e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C - pierwsze kroki
Cena: 100.285714286 70.20 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: turbopascal
Seria: Inne


Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady. Wydanie II

Kazimierz Jakubczyk
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2006-04-26
stron: 376, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady. Wydanie II -- spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Operacje na liczbach (13)

  • Ile cyfr ma liczba? (13)
    • Program LCyf w Pascalu (13)
    • Pętle w Pascalu (14)
    • Pętle w C i C++ (16)
    • Program LCyf w C++ (17)
    • Uruchamianie programu w środowisku programowania (17)
  • Odwrócenie kolejności bitów liczby (18)
    • Program Bity w Pascalu (18)
    • Program Bity w C++ (19)
    • Wyrażenia przypisujące w C i C++ (20)
  • Największy wspólny dzielnik dwu liczb całkowitych (20)
    • Algorytm Euklidesa (21)
    • Program Euklides w Pascalu (22)
    • Program Euklides w C++ (22)
  • Reprezentacja zmiennopozycyjna liczby rzeczywistej (23)
    • Program RepZmPoz w Pascalu (23)
    • Program RepZmPoz w C++ (24)
  • Zapis liczby w notacji rzymskiej (25)
    • Program LRzym w Pascalu (26)
    • Program LRzym w C++ (27)
    • Wskaźniki a łańcuchy w C i C++ (28)
  • Współczynniki Newtona i trójkąt Pascala (28)
    • Algorytm iteracyjny (29)
    • Algorytm rekurencyjny (30)
    • Program TPascala w Pascalu (30)
    • Program TPascala w C++ (31)
  • Tablicowanie funkcji Bessela (32)
    • Algorytm obliczania sumy szeregu liczbowego (33)
    • Program FBessela w Pascalu (34)
    • Program FBessela w C++ (35)
    • Formatowanie wydruku w funkcji printf (36)
  • Ćwiczenia (37)

Rozdział 2. Zadania z kalendarzem (39)

  • Dzień tygodnia i numer dnia w roku (40)
    • Algorytmy kalendarzowe (40)
    • Moduł obliczeniowy Kal w Pascalu (41)
    • Program Dzien w Pascalu (43)
    • Moduł obliczeniowy Kal w C++ (43)
    • Program Dzien w C++ (45)
  • Kalendarz miesięczny (46)
    • Moduł Klaw czytania znaku w Pascalu (46)
    • Moduł Klaw czytania znaku w C++ (47)
    • Program KMies w Pascalu (48)
    • Program KMies w C++ (50)
  • Kolorowanie kalendarza (52)
    • Algorytm Gaussa wyznaczania daty Wielkanocy (53)
    • Program KMies2 w Pascalu (54)
    • Program KMies2 w C++ (56)
  • Kalendarz roczny (60)
    • Program KRocz w Pascalu (60)
    • Wyprowadzanie zmiennej liczby spacji w C (61)
    • Program KRocz w C++ (62)
    • Tryby dostępu do pliku w języku C (63)
    • Drukowanie tekstu na drukarce (64)
    • Operacje wejścia-wyjścia dla plików w C++ (64)
    • Program KRocz2 w C++ (65)
  • Ćwiczenia (67)

Rozdział 3. Grafika (69)

