Promocja dnia
30% taniej

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Darmowa czê¶æ I

Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Dwie darmowe czê¶ci

Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³
Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbêdnik game developera
W³odzimierz Iwanowski
stron: 0, miêkka oprawa, format:
Obierz kurs na… nierzeczywisty silnik gier
Unreal Engine zadebiutowa³ w 1998 roku w grze Unreal. Ta pierwszoosobowa strzelanka doczeka³a siê swojej serii, a losy Unreal Engine potoczy³y siê jeszcze lepiej – dzi¶ ten wieloplatformowy silnik gier jest jednym z najpopularniejszych na rynku. Po jego technologicznie zaawansowane rozwi±zania siêgaj± najwiêksi producenci w bran¿y, ale bez obaw – Unreal Engine z pe³n± funkcjonalno¶ci± jest dostêpny dla ka¿dego za darmo. Znajdziesz tu wszystko, co potrzebne do game developmentu i projektów architektonicznych, w tym intuicyjny interfejs dla sympatyków designu, darmowe assety i modele usprawniaj±ce tworzenie prototypów, a tak¿e system Blueprints, pozwalaj±cy zaprogramowaæ logikê gry bez znajomo¶ci C++. W pi±tej wersji silnika wprowadzono szereg nowo¶ci, takich jak system audio MetaSounds czy silnik Chaos Physics, jednak prawdziwymi gwiazdami s± technologie Lumen i Nanite. Lumen odpowiada za globalne, realistyczne o¶wietlenie, a zwirtualizowany system geometrii Nanite pozwala budowaæ scenê 3D o niespotykanej dot±d szczegó³owo¶ci. Zoptymalizowana wydajno¶æ oraz nowe funkcje Unreal Engine 5 sprawi±, ¿e rozgrywka przejdzie na najwy¿szy poziom.W trakcie naszego profesjonalnego szkolenia nauczysz siê:
- Podstaw C++ i programowania w Blueprints
- U¿ywaæ systemu zarz±dzania kamer±
- Budowaæ poziomy
- Tworzyæ w³asny system sterowania
- Importowaæ i stosowaæ biblioteki modeli fotogrametrycznych
- Korzystaæ z narzêdzi renderingu
- Tworzyæ funkcjonalne interfejsy koresponduj±ce z graczem
- Budowaæ system interakcji za pomoc± Trace
- Kreowaæ w³asny system gameplay
- Tworzyæ ud¼wiêkowienie aplikacji
- Stosowaæ Timeline i p³ynn± zmianê warto¶ci zmiennych
Co wiêcej…
- Nauczysz siê u¿ywaæ tagów i predefiniowanych modu³ów do budowania mechaniki gry
- Zbudujesz podstawowe elementy AI i zintegrujesz je z otoczeniem
Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbêdnik game developera to ponad 6 godzin praktycznej wiedzy i budowania funkcjonalno¶ci, prototypowania mechaniki, a tak¿e iterowania produkcji. Na pocz±tku zaznajomisz siê z edytorem i mo¿liwo¶ciami narzêdzia Unreal Engine 5. Nauczysz siê stosowaæ predefiniowane funkcje, by nastêpnie optymalizowaæ budowany kod, agregowaæ zasoby i elastycznie dostosowywaæ zmienne. Poznasz podstawy Blueprints i zasady pos³ugiwania siê kodem do szybkiej iteracji rozgrywki. Dowiesz siê, jak stworzyæ systemy sterowania, statystyk i zmiany kamer. Do gameplay dodasz oprawê d¼wiêkow±, a nawet tchniesz trochê ¿ycia w AI, tworz±c inteligentnego przeciwnika dla naszego aktora. W praktyce sprawdzisz, jak korzystaæ z narzêdzi modelingu do prototypowania obiektów, i stworzysz wspania³e efekty wizualne u¿ywaj±c zasobów Particle Emitter.
By nadaæ rozgrywce odrobinê logiki, poznasz mechanikê po³±czeñ miêdzy aktorami, komponentami, interfejsami, tagami i dispatcherami, dziêki czemu zbudujesz funkcjonaln± komunikacjê obiektów ze ¶wiatem, z interfejsem czy ze sztuczn± inteligencj±.
Przygodê z tym poradnikiem zakoñczysz z umiejêtno¶ciami na poziomie podstawowym. Co dalej? W kursie zosta³y omówione ¶cie¿ki kariery, w których mo¿esz siê doskonaliæ po jego ukoñczeniu. Przejdziemy tematycznie przez fundamenty pracy programisty, sound designera, UI designera, jak równie¿ artysty ¶rodowiska. Bran¿a gier daje liczne mo¿liwo¶ci wyboru, sprawd¼, która z nich przypadnie Ci do gustu!
