e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

wiêcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 z³

Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?

Darmowa czê¶æ I

wiêcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe czê¶ci

wiêcej
Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³


Seria: Inne
Promocja: -50%


Matematyka. Kurs video. Æwiczenia dla programisty i data science

Oleg ¯ero
promocja -50%
cena: 298 z³ 149.00 z³
Data wydania: 2022-07-26
stron: 0, miêkka oprawa, format:

wiêcej na stronie helion.pl

Obierz kurs na... wsparcie, jakie matematyka oferuje programi¶cie

Niewiele dziedzin wiedzy bazuj±cych na starej, dobrej matematyce rozwija siê dzi¶ tak szybko, jak informatyka. Jednocze¶nie tradycyjna matematyka i nowoczesne programowanie wi±¿± siê ze sob± nierozerwalne w wielu obszarach naszego ¿ycia, na które wp³yw ma rozwój technologii. Matematyka nie tylko oferuje sposoby modelowania, wyra¿ania i przewidywania zjawisk, ale równie¿ stanowi fundament i wsparcie dla innych dziedzin technicznych. Dla informatyki i programowania jest niczym instrukcja obs³ugi, teoretyczny spis zasad dzia³ania urz±dzeñ zwanych komputerami. Razem - matematyka i informatyka - stanowi± duet, w którym obie wzajemnie siê wspieraj±, oferuj±c nowe mo¿liwo¶ci rozwi±zywania problemów.
Z powy¿szego wynika jasno: kto chce byæ wybitnym programist±, zdolnym do zmagania siê z najpowa¿niejszymi problemami bran¿y, ten musi siê bli¿ej zapoznaæ z matematyk±. Opanowaæ jej fundamentalne prawa - te same, na których bazuje informatyka. Byæ w stanie zaimplementowaæ matematyczne równania w najpopularniejszych jêzykach programowania, takich jak Python, i otworzyæ dziêki temu szeroko drzwi do efektywnego korzystania z programistycznych narzêdzi i bibliotek. Rozwin±æ swoje rozumienie matematyki, matematyczne my¶lenie i wyobra¼niê po to, by móc na ich bazie kreowaæ nowe, inspiruj±ce rozwi±zania w developmencie i data science.


Co Ciê czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia
Dziêki naszemu kursowi:

  • Zrozumiesz zwi±zek pomiêdzy abstrakcyjnymi pojêciami matematycznymi i praktycznymi mo¿liwo¶ciami ich wykorzystania
  • Pog³êbisz swoj± matematyczn± wyobra¼niê
  • Bêdziesz w stanie organizowaæ i optymalizowaæ kod obliczeniowy pod k±tem wydajno¶ci i spójno¶ci
  • Zaczniesz stosowaæ fundamentalne prawa matematyki do rozwi±zywania problemów w ró¿nych obszarach: od finansów po przetwarzanie sygna³u
  • Poznasz przydatne przy obliczeniach standardowe narzêdzia z ekosystemu Pythona, takie jak numpy, scipy, pandas, sympy i matplotlib

Co wiêcej...

  • Dziêki zestawowi æwiczeñ demonstracyjnych jeszcze lepiej zrozumiesz takie pojêcia jak równanie ró¿niczkowe, przestrzenie wektorowe, ca³ka, model statystyczny czy transformata Fouriera
Matematyka. Kurs video. Æwiczenia dla programisty i data science koñczy siê na poziomie ¶rednio zaawansowanym i zaawansowanym. Stopieñ zaawansowania zale¿y od Ciebie - Twojego zaanga¿owania i gotowo¶ci do adaptowania zasad matematyki w informatyce. Kurs daje ¶wietne podstawy do dalszej samodzielnej pracy i rozwoju. By w pe³ni skorzystaæ ze szkolenia, trzeba mieæ wiedzê matematyczn± na poziomie kandydata na studia i opanowane podstawy Pythona. Przed uruchomieniem kursu sprawd¼, czy w swoim komputerze masz dzia³aj±cy system operacyjny Linux i zainstalowane ¶rodowisko Pythona.