  • Gra w chaos (69)
    • Algorytm gry w chaos (70)
    • Program Chaos w Pascalu (70)
    • Program Chaos w C++ (72)
    • Biblioteka graficzna WinBGI (73)
  • Wielokąt foremny i gwiazdka (74)
    • Wyznaczanie wierzchołków wielokąta foremnego (74)
    • Rysowanie wielokąta foremnego w Pascalu (75)
    • Rysowanie wielokąta foremnego w C++ (76)
    • Wyznaczanie wierzchołków gwiazdki równoramiennej (76)
    • Program Gwiazdka w Pascalu (77)
    • Program Gwiazdka w C++ (78)
  • Najmniejszy wielokąt wypukły (79)
    • Algorytm wyznaczania brzegu najmniejszego wielokąta wypukłego (80)
    • Program WielWyp w Pascalu (81)
    • Program WielWyp w C++ (83)
    • Wskaźniki a tablice w C i C++ (85)
    • Wyrażenia warunkowe w C i C++ (86)
    • Program WielWyp2 w C++ (86)
  • Częstotliwość występowania liter w pliku (88)
    • Program Litery w Pascalu (88)
    • Program Litery w C++ (91)
    • Konwersja znaku na łańcuch w C i C++ (92)
    • Definiowanie stałych symbolicznych w C++ (93)
    • Program Litery2 w C++ (93)
  • Liniowa aproksymacja średniokwadratowa (94)
    • Przekazywanie parametrów przez wartość i zmienną w Pascalu (96)
    • Moduł obliczeniowy LApr w Pascalu (97)
    • Moduł obliczeniowy LApr w C++ (98)
    • Program Aproks w Pascalu (100)
    • Program Aproks w C++ (102)
    • Program Aproks2 w C++ (103)
  • Wykres funkcji drgań harmonicznych tłumionych (104)
    • Okno i widok przy tworzeniu wykresu funkcji (105)
    • Program Drgania w Pascalu (106)
    • Nazwa funkcji parametrem podprogramu w Pascalu (109)
    • Nazwa funkcji a wskaźnik w C i C++ (110)
    • Program Drgania w C++ (110)
  • Krzywe Sierpińskiego (112)
    • Program KrzSierp w Pascalu (113)
    • Program KrzSierp w C++ (115)
  • Ćwiczenia (116)

Rozdział 4. Animacja (119)

  • Piłeczka (119)
    • Program Pileczka w Pascalu (120)
    • Program Pileczka w C++ (121)
    • Własna funkcja delay (122)
  • Wieże Hanoi (122)
    • Reprezentacja danych w Pascalu (123)
    • Wizualizacja krążków na ekranie monitora (124)
    • Nakładanie krążka na szczyt wieży (124)
    • Zdejmowanie krążka ze szczytu wieży (125)
    • Algorytm rekurencyjny przenoszenia wież (126)
    • Program WHanoi w Pascalu (126)
    • Program WHanoi w C++ (129)
  • Krzywe Lissajous (131)
    • Rysowanie krzywej na ekranie monitora (131)
    • Odwracający tryb rysowania (132)
    • Program Lissa w Pascalu (132)
    • Program Lissa w C++ (134)
    • Przekazywanie parametrów przez wartość i referencję w C++ (136)
    • Program Lissa2 w C++ (136)
  • Układ planetarny (137)
    • Model komputerowy układu planetarnego (138)
    • Program Grawit w Pascalu (140)
    • Program Grawit w C++ (143)
  • Hipocykloida (145)
    • Obliczanie współrzędnych punktów (145)
    • Algorytm animacji oparty na kopiowaniu fragmentów obrazu (146)
    • Dynamiczne przydzielanie i zwalnianie pamięci (147)
    • Program Hipo w Pascalu (148)
    • Program Hipo w C++ (149)
    • Elementy charakterystyczne dla C++ (151)
  • Wyświetlanie pliku rekordów (151)
    • Moduł definiujący strukturę pliku w Pascalu (152)
    • Moduł definiujący strukturę pliku w C++ (153)
    • Tworzenie pliku rekordów (154)
    • Program Lista w Pascalu (156)
    • Program Lista w C++ (159)
    • Program Lista2 w C++ (162)
    • Strumieniowe formatowanie liczb rzeczywistych (165)
    • Parametry wywołania programu (166)
  • Ćwiczenia (168)

Rozdział 5. Listy jednokierunkowe (171)

