e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Liana Evans
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2011-09-12
stron: 312, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Marketing mobilny (29.60zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

JavaServer Faces i Eclipse Galileo. Tworzenie aplikacji WWW (54.89zł)
Photoshop Elements 8. Perfekcyjna edycja zdjęć ze Scottem Kelbym (69.00zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży. eBook. Mobi (39.00zł)
STM 32. Aplikacje i ćwiczenia w języku C (75.24zł)
Rejestr Windows Vista. Praktyczne przykłady (3.00zł)
Efekty graficzne w asemblerze (29.00zł)
Rework (39.90zł)
Java. Podstawy. Wydanie IX (99.00zł)
Ubuntu LTS. Księga eksperta (129.00zł)
WordPress. Ćwiczenia praktyczne (29.00zł)
Ajax. Wzorce projektowe (69.00zł)
JavaScript. Podręcznik tworzenia interaktywnych stron internetowych. Wydanie II (77.00zł)
Platforma Windows Azure (79.00zł)
Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony (47.20zł)
Flash MX. Głębsze spojrzenie (49.00zł)
Java aplikacje bazodanowe. Wydanie II (29.00zł)
Arytmetyka komputerów w praktyce z płytą CD (41.07zł)
Programowanie w języku Ruby. Wydanie II (99.00zł)
VBA dla Excela 2007 PL. 88 praktycznych przykładów (34.90zł)
Photoshop CS5 PL. Szkoła efektu (109.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo