e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: directx
Seria: Inne


Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Frank Luna
Data wydania: 2014-05-26
stron: 856, twarda oprawa, format: 164x239

więcej na stronie helion.pl

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!
Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!
Dzięki tej książce:
  • poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
  • zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
  • dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
  • wykorzystasz system cząstek
  • poznasz potencjał DirectX

Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!



Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: directx

Aplikacje Direct3D (33.00zł)
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 (64.50zł)
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Learn ECMAScript - Second Edition (129.00zł)
PHP. Receptury. Wydanie II. eBook. ePub (79.00zł)
Photoshop CS/CS PL. 50 praktycznych projektów (79.00zł)
Gry Unity i Facebook. Efektywna integracja, budowanie zasięgu i popularności. Kurs video (19.60zł)
Joomla! Biblia. Wydanie II (64.35zł)
Wyrażenia regularne (55.00zł)
Developing Backbone.js Applications. Building Better JavaScript Applications (126.65zł)
PHP. Praktyczne skrypty, które oszczędzą Twój czas (39.00zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych (67.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (23.20zł)
Windows Powershell Pocket Reference (38.17zł)
Projekty elektroniczne na iPhone i iPad. Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC (29.50zł)
Excel 2019 PL. Biblia (83.85zł)
Linux. Bezpieczeństwo. Receptury (54.90zł)
Ajax. Zaawansowane programowanie (67.00zł)
grep Pocket Reference. A Quick Pocket Reference for a Utility Every Unix User Needs (55.24zł)
Magento. Przewodnik dla programistów PHP (19.95zł)
Algorytmy dla bystrzaków (29.50zł)
Becoming a Better Programmer. A Handbook for People Who Care About Code (109.65zł)
PHP. Nowe możliwości, najlepsze praktyki (25.93zł)

telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła | podopedi | lsport