  • Sito Eratosthenesa (172)
    • Definiowanie listy w Pascalu (172)
    • Wstawianie elementu na początek listy (173)
    • Przeglądanie listy i usuwanie elementów (174)
    • Program SitoEra w Pascalu (175)
    • Definiowanie i obsługa listy w C++ (177)
    • Program SitoEra w C++ (177)
    • Wskaźnik NULL w roli wyrażenia warunkowego (179)
  • Rozwinięcie dziesiętne ułamka (179)
    • Tablica czy lista? (179)
    • Generowanie listy cyfr rozwinięcia dziesiętnego ułamka (180)
    • Program Rozwin w Pascalu (181)
    • Program Rozwin w C++ (182)
  • Rozdanie kart do brydża (184)
    • Generowanie talii kart i jej tasowanie (184)
    • Rozdanie kart czterem graczom (185)
    • Wstawianie elementu do listy uporządkowanej (185)
    • Program Brydz w Pascalu (187)
    • Program Brydz w C++ (189)
    • Przekazywanie wskaźnika przez wartość i referencję w C++ (192)
    • Zmienne statyczne w C i C++ (192)
  • Skorowidz słów pliku tekstowego (192)
    • Czytanie słowa w Pascalu (193)
    • Lista słów skorowidza z podlistami numerów wierszy (194)
    • Aktualizacja listy słów skorowidza (194)
    • Program Skorow w Pascalu (196)
    • Czytanie słowa w C++ (198)
    • Łańcuchy dynamiczne w C++ (200)
    • Program Skorow w C++ (200)
    • Program Skorow2 w C++ (203)
  • Porządkowanie pliku rekordów (205)
    • Rozpraszanie rekordów pliku (205)
    • Program Sort w Pascalu (207)
    • Program Sort w C++ (210)
    • Program Sort2 w C++ (211)
  • Ćwiczenia (212)

Rozdział 6. Programy obiektowe (215)

  • Punkty (216)
    • Pierwszy kontakt z typem obiektowym w Pascalu (217)
    • Dostęp do składowych obiektu (219)
    • Metody wirtualne, konstruktor i destruktor (219)
    • Moduł Punkty w Pascalu (220)
    • Klasa w C++ i jej moduł definiujący (222)
    • Moduł Punkty w C++ (223)
    • Moduł Ruch przesuwania punktu w Pascalu (225)
    • Moduł Ruch przesuwania punktu w C++ (226)
    • Program przesuwania punktu w Pascalu (226)
    • Obiekty dynamiczne w Pascalu (227)
    • Wywoływanie konstruktorów i destruktorów w C++ (228)
    • Program przesuwania punktu w C++ (228)
  • Okręgi (230)
    • Moduł Okregi w Pascalu (230)
    • Program przesuwania okręgu w Pascalu (231)
    • Moduł Okregi w C++ (232)
    • Program przesuwania okręgu w C++ (234)
  • Łamane (234)
    • Moduł Lamane w Pascalu (235)
    • Program przesuwania prostokąta w Pascalu (236)
    • Moduł Lamane w C++ (237)
    • Program przesuwania prostokąta w C++ (239)
    • Program przesuwania hipocykloidy w Pascalu (239)
    • Program przesuwania hipocykloidy w C++ (241)
  • Lista figur geometrycznych (242)
    • Moduł Figury w Pascalu (242)
    • Program Pojazd w Pascalu (244)
    • Moduł Figury w C++ (245)
    • Program Pojazd w C++ (247)
  • Fontanna (248)
    • Koncepcja typu potomnego reprezentującego kroplę wody (248)
    • Program Fontanna w Pascalu (249)
    • Program Fontanna w C++ (252)
  • Osoby (254)
    • Moduł Osoby w Pascalu (254)
    • Program tworzący przykładową listę pracowników w Pascalu (256)
    • Moduł Osoby w C++ (259)
    • Program tworzący przykładową listę pracowników w C++ (260)
  • Edycja wiersza tekstu (262)
    • Tworzenie typu obiektowego edycji łańcucha w Pascalu (263)
    • Przesyłanie danych do edycji i udostępnianie wyniku edycji (264)
    • Programowanie operacji edycyjnych (265)
    • Moduł Edycja w Pascalu (266)
    • Funkcje edycji łańcucha i listy łańcuchów (270)
    • Moduł Edycja w C++ (271)
    • Edycja pola daty w Pascalu (276)
    • Program Plik edycji danych osobowych w Pascalu (278)
    • Edycja pola daty w C++ (281)
    • Program Plik edycji danych osobowych w C++ (283)
    • Program Plik2 edycji danych osobowych w C++ (284)
  • Ćwiczenia (286)

