e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowych narzędzi. eBook. Mobi

Brandon Alexander, J. Bradford Dillon, Kevin Y. Kim
cena: 54.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 360, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowych narzędzi eBook -- spis treści

O autorach (11)

O recenzencie technicznym (13)

Podziękowania (15)

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Zaczynamy! (19)

  • Dla kogo jest ta książka? (19)
  • Czym jest ta książka? (20)
  • Czego potrzebujesz, aby rozpocząć pracę? (21)
  • Co znajdziesz w tej książce? (21)
  • A więc do dzieła! (24)

Rozdział 2. Pierwszorzędne narzędzia (25)

  • Rozejrzyj się (26)
    • Tak wiele paneli! (29)
    • Edytory i powiązane z nimi narzędzia (29)
    • Pasek Jump Bar (31)
    • Okno Organizer (32)
    • Karty, karty i jeszcze więcej kart (33)
  • Wracamy do kodu (34)
    • Uaktualnienie modelu Core Data (34)
    • Dodanie nowego kontrolera widoku (39)
    • Podsumowanie dotychczasowych działań (45)
  • Praca z instrumentami narzędzia Instruments (45)
    • Praca z narzędziem Instruments (47)
    • Tak wiele instrumentów (48)
  • Dostrajanie wydajności działania (50)
  • Podsumowanie (51)

Rozdział 3. Trzy ekrany i cóż... to działa (53)

  • Praca z GitHub (53)
  • Nawiązanie połączenia z aplikacją Super Checkout (55)
  • Rozejrzyj się (58)
  • Uruchomienie aplikacji Super Checkout (59)
  • Poruszanie się po projekcie (i po Xcode) (60)
  • Podsumowanie (61)

Rozdział 4. Zarządzanie pamięcią i diagnostyka (63)

  • Gałęzie to nasi przyjaciele (64)
  • Automatyczne zarządzanie pamięcią (65)
    • Konwersja na wersję w technologii ARC (66)
    • Wykrywanie cykli zachowania (70)
  • Powrót do ręcznego zarządzania licznikiem użycia obiektu (71)
  • Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia kodu (71)
    • Przytrzymać czy nie przytrzymać - oto jest pytanie (71)
    • Łączenie właściwości oraz polimorficzne kropki (73)
    • Analiza statyczna (76)
  • Zombie - nie, nie ten rodzaj Zombie (79)
  • Zombie w innych wątkach (83)
  • Wycieki (86)
    • Powracamy do cyklu zachowania (91)
  • GDB kung-fu (92)
    • GDB, nie zawiedź mnie teraz (93)
    • Rozpoczęcie pracy z GDB (94)
    • Ustalanie kontekstu - gdzie ja jestem? (95)
    • Przegląd danych - co otrzymałem? (97)
    • Wymuszenie awarii nie jest takie trudne (100)
    • Zebranie wszystkiego w całość (102)
    • Usunięcie naszego błędu (102)
  • Kiedy wszystko inne zawodzi (104)
    • Błąd typu Heisenbug (104)
    • Telefon do przyjaciela (105)
    • Rozpoczęcie od nowa (105)
  • Skończyliśmy... prawie (105)
  • Podsumowanie (107)

Rozdział 5. Core Animation i płynne przewijanie (109)

  • Wykorzystanie wątku głównego (109)
    • Poznanie pętli zdarzeń (110)
    • Optymalizacja wykonywania kodu (111)
    • Mały skok w bok, czyli wszystko o docelowych rodzajach plików wykonywalnych (113)
    • Powrót do profilowania (114)
    • Usprawnienie listy produktów (120)
    • Co się dzieje w tle podczas przewijania? (123)
    • Leniwe wczytywanie obrazów (123)
  • Nigdy więcej niezadowalającego przewijania (133)
    • Krótki opis technologii Core Graphics (133)
    • Powrót do narzędzia Instruments (135)
    • Ucz się od Apple (142)
  • Podsumowanie (144)

Rozdział 6. Sieć, buforowanie i zarządzanie energią (145)

  • Zrozumienie sieci i buforowania (146)
    • API po stronie klienta (146)
    • API po stronie serwera (159)
    • Spowolnienie sieci za pomocą Network Link Conditioner (163)
    • Kontrolowanie bufora (164)
    • Implementacja bufora na dysku (171)
  • Zarządzanie energią (173)
    • Sprzęt (173)
    • Techniki tworzenia kodu (175)
  • Podsumowanie (180)

Rozdział 7. Przygotowanie wersji beta (181)

  • Zarządzanie testowaniem wersji beta (182)
    • Zdefiniowanie wersji beta (182)
    • Znalezienie testerów wersji beta (182)
    • Przeszkolenie testerów (184)
  • Tworzenie wersji tymczasowych aplikacji (184)
    • Certyfikaty, iOS Provisioning Portal, dystrybucja, jejku! (185)
  • Alfa, beta, gamma? (203)
  • Podsumowanie (203)

Rozdział 8. Dlaczego to nie działa? (205)

  • Programowanie techniką Test Driven Development (205)
    • Kiedy powinienem rozpocząć testowanie? (206)
    • Xcode ułatwia przeprowadzanie testów (207)
    • Dopracowanie testów (218)
  • Wykorzystanie w aplikacji zdobytej wiedzy (220)
    • Testowanie SCJSONParser (220)
    • Obiekt atrapa (221)
    • Testowanie negacji (223)
    • Negatywne testowanie i użyteczne porażki (224)
  • Interfejs użytkownika dla testowania i instrument Automation (227)
    • Rozpoczęcie pracy z instrumentem Automation (229)
    • Skryptowanie testów interfejsu użytkownika (233)
    • Wprowadzenie błędu (237)
    • Potęga automatyzacji (240)
  • Testuj w taki czy inny sposób (241)

