e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Liana Evans
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2011-09-12
stron: 312, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (34.00zł)
GURU KULTU..RY (34.90zł)
Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy (39.65zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (34.90zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (19.95zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (19.50zł)
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych (19.95zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (24.50zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (39.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (44.85zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bootstrap. Tworzenie interfejsów stron WWW. Technologia na start! (22.68zł)
Metodologia i techniki programowania (12.58zł)
ECDL. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Przewodnik. Tom I (34.90zł)
Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. eBook. ePub (29.90zł)
Android 3. Tworzenie aplikacji. eBook. Mobi (119.00zł)
Introduction to Tornado. Modern Web Applications with Python (50.92zł)
Tablice informatyczne. UML. Wydanie II (12.90zł)
Tablice informatyczne. Algorytmy (8.50zł)
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw (64.35zł)
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript (32.90zł)
Vademecum Administratora Windows 8 (55.44zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych. eBook. Mobi (54.00zł)
ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik (69.00zł)
Python ninja. 70 sekretnych receptur i taktyk programistycznych (37.05zł)
Car PC Hacks. Tips & Tools for Geeking Your Ride (109.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone (12.90zł)
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw (49.50zł)
Windows 7 PL. Zaawansowana administracja systemem. eBook. Mobi (39.00zł)
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie IV (24.95zł)

ukryta sobieszewo | wynajem autobusów wielkopolska | corca | tduraj | hafra