e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 51.428571428571 36.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows

Wayne Freeze
cena: 52.00 zł
Data wydania: 2002-10-22
stron: 416, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem. Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.
W książce opisano:
  • Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D
  • Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie
  • Tworzenie animowanych postaci
  • Operowanie czasem w symulacjach
  • Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio
  • Interakcje użytkownik - program za pomocą DirectInput
  • Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API
  • Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry



Cena: 52.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 (125.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wielka księga firewalli (139.00zł)
Podstawy ochrony komputerów (39.00zł)
Routing i switching. Praktyczny przewodnik (49.00zł)
Java RMI (152.15zł)
Introduction to Programming (129.00zł)
CSS. Leksykon kieszonkowy. Wydanie IV. ebook. ePub (22.90zł)
Mastering OpenCV 4 with Python (139.00zł)
Reactive Android Programming (139.00zł)
Head First C#. A Learner's Guide to Real-World Programming with C#, XAML, and .NET. 3rd Edition (160.65zł)
Tworzenie filmów w Windows XP. Projekty (29.90zł)
Fotografia cyfrowa. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (14.90zł)
Essential iOS Build and Release. A Comprehensive Guide to Building, Packaging, and Distribution (42.42zł)
Piłkomatyka. Matematyczne piękno futbolu (38.02zł)
Projekty elektroniczne dla bystrzaków (54.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi (38.74zł)
Microsoft SQL Server 2008 od środka Programowanie w języku T-SQL (87.92zł)
Applied Deep Learning with Python (139.00zł)
Prowadzenie list dystrybucyjnych (49.00zł)
Mikrokontrolery ST7 LITE w praktyce (62.86zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW. eBook. Pdf (31.99zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kurów telefon | dogecoin.com.pl | mobilier.pl | torby papierowe z nadrukiem | transport osób Piła