e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -62%


Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Laura Ries, Al Ries
promocja -62%
cena: 39.210526315789 zł 14.90 zł
Data wydania: 2016-06-16
stron: 208, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
  • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  • jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  • jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
  • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:

  1. Kształt
  2. Kolor
  3. Produkt
  4. Opakowanie
  5. Akcja
  6. Założyciel
  7. Symbol
  8. Założyciel
  9. Symbol
  10. Dziedzictwo


Cena: 14.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (9.90zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (34.48zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (19.90zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (19.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (14.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (12.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Google+ dla biznesu (14.90zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

pfSense 2.x Cookbook (149.00zł)
Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. eBook. Mobi (15.90zł)
Marketing wirusowy w internecie. eBook. Pdf (27.90zł)
Nowoczesny język JavaScript (29.90zł)
Blockchain. Kurs video. Smart kontrakty i aplikacje zdecentralizowane w praktyce (99.00zł)
Cyfrowa ciemnia. Komputerowy warsztat fotografa. eBook. ePub (43.90zł)
Fotograf w podróży (24.90zł)
GIMP Biblia (99.00zł)
ACDSee. Ćwiczenia (19.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli jak hipnotycznie kontrolować umysły, uczucia i zachowania seksualne kobiet (23.20zł)
Practical Data Wrangling (109.00zł)
Elementy systemów komputerowych (41.50zł)
Programming Quantum Computers. Essential Algorithms and Code Samples (220.15zł)
Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla gimnazjum (31.90zł)
Networking Essentials (egzamin 70-058) (55.00zł)
Docker dla praktyków. Wydanie II (24.90zł)
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. eBook. Mobi (29.90zł)
ECUK. Przetwarzanie tekstów (24.31zł)
GitLab Quick Start Guide (99.90zł)
Java 9 Dependency Injection (149.00zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet skawica telefon serwery | domki letniskowe sobieszewo | psychoterapia Piła | przedszkole Piła | Najlepsze ceny na grzejniki płytowe Kermi grzejniki kermi wrocław Kermi K22 V22 stalowe płytowe zamiast żeliwnych