e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C - pierwsze kroki
Cena: 100.285714286 70.20 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: turbopascal
Seria: Inne


Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady. Wydanie II

Kazimierz Jakubczyk
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2006-04-26
stron: 376, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady. Wydanie II -- spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Operacje na liczbach (13)

  • Ile cyfr ma liczba? (13)
    • Program LCyf w Pascalu (13)
    • Pętle w Pascalu (14)
    • Pętle w C i C++ (16)
    • Program LCyf w C++ (17)
    • Uruchamianie programu w środowisku programowania (17)
  • Odwrócenie kolejności bitów liczby (18)
    • Program Bity w Pascalu (18)
    • Program Bity w C++ (19)
    • Wyrażenia przypisujące w C i C++ (20)
  • Największy wspólny dzielnik dwu liczb całkowitych (20)
    • Algorytm Euklidesa (21)
    • Program Euklides w Pascalu (22)
    • Program Euklides w C++ (22)
  • Reprezentacja zmiennopozycyjna liczby rzeczywistej (23)
    • Program RepZmPoz w Pascalu (23)
    • Program RepZmPoz w C++ (24)
  • Zapis liczby w notacji rzymskiej (25)
    • Program LRzym w Pascalu (26)
    • Program LRzym w C++ (27)
    • Wskaźniki a łańcuchy w C i C++ (28)
  • Współczynniki Newtona i trójkąt Pascala (28)
    • Algorytm iteracyjny (29)
    • Algorytm rekurencyjny (30)
    • Program TPascala w Pascalu (30)
    • Program TPascala w C++ (31)
  • Tablicowanie funkcji Bessela (32)
    • Algorytm obliczania sumy szeregu liczbowego (33)
    • Program FBessela w Pascalu (34)
    • Program FBessela w C++ (35)
    • Formatowanie wydruku w funkcji printf (36)
  • Ćwiczenia (37)

Rozdział 2. Zadania z kalendarzem (39)

  • Dzień tygodnia i numer dnia w roku (40)
    • Algorytmy kalendarzowe (40)
    • Moduł obliczeniowy Kal w Pascalu (41)
    • Program Dzien w Pascalu (43)
    • Moduł obliczeniowy Kal w C++ (43)
    • Program Dzien w C++ (45)
  • Kalendarz miesięczny (46)
    • Moduł Klaw czytania znaku w Pascalu (46)
    • Moduł Klaw czytania znaku w C++ (47)
    • Program KMies w Pascalu (48)
    • Program KMies w C++ (50)
  • Kolorowanie kalendarza (52)
    • Algorytm Gaussa wyznaczania daty Wielkanocy (53)
    • Program KMies2 w Pascalu (54)
    • Program KMies2 w C++ (56)
  • Kalendarz roczny (60)
    • Program KRocz w Pascalu (60)
    • Wyprowadzanie zmiennej liczby spacji w C (61)
    • Program KRocz w C++ (62)
    • Tryby dostępu do pliku w języku C (63)
    • Drukowanie tekstu na drukarce (64)
    • Operacje wejścia-wyjścia dla plików w C++ (64)
    • Program KRocz2 w C++ (65)
  • Ćwiczenia (67)

Rozdział 3. Grafika (69)

