e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne
Promocja: -50%


Tworzenie gier internetowych. Receptury

Evan Burchard
promocja -50%
cena: 49 zł 24.50 zł
Data wydania: 2014-01-18
stron: 320, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Tworzenie gier internetowych. Receptury eBook -- spis treści

Przedmowa (11)

O autorze (13)

Wstęp (15)

Rozdział 1. Quiz (19)

  • Receptura. Tworzenie zbioru pytań (20)
  • Receptura. Ukrywanie i pokazywanie quizu (25)
  • Receptura. Przywracanie pytań do widoku (26)
  • Receptura. Lista zakupów (28)
  • Receptura. Które odpowiedzi są poprawne (32)
  • Podsumowanie (34)

Rozdział 2. Fikcja interaktywna (37)

  • Receptura. Stylizowane strony (38)
  • Receptura. Zmienianie stron (41)
  • Receptura. Dodanie schowka z obsługą funkcji przeciągania i upuszczania (44)
  • Receptura. Dodawanie złożonych interakcji (50)
  • Receptura. Okruszki (59)
  • Receptura. Dramatyczne zakończenie (61)
  • Podsumowanie (63)

Rozdział 3. Impreza (65)

  • Receptura. Tworzenie przykładowej gry przy użyciu silnika atom.js (66)
  • Receptura. Rysowanie na kanwie (70)
  • Receptura. Rysowanie dziur (72)
  • Receptura. Rysowanie kreta (74)
  • Receptura. Umieszczanie kretów w dziurach (77)
  • Receptura. Dynamiczne pokazywanie kreta (79)
  • Receptura. Bicie kretów (80)
  • Pogrążanie się w rozpaczy z powodu elementu <audio> HTML5 (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Puzzle (87)

  • Receptura. Renderowanie przy użyciu biblioteki easel.js (88)
  • Receptura. Renderowanie większej liczby obiektów (92)
  • Receptura. Tworzenie par (94)
  • Receptura. Dopasowywanie i usuwanie par (97)
  • Receptura. Ukrywanie i przekręcanie obrazków (99)
  • Receptura. Wygrywanie i przegrywanie (100)
  • Receptura. Buforowanie i wydajność (104)
  • Receptura. Dopasowywanie par zamiast duplikatów (106)
  • Podsumowanie (110)

Rozdział 5. Gry platformowe (113)

  • Wprowadzenie do biblioteki melon.js (114)
  • Receptura. Tworzenie mapy kafelkowej (114)
  • Receptura. Uruchamianie gry (116)
  • Receptura. Dodawanie postaci (119)
  • Receptura. Budowa mapy kolizji (121)
  • Receptura. Chodzenie i skakanie (121)
  • Receptura. Ekran tytułowy (123)
  • Receptura. Dodawanie przedmiotów do zbierania (125)
  • Receptura. Wrogowie (126)
  • Receptura. Zwiększanie mocy postaci (128)
  • Receptura. Przegrywanie, wygrywanie oraz informacje (129)
  • Podsumowanie (131)

Rozdział 6. Bijatyki (133)

  • Receptura. Podstawowe wiadomości o bibliotece game.js (134)
  • Receptura. Wybieranie poszczególnych sprite'ów z zestawu (136)
  • Receptura. Odbieranie danych od dwóch graczy (137)
  • Receptura. Poruszanie się i zmienianie formy (141)
  • Receptura. Przyjmowanie danych od obu graczy naraz (144)
  • Receptura. Implementacja masek bitowych (146)
  • Receptura. Maskowanie kolizji (150)
  • Receptura. Niszczenie z wzajemnością (152)
  • Podsumowanie (156)

Rozdział 7. Strzelanka (159)

  • Trochę podstawowych informacji o renderowaniu (160)
  • Receptura. Wstęp do gameQuery (160)
  • Receptura. Dodawanie wrogów (163)
  • Receptura. Tworzenie pojazdu (167)
  • Receptura. Kolizje z wrogami (169)
  • Receptura. Strzelanie (170)
  • Receptura. Uzupełnianie mocy (172)
  • Podsumowanie (174)

Rozdział 8. Gry FPS (177)

  • Receptura. Wprowadzenie do biblioteki Jaws (178)
  • Receptura. Tworzenie mapy dwuwymiarowej (179)
  • Receptura. Dodawanie postaci gracza (182)
  • Receptura. Raycasting widoku z góry (186)
  • Receptura. Imitacja trójwymiarowości przy użyciu raycastingu (190)
  • Receptura. Dodawanie kamery (192)
  • Receptura. Uatrakcyjnianie świata pod względem wizualnym (196)
  • Receptura. Dodawanie przyjaciół i wrogów (200)
  • Podsumowanie (207)

Rozdział 9. RPG (209)

  • Receptura. Wprowadzenie do biblioteki enchant.js (210)
  • Receptura. Tworzenie mapy (211)
  • Receptura. Dodawanie gracza (214)
  • Receptura. Dodawanie warstwy kolizji (217)
  • Receptura. Ekran stanu (220)
  • Receptura. Interakcja z postaciami w grze (223)
  • Receptura. Tworzenie schowka (226)
  • Receptura. Tworzenie sklepu (228)
  • Receptura. Tworzenie interfejsu bitwy (235)
  • Receptura. Zapisywanie gry przy użyciu API Local Storage HTML5 (245)
  • Podsumowanie (247)

