e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 51.428571428571 36.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Liana Evans
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2011-09-12
stron: 312, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Google+ dla biznesu (29.60zł)
Biblia copywritingu (31.92zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (29.60zł)
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą (49.45zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych (31.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Marketing mobilny (29.60zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (23.92zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (35.12zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (31.20zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)

Pozostałe z serii: Inne

Hands-On Blockchain for Python Developers (139.00zł)
Bezpieczeństwo systemu Linux w praktyce. Receptury. Wydanie II (77.00zł)
Data Push Apps with HTML5 SSE. Pragmatic Solutions for Real-World Clients (80.74zł)
Układy mikroprocesorowe. Przykłady rozwiązań (30.00zł)
Sieci komputerowe i intersieci. Wydanie V (89.00zł)
MySQL. Darmowa baza danych. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (34.90zł)
Superpamięć dla dzieci (23.92zł)
Programming C# 5.0. Building Windows 8, Web, and Desktop Applications for the .NET 4.5 Framework (152.15zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (35.12zł)
High Performance Spark. Best Practices for Scaling and Optimizing Apache Spark (135.15zł)
Learning Apache Cassandra - Second Edition (159.00zł)
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II (47.20zł)
Sieci społeczne i technologiczne (44.01zł)
Hands-On Image Processing with Python (139.00zł)
Hands-On Cloud Solutions with Azure (94.99zł)
Network Security with OpenSSL. Cryptography for Secure Communications (109.65zł)
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie V (59.00zł)
JRuby Cookbook (92.65zł)
Flash ActionScript f/x (45.00zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (34.90zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo