e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Grafika
Seria: Inne


Tworzenie cyfrowych postaci

Bill Fleming, Richard H. Schrand
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2002-06-20
stron: 380, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Jeśli można w dwóch słowach napisać, co jest celem niniejszej książki, nasuwa się tylko jedna myśl: DOBRA ZABAWA. Staraj się rozwijać swoje umiejętności, ale nie popadaj we frustrację, jeśli nie uda Ci się zrobić czegoś tak, jak zrobił to któryś z podziwianych przez Ciebie grafików, który zajmuje się modelowaniem postaci od zarania dziejów. Szukaj własnego stylu, własnego miejsca i trwaj w przekonaniu, że eksperymenty z programami 3D doprowadzą Cię do stworzenia znakomitych obrazów.

Do kogo adresowana jest książka? Jeśli zapoznałeś się z powyższymi wskazówkami (i wymyśliłeś już, nad którą z najbardziej nielubianych osób chciałbyś poznęcać się w czasie modelowania), zastanów się przez chwilę, do której z wymienionych niżej grup możesz sam siebie zaliczyć. Początkujący Jeżeli dopiero zaczynasz zajmować się modelowaniem trójwymiarowych obiektów i potrzebujesz pomocnej dłoni w zakresie tworzenia postaci, przeczytaj książkę od deski do deski. Poznasz w niej różne techniki modelowania - od siatek przez metacząstki do powierzchni sklejanych. Choć niektóre z opisanych w książce przykładów mogą wydać Ci się dość trudne, zapoznasz się w nich z możliwościami różnych programów i zawsze będziesz mógł do nich wrócić w przyszłości. Średnio zaawansowany Jeśli znasz już podstawy trójwymiarowego modelowania i chciałbyś przejść na wyższy poziom wtajemniczenia, zdecydowanie polecam Ci tę książkę. Szczegółowo opisane ćwiczenia pozwolą Ci zrozumieć tajniki działania programów i zdobyć wiedzę oraz wprawę, które są niezbędne do rozwinięcia własnego warsztatu technik i metod modelowania. Profesjonalista W kolejnych rozdziałach książki natkniesz się na wiele cennych wskazówek i sztuczek, które mogą ułatwić Ci codzienną pracę nad modelami. Nawet najbardziej doświadczeni graficy powinni od czasu do czasu korzystać z wiedzy i doświadczenia innych. Co znajdziesz w książce? Kolejne rozdziały książki zawierają opisy projektów tworzonych w następujących programach:

  • LightWave 6.0;
  • 3D Studio MAX 3.1;
  • Hash Animation:Master 2000 (wersja 8.5).
Są to najszerzej omawiane w książce narzędzia pozwalające na modelowanie i animację postaci. Oprócz nich przeczytasz o kilku innych aplikacjach, które mogą okazać się pomocne w pracach związanych z tą tematyką. Są to:
  • Organica;
  • Amapi 3D v5.1;
  • Poser 4.
Jeden z końcowych rozdziałów książki poświęcono modelowaniu środowiska, w którym zamieszkuje postać i kilku innym aspektom pracy z cyfrowymi postaciami. Znajdziesz tu wzmianki o następujących programach:
  • World Construction Set;
  • Vue d'Esprit;
  • Bryce 4;
  • Amorphium;
  • Illusion 1.1;
  • LifeForms 3.9 i Mega MoCaps.
Zestaw wymienionych wyżej programów pozwala na zrealizowanie niemal wszystkich zadań związanych z modelowaniem (choć oczywiście - ze względu na koszty - nie namawiamy do zakupu każdego z nich). Choć niektóre z nich na pierwszy rzut oka wyglądają i funkcjonują dość dziwacznie (jak choćby Poser 4), z pewnych powodów warto zwrócić na nie uwagę, o czym przekonasz się podczas czytania dalszych rozdziałów.

Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Grafika

Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik (10.00zł)
Adobe Illustrator CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik (69.00zł)
Photoshop CS4 PL. Ćwiczenia praktyczne (24.90zł)
Photoshop LAB. Rozwiązanie zagadki kanionu (129.00zł)
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelbyego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 2 (11.00zł)
Po prostu Photoshop CS4/CS4 PL (79.00zł)
Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II (59.00zł)
Visio 2002 dla każdego (74.90zł)
Cyfrowe albumy fotograficzne. Ćwiczenia (18.99zł)
Adobe Flex 4. Oficjalny podręcznik (77.00zł)
Flash i PHP. Tworzenie systemu e-commerce (49.00zł)
Adobe Creative Suite 2/2 PL. Oficjalny podręcznik (11.00zł)
Blender. Ćwiczenia praktyczne (27.00zł)
ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik (11.00zł)
Tworzenie stron WWW we Flashu CS4/CS4 PL. Projekty (4.00zł)
Adobe Photoshop CS2. Wystarczy jedno kliknięcie! (39.90zł)
Komputerowy montaż wideo. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (18.99zł)
Animacja cyfrowych postaci (60.00zł)
Profesjonalny druk. Przygotowanie materiałów (117.00zł)
Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Po prostu OpenOfficePL (29.90zł)
jQuery Mobile (29.90zł)
Flash 5. Sztuka tworzenia (65.00zł)
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych. eBook. Mobi (29.00zł)
Adobe Premiere Pro CS3. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Python. Leksykon kieszonkowy. Wydanie IV. eBook. ePub (19.90zł)
ECDL Moduł 2 Użytkowanie komputerów (32.68zł)
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (99.00zł)
Piękny kod. Tajemnice mistrzów programowania (89.00zł)
Perl. Wprowadzenie. Wydanie IV (59.00zł)
Po prostu InDesign (50.00zł)
PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW (42.00zł)
Skype! Od zwykłego użytkownika do (nie tylko) małego przedsiębiorstwa (49.00zł)
Programowanie obiektowe w Visual Basic .NET dla każdego (39.00zł)
PHP5. Zaawansowane tworzenie stron WWW. Szybki start (77.00zł)
UML 2.0. Wprowadzenie (37.00zł)
Nomadzi cyberprzestrzeni (34.90zł)
Balsam dla duszy (37.89zł)
Fedora Core 2. Księga eksperta (139.00zł)

finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | axius