Rozdział 10. Gry RTS (249)

  • Potrzebujemy serwera (250)
  • Receptura. Instalacja i uruchamianie Node (251)
  • Receptura. Synchronizacja przy użyciu biblioteki Socket.IO (254)
  • Receptura. Tworzenie mapy izometrycznej przy użyciu silnika crafty.js (257)
  • Receptura. Rysowanie jednostek (259)
  • Receptura. Poruszanie jednostkami (263)
  • Receptura. Sterowanie gracza i widoczność (265)
  • Receptura. Kolizje dla destrukcji i sprawdzenia przeciwnika (270)
  • Podsumowanie (275)

Rozdział 11. Dalszy rozwój (277)

  • Co się wydarzyło? (278)
  • Co dalej? (278)

Dodatek A. Podstawy JavaScriptu (281)

  • Główne typy API w JavaScripcie (282)
    • API rdzenne (282)
    • Implementacja API (282)
    • API bibliotek (282)
    • Własne API (283)
  • Instrukcje (283)
  • Zmienne (283)
  • Łańcuchy (284)
  • Liczby (284)
  • Tablice (284)
  • Funkcje (285)
  • Obiekty (285)
  • Instrukcje warunkowe (286)
  • Pętle (286)
  • Komentarze (287)

Dodatek B. Kontrola jakości (289)

  • Przeglądarkowe narzędzia do diagnostyki błędów (290)
  • Testowanie (291)
  • Współpraca (292)

Dodatek C. Zasoby (295)

  • Silniki gier (296)
  • Edytory tekstu (297)
  • Przeglądarki (297)
  • Inne narzędzia (298)
  • Tworzenie i wyszukiwanie sztuki (299)
  • Dema i poradniki (299)
  • Książki (300)
  • Portale internetowe (300)

Skorowidz (303)



Cena: 24.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: HTML i XHTML - Programowanie

HTML5 Canvas. Receptury (59.00zł)
HTML5 Canvas. Receptury (29.50zł)
HTML5. Rusz głową! (87.00zł)
Mobile HTML5. Using the Latest Today (143.65zł)
HTML5. Rusz głową! (43.50zł)
HTML & XHTML: The Definitive Guide. The Definitive Guide. 5th Edition (118.15zł)
HTML5. Wszystko, co powinniście wiedzieć o programowaniu. Przewodnik profesjonalisty (39.90zł)
HTML & XHTML: The Definitive Guide. The Definitive Guide. 6th Edition (152.15zł)
HTML & XHTML Pocket Reference. Quick, Comprehensive, Indispensible. 4th Edition (38.17zł)
HTML5. Podręcznik programisty (33.50zł)
Programming 3D Applications with HTML5 and WebGL. 3D Animation and Visualization for Web Pages (135.15zł)
Mobile Web. Rusz głową! (39.50zł)
HTML5. Komponenty (39.20zł)
Data Push Apps with HTML5 SSE. Pragmatic Solutions for Real-World Clients (92.65zł)
HTML5. Przewodnik encyklopedyczny (64.50zł)
Supercharged JavaScript Graphics. with HTML5 canvas, jQuery, and More (118.15zł)
HTML5. Programowanie aplikacji (37.00zł)
HTML5. Strony mobilne (34.50zł)
Podrecznik HTML5. Smashing Magazine (29.50zł)
PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW (19.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Skrypty powłoki systemu Linux. Zagadnienia zaawansowane. Wydanie II (29.50zł)
Wprowadzenie do Arduino (23.92zł)
Podstawy pomiarów (31.00zł)
Perl. Ćwiczenia (29.00zł)
PHP7 i SQL. Programowanie dla początkujących w 40 lekcjach (24.50zł)
Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów (79.00zł)
Smarty. Szablony w aplikacjach PHP. eBook. Pdf (29.90zł)
Testuj oprogramowanie jak Google. Metody automatyzacji (67.00zł)
Programming Android (118.15zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Application Security for the Android Platform. Processes, Permissions, and Other Safeguards (50.92zł)
ROS Programming: Building Powerful Robots (223.30zł)
Zaprzyjaźnij się z algorytmami (39.20zł)
jQuery. Tworzenie animowanych witryn internetowych (32.90zł)
Metody numeryczne dla informatyków (18.50zł)
Interaktywne fantasy. Gatunek w grach cyfrowych (19.08zł)
Scala and Spark for Big Data Analytics (167.30zł)
Works dla Windows 95 (21.00zł)
Adobe Photoshop Lightroom 2. Podręcznik dla fotografów (99.00zł)
Raspberry Pi. Przewodnik użytkownika (19.50zł)

Jedyny profesjonalny operator w gminie stryszawa korzystaj z naszych usług telefonu, internetu i komputerów, wspieraj lokalną działalność a nie obcy kapitał | wolny apartament na nocleg i spanie wolne apartamenty Mielno last minute apartament nad morzem | koparka Piła | https://anonserek.pl/anonse/miasto/lodzkie/zychlin | soudal wrocław