Praktyczna strona matematyki i... informatyki

Ten kurs jest kontynuacj± szkolenia Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science i stanowi jego rozszerzenie poprzez nacisk na stronê praktyczn±. Zosta³ podzielony na osiem rozdzia³ów, które zawieraj± wiedzê z najistotniejszych obszarów matematyki stosowanej w kontek¶cie u¿yteczno¶ci w dziedzinach technicznych. W rozdzia³ach znalaz³y siê æwiczenia (³±cznie 15) o charakterze zarówno demonstracyjnym, jak i zadaniowym. Ich celem jest pomóc Ci w dog³êbnym zrozumieniu kluczowych koncepcji matematycznych, tak¿e w odniesieniu do praktycznych zastosowañ.


Cena: 149.00 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozosta³e z kategorii: Inne - Programowanie

Hands-On ROS for Robotics Programming (139.00z³)
Raspberry Pi. Niesamowite projekty. Szalony Geniusz (39.90z³)
Mikrofrontendy w akcji (43.45z³)
Learn ARCore - Fundamentals of Google ARCore (139.00z³)
Zawód marzeñ. Zostañ programist± bran¿y IT (39.00z³)
Rapid Application Development with OutSystems (159.00z³)
Sieci spo³eczne i technologiczne (55.20z³)
Hello Scratch! Napisz swoj± pierwsz± grê i ucz siê programowania (29.89z³)
OpenStack Operations Guide (143.65z³)
R for Data Science. Import, Tidy, Transform, Visualize, and Model Data (203.15z³)
Na tropie b³êdów Przewodnik hakerski (74.59z³)
F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przyk³adowymi rozwi±zaniami (39.20z³)
Writing GNU Emacs Extensions. Editor Customizations and Creations with Lisp (109.65z³)
Raspberry Pi. Przewodnik u¿ytkownika (39.00z³)
The Elements of Voice First Style (109.65z³)
Wstêp do programowania sterowników PLC (40.39z³)
Programowanie w jêzyku Swift. Big Nerd Ranch Guide (79.00z³)
Flex 4 Cookbook. Real-world recipes for developing Rich Internet Applications (160.65z³)
Praca z zastanym kodem. Najlepsze techniki (79.00z³)
Baseball Hacks. Tips & Tools for Analyzing and Winning with Statistics (84.92z³)

Pozosta³e z serii: Inne

Zend Framework 3. Poradnik programisty (32.45z³)
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java (36.85z³)
Hands-On Serverless Deep Learning with TensorFlow and AWS Lambda (99.90z³)
TDD z wykorzystaniem C# 7. Programowanie sterowane testami (20.90z³)
Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych (88.83z³)
Java. Kompendium programisty. Wydanie X (98.45z³)
Java Pocket Guide. Instant Help for Java Programmers. 4th Edition (72.24z³)
Fotografia przyrodnicza. Techniki pracy najs³ynniejszych fotografów natury (59.00z³)
Beginning GraphQL (64.99z³)
Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na dzia³anie czasu (26.95z³)
Wstêp do HTML5 i CSS3 (25.85z³)
Zasady grupy w systemach Windows Server 2008 i Windows Vista Resource Kit (103.01z³)
Dotknij, przesuñ, potrz±¶nij. Od pomys³u do gry na iPhone'a i iPada. eBook. ePub (31.99z³)
Photoshop. Od pomys³u do projektu (59.00z³)
React dla zaawansowanych (49.00z³)
SuSe Linux 7.2. Czarna ksiêga administratora (39.00z³)
Twórcza kradzie¿. 10 przykazañ kreatywno¶ci (27.90z³)
Arduino for Kids (139.00z³)
UML 2.0 w akcji. Przewodnik oparty na projektach (18.70z³)
Python in a Nutshell. A Desktop Quick Reference. 3rd Edition (254.15z³)