e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Sendmail. 3rd Edition
Cena: 205.21428571429 143.65 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Laura Ries, Al Ries
promocja -50%
cena: 39.9 zł 19.95 zł
Data wydania: 2016-06-16
stron: 208, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
  • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  • jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  • jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
  • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:

  1. Kształt
  2. Kolor
  3. Produkt
  4. Opakowanie
  5. Akcja
  6. Założyciel
  7. Symbol
  8. Założyciel
  9. Symbol
  10. Dziedzictwo


Cena: 19.95 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (23.40zł)
Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (27.92zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne (59.00zł)
GURU KULTU..RY (34.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (12.90zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (39.90zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (19.50zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (12.90zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (19.95zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (34.50zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (19.50zł)
Gry w komunikacji (23.40zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (24.50zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)

Pozostałe z serii: Inne

Pierwsze kroki z SQL. Praktyczne podejście dla początkujących (39.00zł)
Windows Vista PL. Projekty (24.00zł)
Po prostu Windows NT 4.0 PL (13.50zł)
Zarządzanie czasem (23.93zł)
Office 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (48.50zł)
Java. Kurs video. Zaawansowane elementy języka (79.50zł)
Visual C++ 2005 Express Edition. Tworzenie aplikacji dla Windows (29.00zł)
World of Tanks. Stwórz armię niszczycieli i rzuć się w wir walki! (12.45zł)
Raspberry Pi Hacks. Tips & Tools for Making Things with the Inexpensive Linux Computer (72.24zł)
Solid Edge. Komputerowe wspomaganie projektowania (119.00zł)
Władca Języków, czyli prawie wszystko o tym, jak zostać poliglotą (31.99zł)
Apache Spark 2.x for Java Developers (179.00zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi. Wydanie II (34.90zł)
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012 (48.30zł)
Best iPhone Apps. The Guide for Discriminating Downloaders. 2nd Edition (55.24zł)
Learning Bootstrap 4 by Building Projects (119.00zł)
Python and AWS Cookbook. Managing Your Cloud with Python and Boto (42.42zł)
Zdjęcia makro. Warsztaty fotograficzne (59.00zł)
Twoja firma w Google. czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (26.59zł)
React Native Cookbook. Bringing the Web to Native Platforms (118.15zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet skawica telefon serwery | domki letniskowe sobieszewo | przedszkole Piła | klej distal rapid classic distal wrocław | z nadrukiem torby papierowe Piła