e-mail sitemap strona gwna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

wicej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 z

Jak zarabia kilkadziesit dolarw dziennie?

Darmowa cz I

wicej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe czci

wicej
Sekrety jzyka C#
Cena: 29.95 z


Seria: Inne
Promocja: -50%


Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbêdnik game developera

W³odzimierz Iwanowski
promocja -50%
cena: 149 z 74.50 z
Data wydania: 2022-05-09
stron: 0, miêkka oprawa, format:

wicej na stronie helion.pl

Obierz kurs na… nierzeczywisty silnik gier

Unreal Engine zadebiutowa³ w 1998 roku w grze Unreal. Ta pierwszoosobowa strzelanka doczeka³a siê swojej serii, a losy Unreal Engine potoczy³y siê jeszcze lepiej – dzi¶ ten wieloplatformowy silnik gier jest jednym z najpopularniejszych na rynku. Po jego technologicznie zaawansowane rozwi±zania siêgaj± najwiêksi producenci w bran¿y, ale bez obaw – Unreal Engine z pe³n± funkcjonalno¶ci± jest dostêpny dla ka¿dego za darmo. Znajdziesz tu wszystko, co potrzebne do game developmentu i projektów architektonicznych, w tym intuicyjny interfejs dla sympatyków designu, darmowe assety i modele usprawniaj±ce tworzenie prototypów, a tak¿e system Blueprints, pozwalaj±cy zaprogramowaæ logikê gry bez znajomo¶ci C++. W pi±tej wersji silnika wprowadzono szereg nowo¶ci, takich jak system audio MetaSounds czy silnik Chaos Physics, jednak prawdziwymi gwiazdami s± technologie Lumen i Nanite. Lumen odpowiada za globalne, realistyczne o¶wietlenie, a zwirtualizowany system geometrii Nanite pozwala budowaæ scenê 3D o niespotykanej dot±d szczegó³owo¶ci. Zoptymalizowana wydajno¶æ oraz nowe funkcje Unreal Engine 5 sprawi±, ¿e rozgrywka przejdzie na najwy¿szy poziom.

W trakcie naszego profesjonalnego szkolenia nauczysz siê:

  • Podstaw C++ i programowania w Blueprints
  • U¿ywaæ systemu zarz±dzania kamer±
  • Budowaæ poziomy
  • Tworzyæ w³asny system sterowania
  • Importowaæ i stosowaæ biblioteki modeli fotogrametrycznych
  • Korzystaæ z narzêdzi renderingu
  • Tworzyæ funkcjonalne interfejsy koresponduj±ce z graczem
  • Budowaæ system interakcji za pomoc± Trace
  • Kreowaæ w³asny system gameplay
  • Tworzyæ ud¼wiêkowienie aplikacji
  • Stosowaæ Timeline i p³ynn± zmianê warto¶ci zmiennych

Co wiêcej…

  • Nauczysz siê u¿ywaæ tagów i predefiniowanych modu³ów do budowania mechaniki gry
  • Zbudujesz podstawowe elementy AI i zintegrujesz je z otoczeniem

Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbêdnik game developera to ponad 6 godzin praktycznej wiedzy i budowania funkcjonalno¶ci, prototypowania mechaniki, a tak¿e iterowania produkcji. Na pocz±tku zaznajomisz siê z edytorem i mo¿liwo¶ciami narzêdzia Unreal Engine 5. Nauczysz siê stosowaæ predefiniowane funkcje, by nastêpnie optymalizowaæ budowany kod, agregowaæ zasoby i elastycznie dostosowywaæ zmienne. Poznasz podstawy Blueprints i zasady pos³ugiwania siê kodem do szybkiej iteracji rozgrywki. Dowiesz siê, jak stworzyæ systemy sterowania, statystyk i zmiany kamer. Do gameplay dodasz oprawê d¼wiêkow±, a nawet tchniesz trochê ¿ycia w AI, tworz±c inteligentnego przeciwnika dla naszego aktora. W praktyce sprawdzisz, jak korzystaæ z narzêdzi modelingu do prototypowania obiektów, i stworzysz wspania³e efekty wizualne u¿ywaj±c zasobów Particle Emitter.

By nadaæ rozgrywce odrobinê logiki, poznasz mechanikê po³±czeñ miêdzy aktorami, komponentami, interfejsami, tagami i dispatcherami, dziêki czemu zbudujesz funkcjonaln± komunikacjê obiektów ze ¶wiatem, z interfejsem czy ze sztuczn± inteligencj±.