Rozdział 9. Czy mogę to jakoś zautomatyzować? (243)

  • Ciągła integracja (243)
    • Poznaj aplikację Jenkins (244)
    • Rozpoczęcie pracy z aplikacją Jenkins (244)
    • Interfejs aplikacji Jenkins (245)
    • Egzorcyzmy z demonem aplikacji Jenkins (249)
    • Utworzenie zadania (251)
    • Skryptowanie Xcode (257)
    • Kto zepsuł aplikację? (260)
    • Kontrola jakości (261)
    • Łatwiejsza dystrybucja (265)
    • PackageApplication, dlaczego? (267)
    • Polecenie xcrun (267)
    • Utwórz jedynie archiwum (267)
    • Eksport poza aplikację Jenkins (268)
    • Czy ktokolwiek może się tym zająć? (270)
    • Tworzenie conocnych wersji aplikacji (271)
    • Zabezpieczenie na przyszłość (272)
    • Co jeszcze możemy zrobić? (273)

Rozdział 10. Teraz chcemy wersję dla iPada (275)

  • Zanim rozpoczniemy tworzenie kodu (275)
    • Projektowanie dla iPada (276)
  • Implementacja wersji dla iPada (279)
    • Modyfikacja docelowego rodzaju pliku wynikowego (279)
    • Delegat aplikacji i uruchomienie interfejsu użytkownika (280)
    • Uaktualnienie listy produktów oraz widoku szczegółowych informacji o produkcie (282)
    • Modyfikacja kontrolera widoku koszyka na zakupy (302)
  • Ostatnie przemyślenia (304)
  • Podsumowanie (304)

Rozdział 11. Jak mogę się tym podzielić? (307)

  • Umieszczenie kodu w bibliotece statycznej (308)
    • Utworzenie biblioteki statycznej (309)
    • Używanie biblioteki statycznej (315)
  • Dzielenie się kodem poprzez serwis GitHub (328)
    • Rejestracja w serwisie GitHub (329)
    • Tworzenie repozytorium współdzielonego (330)
    • Wprowadzanie zmian do repozytorium (333)
    • Używanie funkcji GitHub (334)
  • Rozsądny wybór licencji (336)
  • Podsumowanie (336)

Rozdział 12. I jeszcze jedno... (337)

  • Dostosowanie Xcode do własnych potrzeb (337)
    • Karta Behaviors (338)
    • Karta Fonts & Colors (338)
    • Karta Text Editing (340)
    • Karta Key Bindings (340)
    • Karta Downloads (342)
    • Karta Locations (344)
    • Karta Distributed Builds (345)
  • Skróty klawiszowe i nie tylko (345)
    • Migracja z Xcode 3 do Xcode 4 (346)
    • Podaj mi wreszcie te skróty klawiszowe! (347)
    • Przeglądanie dokumentacji (349)

Podsumowanie (352)

Skorowidz (353)



Cena: 54.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach. eBook. Mobi (44.90zł)
Ruby. Wprowadzenie. eBook. Mobi (27.00zł)
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik . eBook. Pdf (62.90zł)
Inżynieria oprogramowania. Jak zapewnić jakość tworzonym aplikacjom. eBook. Mobi (21.99zł)
Ukraina zachodnia. Tam szum Prutu, Czeremoszu (wydanie III) (39.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny. eBook. Mobi (52.90zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. ePub (31.99zł)
Klątwa gruzińskiego tortu (39.90zł)
UML 2.x. Ćwiczenia zaawansowane. eBook. Mobi (23.90zł)
Windows Server 2008 PL. Przewodnik encyklopedyczny. eBook. Pdf (54.99zł)
Praga. Złoty hrad nad Wełtawą (wydanie IV) (19.90zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów. eBook. ePub (22.90zł)
Wojownik sieci. Wydanie II. eBook. Mobi (79.00zł)
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych. eBook. ePub (54.99zł)
Wysoko wydajny PostgreSQL 9.0. eBook. ePub (62.90zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej (14.90zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (79.00zł)
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie. eBook. Mobi (31.99zł)
Bieszczady. Przewodniki górskie (wydanie III) (24.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Istota inteligencji (34.90zł)
Corel Paint Shop Pro X. Podstawy (39.00zł)
Mikrokontrolery AVR dla początkujących. Przykłady w języku Bascom (66.67zł)
Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II (129.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
HTML5 i CSS3. Standardy przyszłości (49.00zł)
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW (14.90zł)
Systemy operacyjne. Wydanie III (99.00zł)
Sieci komputerowe w domu i w biurze. Biblia (65.00zł)
Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku (78.40zł)
Mistrzowskie stosowanie czcionek. Jak to zrobić? (29.00zł)
Word 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
AutoCAD 2008. Pierwsze kroki (5.00zł)
Tablice informatyczne. C++. Wydanie II (12.90zł)
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty. eBook. Mobi (39.00zł)
Oracle Database 10g. Administracja bazy danych w Linuksie (67.00zł)
Joomla! 1.6. Prosty przepis na własną stronę WWW. eBook. Pdf (31.99zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (14.90zł)

feniks24 | podnośnik koszowy Poznań Wykonujemy usługi podnośnikiem koszowym w Poznaniu i okolicach. Dysponujemy podnośnikiem koszowym o wysokości 18 metrów. Sprawdź naszą ofertę. | Super szybki, nawet 200Mbit/s z Telewizją i telefonem internet światłowodowy w Sucha Beskidzka, Stryszawa, Krzeszów, Kuków | zajdzyj Serwis laptopów naprawimy wszystko | tantra Poznań