Gamedev
Kreatywny rozwój, uczestnictwo w unikatowych projektach i jednoczesne zapewnianie rozrywki innym – tak wyobra¿amy sobie gamedev. Wakatów dla zdolnych i ambitnych w tym sektorze nie zabraknie. Przy tworzeniu gry komputerowej pracuje ca³y sztab ludzi – arty¶ci zamieniaj± levele i postacie w dzie³a sztuki, programi¶ci pracuj± nad mechanik± gry i efektami specjalnymi. Warto zaznaczyæ, ¿e w du¿ych studiach projektowych stanowisk wyspecjalizowanych w konkretnych zadaniach jest znacznie wiêcej.
Rynek gier w Polsce ma wiele do zaoferowania: stale siê rozwija i notuje wzrosty przychodów rok do roku. Rodzime tytu³y s± znane i cenione przez graczy, a studia takie jak CD Projekt Red, Techland, 11 Bit Studios sprzeda³y miliony kopii swoich produkcji na ca³ym ¶wiecie. Mo¿emy siê tak¿e pochwaliæ organizacj± wa¿nych i znanych miêdzynarodowo wydarzeñ, jak Game Industry Conference i Digital Dragons. Fani e-sportu za¶ doskonale znaj± Katowice, które raz w roku zamieniaj± siê w stolicê gier za spraw± turnieju Intel Extreme Masters.
Pozosta³e z kategorii: C++ - Programowanie
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo (36.48z³)C++. Struktury danych i algorytmy (31.35z³)
Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 (119.20z³)
C++. Biblioteka standardowa. Podrêcznik programisty. Wydanie II (81.95z³)
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III (109.45z³)
C++. Dla ka¿dego. Wydanie VII (99.00z³)
C++. Zadania z programowania z przyk³adowymi rozwi±zaniami. Wydanie III (21.95z³)
Jêzyk C++. Owoce programowania. Wydanie IX (92.38z³)
C++17 STL. Receptury (79.00z³)
Nowoczesny C++. Zbiór praktycznych zadañ dla przysz³ych ekspertów (57.00z³)
Learning C++ Functional Programming (189.00z³)
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo (31.35z³)
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie II poprawione (129.00z³)
USB. Praktyczne programowanie z Windows API w C++ (21.45z³)
Tablice informatyczne. C++. Wydanie II (7.10z³)
Boost C++ Application Development Cookbook - Second Edition (189.00z³)
C++20. Laboratorium (43.55z³)
Hands-On Concurrency with Rust (159.00z³)
C++. Dla ka¿dego. Wydanie VII (54.45z³)
USB. Praktyczne programowanie z Windows API w C++. Wydanie II (37.95z³)
Pozosta³e z serii: Inne
ASAP. Jak nauczyæ siê jêzyka obcego tak szybko, jak to mo¿liwe (19.20z³)FISZKI audio j. francuski Starter (15.19z³)
Flesz. O fotografii z lamp± b³yskow± (21.95z³)
Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania (47.20z³)
Piêciodniowy sprint. Rozwi±zywanie trudnych problemów i testowanie pomys³ów (25.35z³)
Tomcat. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie II (69.00z³)
Amazon Web Services (AWS). Kurs video. Zostañ administratorem systemów IT (109.00z³)
Computer Vision Projects with OpenCV and Python 3 (109.00z³)
Windows 7 PL (21.45z³)
Profesjonalne programowanie. Czê¶æ 2. My¶l niskopoziomowo, pisz wysokopoziomowo (79.00z³)
Mastering Identity and Access Management with Microsoft Azure (209.00z³)
Podró¿e i zdrowie (24.90z³)
Perl for Oracle DBAs (169.15z³)
Anatomia PC. Kompendium. Wydanie II (44.90z³)
Kompozycja. Od zdjêcia do arcydzie³a (69.00z³)
Projektowanie serwisów WWW. Standardy sieciowe. Wydanie III (59.00z³)
Vademecum Administratora Microsoft SQL Server 2012 (55.44z³)
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku (96.00z³)
21 Recipes for Mining Twitter. Distilling Rich Information from Messy Data (72.24z³)
XML. Æwiczenia praktyczne (16.00z³)