e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Grafika
Seria: Inne


Tworzenie cyfrowych postaci

Bill Fleming, Richard H. Schrand
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2002-06-20
stron: 380, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Jeśli można w dwóch słowach napisać, co jest celem niniejszej książki, nasuwa się tylko jedna myśl: DOBRA ZABAWA. Staraj się rozwijać swoje umiejętności, ale nie popadaj we frustrację, jeśli nie uda Ci się zrobić czegoś tak, jak zrobił to któryś z podziwianych przez Ciebie grafików, który zajmuje się modelowaniem postaci od zarania dziejów. Szukaj własnego stylu, własnego miejsca i trwaj w przekonaniu, że eksperymenty z programami 3D doprowadzą Cię do stworzenia znakomitych obrazów.

Do kogo adresowana jest książka? Jeśli zapoznałeś się z powyższymi wskazówkami (i wymyśliłeś już, nad którą z najbardziej nielubianych osób chciałbyś poznęcać się w czasie modelowania), zastanów się przez chwilę, do której z wymienionych niżej grup możesz sam siebie zaliczyć. Początkujący Jeżeli dopiero zaczynasz zajmować się modelowaniem trójwymiarowych obiektów i potrzebujesz pomocnej dłoni w zakresie tworzenia postaci, przeczytaj książkę od deski do deski. Poznasz w niej różne techniki modelowania - od siatek przez metacząstki do powierzchni sklejanych. Choć niektóre z opisanych w książce przykładów mogą wydać Ci się dość trudne, zapoznasz się w nich z możliwościami różnych programów i zawsze będziesz mógł do nich wrócić w przyszłości. Średnio zaawansowany Jeśli znasz już podstawy trójwymiarowego modelowania i chciałbyś przejść na wyższy poziom wtajemniczenia, zdecydowanie polecam Ci tę książkę. Szczegółowo opisane ćwiczenia pozwolą Ci zrozumieć tajniki działania programów i zdobyć wiedzę oraz wprawę, które są niezbędne do rozwinięcia własnego warsztatu technik i metod modelowania. Profesjonalista W kolejnych rozdziałach książki natkniesz się na wiele cennych wskazówek i sztuczek, które mogą ułatwić Ci codzienną pracę nad modelami. Nawet najbardziej doświadczeni graficy powinni od czasu do czasu korzystać z wiedzy i doświadczenia innych. Co znajdziesz w książce? Kolejne rozdziały książki zawierają opisy projektów tworzonych w następujących programach:

  • LightWave 6.0;
  • 3D Studio MAX 3.1;
  • Hash Animation:Master 2000 (wersja 8.5).
Są to najszerzej omawiane w książce narzędzia pozwalające na modelowanie i animację postaci. Oprócz nich przeczytasz o kilku innych aplikacjach, które mogą okazać się pomocne w pracach związanych z tą tematyką. Są to:
  • Organica;
  • Amapi 3D v5.1;
  • Poser 4.
Jeden z końcowych rozdziałów książki poświęcono modelowaniu środowiska, w którym zamieszkuje postać i kilku innym aspektom pracy z cyfrowymi postaciami. Znajdziesz tu wzmianki o następujących programach:
  • World Construction Set;
  • Vue d'Esprit;
  • Bryce 4;
  • Amorphium;
  • Illusion 1.1;
  • LifeForms 3.9 i Mega MoCaps.
Zestaw wymienionych wyżej programów pozwala na zrealizowanie niemal wszystkich zadań związanych z modelowaniem (choć oczywiście - ze względu na koszty - nie namawiamy do zakupu każdego z nich). Choć niektóre z nich na pierwszy rzut oka wyglądają i funkcjonują dość dziwacznie (jak choćby Poser 4), z pewnych powodów warto zwrócić na nie uwagę, o czym przekonasz się podczas czytania dalszych rozdziałów.

Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Grafika

3ds Max 2009. Biblia (199.00zł)
Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Abduzeedo. Inspirujący przewodnik po świecie grafiki (54.90zł)
Maya 2011. Wprowadzenie (119.00zł)
ActionScript 3.0. Biblia (99.00zł)
ACDSee. Ćwiczenia (19.90zł)
Linux w biurze i nie tylko (39.90zł)
Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym (89.00zł)
ABC Photoshop CS6/CS6 PL (34.90zł)
Profesjonalne zarządzanie barwą. Wydanie II. Profesjonalny druk. Przygotowanie materiałów. Komplet (217.00zł)
Cyfrowe albumy fotograficzne. Ćwiczenia (18.99zł)
Adobe Photoshop Lightroom 2. Oficjalny podręcznik (59.00zł)
Animacja cyfrowych postaci (60.00zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (59.00zł)
Adobe Photoshop Elements 7 PL. Obróbka zdjęć cyfrowych (37.00zł)
Mac OS X Snow Leopard. Ilustrowany przewodnik (18.85zł)
ABC grafiki komputerowej (24.90zł)
Photoshop CS2/CS2 PL. Klatka po klatce (89.00zł)
Tworzenie stron WWW we Flashu CS4/CS4 PL. Projekty (29.90zł)
ActionScript 3.0. Szybki start (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (12.90zł)
Adobe InDesign CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Fotografia przyrodnicza. Techniki pracy najsłynniejszych fotografów natury (59.00zł)
Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II (59.00zł)
AutoCAD LT 97 (49.00zł)
InDesign i tekst. Profesjonalna typografia w AdobeŸ InDesignŸ (63.18zł)
ABC programowania w Windows (13.70zł)
125 sposobów na bezpieczeństwo sieci. Wydanie II (59.00zł)
C++ Reactive Programming (139.00zł)
Visual Basic 2005. Od podstaw (99.00zł)
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych (89.00zł)
PreZENter bez tajemnic. Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów (39.90zł)
Projektowanie interfejsów. Sprawdzone wzorce projektowe (44.50zł)
Nakarm swoje synapsy! Zadania poprawiające sprawność umysłową (29.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ilustrowany przewodnik (11.45zł)
CATIA V5. Podstawy budowy modeli autogenerujących (47.00zł)
Technologie ASP.NET i ADO.NET w Visual Web Developer (39.00zł)
Ajax. Zaawansowane programowanie (67.00zł)
Praktyczne projekty sieciowe (29.50zł)
Microsoft SQL Server 2012. Krok po kroku (63.84zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | NAJLEPSZE REKLAMY - tablice reklamowe Piła | rfkm | szumlin | kevis