 

Przygodê z tym poradnikiem zakoñczysz z umiejêtno¶ciami na poziomie podstawowym. Co dalej? W kursie zosta³y omówione ¶cie¿ki kariery, w których mo¿esz siê doskonaliæ po jego ukoñczeniu. Przejdziemy tematycznie przez fundamenty pracy programisty, sound designera, UI designera, jak równie¿ artysty ¶rodowiska. Bran¿a gier daje liczne mo¿liwo¶ci wyboru, sprawd¼, która z nich przypadnie Ci do gustu!

 

Gamedev

Kreatywny rozwój, uczestnictwo w unikatowych projektach i jednoczesne zapewnianie rozrywki innym – tak wyobra¿amy sobie gamedev. Wakatów dla zdolnych i ambitnych w tym sektorze nie zabraknie. Przy tworzeniu gry komputerowej pracuje ca³y sztab ludzi – arty¶ci zamieniaj± levele i postacie w dzie³a sztuki, programi¶ci pracuj± nad mechanik± gry i efektami specjalnymi. Warto zaznaczyæ, ¿e w du¿ych studiach projektowych stanowisk wyspecjalizowanych w konkretnych zadaniach jest znacznie wiêcej.
Rynek gier w Polsce ma wiele do zaoferowania: stale siê rozwija i notuje wzrosty przychodów rok do roku. Rodzime tytu³y s± znane i cenione przez graczy, a studia takie jak CD Projekt Red, Techland, 11 Bit Studios sprzeda³y miliony kopii swoich produkcji na ca³ym ¶wiecie. Mo¿emy siê tak¿e pochwaliæ organizacj± wa¿nych i znanych miêdzynarodowo wydarzeñ, jak Game Industry Conference i Digital Dragons. Fani e-sportu za¶ doskonale znaj± Katowice, które raz w roku zamieniaj± siê w stolicê gier za spraw± turnieju Intel Extreme Masters.


Cena: 74.50 z

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostae z kategorii: C++ - Programowanie

Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo (36.48z)
C++. Struktury danych i algorytmy (31.35z)
Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 (119.20z)
C++. Biblioteka standardowa. Podrêcznik programisty. Wydanie II (81.95z)
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III (109.45z)
C++. Dla ka¿dego. Wydanie VII (99.00z)
C++. Zadania z programowania z przyk³adowymi rozwi±zaniami. Wydanie III (21.95z)
Jêzyk C++. Owoce programowania. Wydanie IX (92.38z)
C++17 STL. Receptury (79.00z)
Nowoczesny C++. Zbiór praktycznych zadañ dla przysz³ych ekspertów (57.00z)
Learning C++ Functional Programming (189.00z)
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo (31.35z)
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie II poprawione (129.00z)
USB. Praktyczne programowanie z Windows API w C++ (21.45z)
Tablice informatyczne. C++. Wydanie II (7.10z)
Boost C++ Application Development Cookbook - Second Edition (189.00z)
C++20. Laboratorium (43.55z)
Hands-On Concurrency with Rust (159.00z)
C++. Dla ka¿dego. Wydanie VII (54.45z)
USB. Praktyczne programowanie z Windows API w C++. Wydanie II (37.95z)

Pozostae z serii: Inne

ASAP. Jak nauczyæ siê jêzyka obcego tak szybko, jak to mo¿liwe (19.20z)
FISZKI audio j. francuski Starter (15.19z)
Flesz. O fotografii z lamp± b³yskow± (21.95z)
Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania (47.20z)
Piêciodniowy sprint. Rozwi±zywanie trudnych problemów i testowanie pomys³ów (25.35z)
Tomcat. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie II (69.00z)
Amazon Web Services (AWS). Kurs video. Zostañ administratorem systemów IT (109.00z)
Computer Vision Projects with OpenCV and Python 3 (109.00z)
Windows 7 PL (21.45z)
Profesjonalne programowanie. Czê¶æ 2. My¶l niskopoziomowo, pisz wysokopoziomowo (79.00z)
Mastering Identity and Access Management with Microsoft Azure (209.00z)
Podró¿e i zdrowie (24.90z)
Perl for Oracle DBAs (169.15z)
Anatomia PC. Kompendium. Wydanie II (44.90z)
Kompozycja. Od zdjêcia do arcydzie³a (69.00z)
Projektowanie serwisów WWW. Standardy sieciowe. Wydanie III (59.00z)
Vademecum Administratora Microsoft SQL Server 2012 (55.44z)
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku (96.00z)
21 Recipes for Mining Twitter. Distilling Rich Information from Messy Data (72.24z)
XML. Æwiczenia praktyczne (16.00z)