  • Gra w chaos (69)
    • Algorytm gry w chaos (70)
    • Program Chaos w Pascalu (70)
    • Program Chaos w C++ (72)
    • Biblioteka graficzna WinBGI (73)
  • Wielokąt foremny i gwiazdka (74)
    • Wyznaczanie wierzchołków wielokąta foremnego (74)
    • Rysowanie wielokąta foremnego w Pascalu (75)
    • Rysowanie wielokąta foremnego w C++ (76)
    • Wyznaczanie wierzchołków gwiazdki równoramiennej (76)
    • Program Gwiazdka w Pascalu (77)
    • Program Gwiazdka w C++ (78)
  • Najmniejszy wielokąt wypukły (79)
    • Algorytm wyznaczania brzegu najmniejszego wielokąta wypukłego (80)
    • Program WielWyp w Pascalu (81)
    • Program WielWyp w C++ (83)
    • Wskaźniki a tablice w C i C++ (85)
    • Wyrażenia warunkowe w C i C++ (86)
    • Program WielWyp2 w C++ (86)
  • Częstotliwość występowania liter w pliku (88)
    • Program Litery w Pascalu (88)
    • Program Litery w C++ (91)
    • Konwersja znaku na łańcuch w C i C++ (92)
    • Definiowanie stałych symbolicznych w C++ (93)
    • Program Litery2 w C++ (93)
  • Liniowa aproksymacja średniokwadratowa (94)
    • Przekazywanie parametrów przez wartość i zmienną w Pascalu (96)
    • Moduł obliczeniowy LApr w Pascalu (97)
    • Moduł obliczeniowy LApr w C++ (98)
    • Program Aproks w Pascalu (100)
    • Program Aproks w C++ (102)
    • Program Aproks2 w C++ (103)
  • Wykres funkcji drgań harmonicznych tłumionych (104)
    • Okno i widok przy tworzeniu wykresu funkcji (105)
    • Program Drgania w Pascalu (106)
    • Nazwa funkcji parametrem podprogramu w Pascalu (109)
    • Nazwa funkcji a wskaźnik w C i C++ (110)
    • Program Drgania w C++ (110)
  • Krzywe Sierpińskiego (112)
    • Program KrzSierp w Pascalu (113)
    • Program KrzSierp w C++ (115)
  • Ćwiczenia (116)

Rozdział 4. Animacja (119)

  • Piłeczka (119)
    • Program Pileczka w Pascalu (120)
    • Program Pileczka w C++ (121)
    • Własna funkcja delay (122)
  • Wieże Hanoi (122)
    • Reprezentacja danych w Pascalu (123)
    • Wizualizacja krążków na ekranie monitora (124)
    • Nakładanie krążka na szczyt wieży (124)
    • Zdejmowanie krążka ze szczytu wieży (125)
    • Algorytm rekurencyjny przenoszenia wież (126)
    • Program WHanoi w Pascalu (126)
    • Program WHanoi w C++ (129)
  • Krzywe Lissajous (131)
    • Rysowanie krzywej na ekranie monitora (131)
    • Odwracający tryb rysowania (132)
    • Program Lissa w Pascalu (132)
    • Program Lissa w C++ (134)
    • Przekazywanie parametrów przez wartość i referencję w C++ (136)
    • Program Lissa2 w C++ (136)
  • Układ planetarny (137)
    • Model komputerowy układu planetarnego (138)
    • Program Grawit w Pascalu (140)
    • Program Grawit w C++ (143)
  • Hipocykloida (145)
    • Obliczanie współrzędnych punktów (145)
    • Algorytm animacji oparty na kopiowaniu fragmentów obrazu (146)
    • Dynamiczne przydzielanie i zwalnianie pamięci (147)
    • Program Hipo w Pascalu (148)
    • Program Hipo w C++ (149)
    • Elementy charakterystyczne dla C++ (151)
  • Wyświetlanie pliku rekordów (151)
    • Moduł definiujący strukturę pliku w Pascalu (152)
    • Moduł definiujący strukturę pliku w C++ (153)
    • Tworzenie pliku rekordów (154)
    • Program Lista w Pascalu (156)
    • Program Lista w C++ (159)
    • Program Lista2 w C++ (162)
    • Strumieniowe formatowanie liczb rzeczywistych (165)
    • Parametry wywołania programu (166)
  • Ćwiczenia (168)

Rozdział 5. Listy jednokierunkowe (171)

