturalne i obiektowe. Programowanie obiektowe i programowanie pod Windows. Tom II (24.31zł)
CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny (49.00zł)
Ubuntu Linux. Biblia (117.00zł)
Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu (49.00zł)
Flash CS5 PL Professional. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (23.90zł)
AutoCAD 2007 i 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (24.00zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 2 (24.90zł)
Matematyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 3 (29.90zł)
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone (47.20zł)
Linux dla stacji roboczych (29.00zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | busy Oldenburg