Rozdział 7. Programowanie w Windows (289)

  • Pierwszy program w Windows (290)
    • Nowe typy danych (292)
    • Funkcje API Windows (294)
    • Funkcja główna programu (294)
    • Procedura okna (297)
    • Malowanie okna (298)
  • Generowanie fraktali (299)
    • Menu i inne zasoby programu (301)
    • Program Fraktale (303)
    • Przechwytywanie komunikatów menu (307)
    • Procedura okna dialogowego (308)
  • Rysowanie gwiazdki (309)
    • Rysowanie wypełnionych obszarów (310)
    • Okno dialogowe z kontrolkami edycyjnymi (311)
    • Program Gwiazdka (312)
    • Tworzenie i wybieranie obiektów graficznych (316)
    • Praca z kontrolkami w oknie dialogowym (318)
  • Rotacja gwiazdki (319)
    • Tworzenie i malowanie bitmap (319)
    • Komunikaty zegarowe (321)
    • Aktywne i nieaktywne elementy menu (321)
    • Program Rotacja (322)
  • Spacerujący skrzat (327)
    • Operacje rastrowe (327)
    • Klasa animacji Sprite (329)
    • Bitmapy w zasobach programu (332)
    • Program Skrzat (333)
  • Przesuwanie muchy (337)
    • Komunikaty klawiaturowe (337)
    • Komunikaty myszy (338)
    • Program Mucha (338)
  • Liczby rzymskie (344)
    • Definicja okna dialogowego (345)
    • Program Rzymskie (346)
  • Ćwiczenia (350)

Dodatek A Darmowe narzędzia do programowania w C++ (353)

Literatura (357)

Skorowidz (359)



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: turbopascal

Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II . eBook. Pdf (11.99zł)
Turbo Pascal. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Turbo Pascal. Poradnik dla nauczyciela (29.90zł)
Praktyczny kurs Turbo Pascala. Wydanie IV (24.90zł)
Tablice informatyczne. Turbo Pascal (12.90zł)
Wstęp do programowania z przykładami w Turbo Pascalu (71.20zł)
Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami (15.92zł)
Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III (23.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem (32.90zł)
Matematyka Europejczyka. Program nauczania matematyki w szkole podstawowej (7.12zł)
P2P. Wymiana plików w internecie. Ćwiczenia (14.90zł)
Świat florystyki. Sztuka układania i fotografowania kwiatów (59.00zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. Pdf (39.00zł)
Bieszczady. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
ABC CorelDRAW X5 PL. eBook.Epub (29.90zł)
Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane (59.00zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach (20.93zł)
Microsoft Visual C# 2005. Księga eksperta (87.00zł)
Informatyka Europejczyka. Koło informatyczne dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (15.92zł)
Microsoft Word 2013. Krok po kroku (49.98zł)
Sekrety kryptografii (59.00zł)
Bezpieczeństwo w sieci (63.20zł)
Bezpieczeństwo w Linuksie. Podręcznik administratora (99.90zł)
Fizyka z komputerem dla gimnazjum (19.92zł)
Windows 8 PL (31.20zł)
Linux. Programowanie w powłoce. Praktyczny przewodnik. Wydanie III (119.20zł)
C++ dla każdego (85.00zł)

portal | przedszkole Piła | wyświetlacz tft | obracanie zdjęcia obracanie zdjęcia | NAJLEPSZE - strony internetowe Piła