  • Sito Eratosthenesa (172)
    • Definiowanie listy w Pascalu (172)
    • Wstawianie elementu na początek listy (173)
    • Przeglądanie listy i usuwanie elementów (174)
    • Program SitoEra w Pascalu (175)
    • Definiowanie i obsługa listy w C++ (177)
    • Program SitoEra w C++ (177)
    • Wskaźnik NULL w roli wyrażenia warunkowego (179)
  • Rozwinięcie dziesiętne ułamka (179)
    • Tablica czy lista? (179)
    • Generowanie listy cyfr rozwinięcia dziesiętnego ułamka (180)
    • Program Rozwin w Pascalu (181)
    • Program Rozwin w C++ (182)
  • Rozdanie kart do brydża (184)
    • Generowanie talii kart i jej tasowanie (184)
    • Rozdanie kart czterem graczom (185)
    • Wstawianie elementu do listy uporządkowanej (185)
    • Program Brydz w Pascalu (187)
    • Program Brydz w C++ (189)
    • Przekazywanie wskaźnika przez wartość i referencję w C++ (192)
    • Zmienne statyczne w C i C++ (192)
  • Skorowidz słów pliku tekstowego (192)
    • Czytanie słowa w Pascalu (193)
    • Lista słów skorowidza z podlistami numerów wierszy (194)
    • Aktualizacja listy słów skorowidza (194)
    • Program Skorow w Pascalu (196)
    • Czytanie słowa w C++ (198)
    • Łańcuchy dynamiczne w C++ (200)
    • Program Skorow w C++ (200)
    • Program Skorow2 w C++ (203)
  • Porządkowanie pliku rekordów (205)
    • Rozpraszanie rekordów pliku (205)
    • Program Sort w Pascalu (207)
    • Program Sort w C++ (210)
    • Program Sort2 w C++ (211)
  • Ćwiczenia (212)

Rozdział 6. Programy obiektowe (215)

  • Punkty (216)
    • Pierwszy kontakt z typem obiektowym w Pascalu (217)
    • Dostęp do składowych obiektu (219)
    • Metody wirtualne, konstruktor i destruktor (219)
    • Moduł Punkty w Pascalu (220)
    • Klasa w C++ i jej moduł definiujący (222)
    • Moduł Punkty w C++ (223)
    • Moduł Ruch przesuwania punktu w Pascalu (225)
    • Moduł Ruch przesuwania punktu w C++ (226)
    • Program przesuwania punktu w Pascalu (226)
    • Obiekty dynamiczne w Pascalu (227)
    • Wywoływanie konstruktorów i destruktorów w C++ (228)
    • Program przesuwania punktu w C++ (228)
  • Okręgi (230)
    • Moduł Okregi w Pascalu (230)
    • Program przesuwania okręgu w Pascalu (231)
    • Moduł Okregi w C++ (232)
    • Program przesuwania okręgu w C++ (234)
  • Łamane (234)
    • Moduł Lamane w Pascalu (235)
    • Program przesuwania prostokąta w Pascalu (236)
    • Moduł Lamane w C++ (237)
    • Program przesuwania prostokąta w C++ (239)
    • Program przesuwania hipocykloidy w Pascalu (239)
    • Program przesuwania hipocykloidy w C++ (241)
  • Lista figur geometrycznych (242)
    • Moduł Figury w Pascalu (242)
    • Program Pojazd w Pascalu (244)
    • Moduł Figury w C++ (245)
    • Program Pojazd w C++ (247)
  • Fontanna (248)
    • Koncepcja typu potomnego reprezentującego kroplę wody (248)
    • Program Fontanna w Pascalu (249)
    • Program Fontanna w C++ (252)
  • Osoby (254)
    • Moduł Osoby w Pascalu (254)
    • Program tworzący przykładową listę pracowników w Pascalu (256)
    • Moduł Osoby w C++ (259)
    • Program tworzący przykładową listę pracowników w C++ (260)
  • Edycja wiersza tekstu (262)
    • Tworzenie typu obiektowego edycji łańcucha w Pascalu (263)
    • Przesyłanie danych do edycji i udostępnianie wyniku edycji (264)
    • Programowanie operacji edycyjnych (265)
    • Moduł Edycja w Pascalu (266)
    • Funkcje edycji łańcucha i listy łańcuchów (270)
    • Moduł Edycja w C++ (271)
    • Edycja pola daty w Pascalu (276)
    • Program Plik edycji danych osobowych w Pascalu (278)
    • Edycja pola daty w C++ (281)
    • Program Plik edycji danych osobowych w C++ (283)
    • Program Plik2 edycji danych osobowych w C++ (284)
  • Ćwiczenia (286)

Rozdział 7. Programowanie w Windows (289)

  • Pierwszy program w Windows (290)
    • Nowe typy danych (292)
    • Funkcje API Windows (294)
    • Funkcja główna programu (294)
    • Procedura okna (297)
    • Malowanie okna (298)
  • Generowanie fraktali (299)
    • Menu i inne zasoby programu (301)
    • Program Fraktale (303)
    • Przechwytywanie komunikatów menu (307)
    • Procedura okna dialogowego (308)
  • Rysowanie gwiazdki (309)
    • Rysowanie wypełnionych obszarów (310)
    • Okno dialogowe z kontrolkami edycyjnymi (311)
    • Program Gwiazdka (312)
    • Tworzenie i wybieranie obiektów graficznych (316)
    • Praca z kontrolkami w oknie dialogowym (318)
  • Rotacja gwiazdki (319)
    • Tworzenie i malowanie bitmap (319)
    • Komunikaty zegarowe (321)
    • Aktywne i nieaktywne elementy menu (321)
    • Program Rotacja (322)
  • Spacerujący skrzat (327)
    • Operacje rastrowe (327)
    • Klasa animacji Sprite (329)
    • Bitmapy w zasobach programu (332)
    • Program Skrzat (333)
  • Przesuwanie muchy (337)
    • Komunikaty klawiaturowe (337)
    • Komunikaty myszy (338)
    • Program Mucha (338)
  • Liczby rzymskie (344)
    • Definicja okna dialogowego (345)
    • Program Rzymskie (346)
  • Ćwiczenia (350)

Dodatek A Darmowe narzędzia do programowania w C++ (353)

Literatura (357)

Skorowidz (359)



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: turbopascal

Turbo Pascal. Poradnik dla nauczyciela (29.90zł)
Praktyczny kurs Turbo Pascala. Wydanie IV (24.90zł)
Turbo Pascal. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami (19.90zł)
Tablice informatyczne. Turbo Pascal (12.90zł)
Wstęp do programowania z przykładami w Turbo Pascalu (89.00zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II . eBook. Pdf (11.99zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Po prostu GIMP (35.00zł)
Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów . eBook. ePub (39.00zł)
The Smashing Book #2 (69.00zł)
E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną (49.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. Mobi (37.00zł)
Arduino w akcji (54.99zł)
Po prostu Excel (21.00zł)
Praca z zastanym kodem. Najlepsze techniki (62.90zł)
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami (47.00zł)
VBA dla Excela 2010 PL. 155 praktycznych przykładów. eBook. Mobi (39.00zł)
Inkscape. Podstawowa obsługa programu (39.00zł)
Odzyskiwanie danych w praktyce (29.00zł)
Nowoczesny język JavaScript (54.99zł)
SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste (46.67zł)
Informatyka Europejczyka. Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres rozszerzony. Część 2 (Wydanie II) (32.90zł)
Joomla! 1.5 od kuchni. Ponad 130 przepisów! (54.90zł)
BeStCAD dla AutoCAD-a 2002 LT (60.00zł)
Spring w Akcji. Wydanie III (69.00zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (29.90zł)
ASP.NET w Visual Web Developer 2008. Ćwiczenia (24.00zł)

podkarpacie | zmniejszanie zdjęć png zmniejszanie zdjęć png | forum phpbb by przemo | naprawa laptopów Bydgoszcz | hormon wzrostu cena