Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 63 44.10 z³
Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Cena: 29.95 z³
Promocja dnia
30% taniej

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Darmowa czê¶æ I

Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Dwie darmowe czê¶ci

Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³
Kategoria: Techniki programowania
Seria: Inne
Promocja: -44%
Programowanie w jêzyku Go. Koncepcje i przyk³ady. Wydanie II
Mat Ryer
Data wydania: 2017-09-13
stron: 384, miêkka oprawa, format: 170x230
stron: 384, miêkka oprawa, format: 170x230
Go jest nowoczesnym jêzykiem programowania rozwijanym przez firmê Google. Ostatnie zmiany sprawi³y, ¿e sta³ siê on komfortowym narzêdziem do tworzenia wydajnych aplikacji. Programi¶ci Go mog± korzystaæ z wci±¿ rosn±cego zbioru pakietów dostêpnych jako open source, dziêki czemu tworz± i wdra¿aj± oprogramowanie o znakomitej jako¶ci. Taki kod od pierwszego dnia dzia³a dobrze, a przy tym imponuje skalowalno¶ci±. Wbudowane mechanizmy Go, takie jak wspó³bie¿no¶æ, zapewniaj± mo¿liwo¶æ uzyskiwania fantastycznych wyników nawet na najprostszym sprzêcie.
Niniejsza ksi±¿ka stanowi znakomite wprowadzenie do programowania w Go. Przyda siê zarówno pocz±tkuj±cym, jak i zaawansowanym programistom. Podstaw± prezentowanych tu projektów s± skalowalno¶æ, wydajno¶æ dzia³ania oraz wysoka dostêpno¶æ. Poza opisem jêzyka przedstawiono tu sporo istotnych koncepcji architektury oprogramowania. Wykorzystano aspekty filozofii wykorzystywanej przez „zwinnych” programistów. Opisano zasady tworzenia aplikacji korzystaj±cych z Google App Engine, pisania i korzystania z mikrous³ug czy te¿ tworzenia obrazów Dockera. Wiedza zdobyta dziêki tej ksi±¿ce u³atwi ka¿demu stosowanie rozwi±zañ najwy¿szej klasy.
Najwa¿niejsze zagadnienia:
- aplikacje internetowe korzystaj±ce z pakietu NET/HTTP
- programy obs³ugiwane z poziomu wiersza poleceñ
- systemy rozproszone i elastyczne dane
- us³ugi typu RESTful
- programistyczne korzystanie z magazynu Google Cloud Datastore
- dobre praktyki przygotowywania aplikacji w Go
Jêzyk Go. Id¼ i programuj!
Mat Ryer — programuje od szóstego roku ¿ycia. Swoje pierwsze eksperymenty przeprowadza³ wraz z ojcem w jêzyku BASIC, a nastêpnie w jêzykach AmigaBASIC i AMOS. Jego kariera zawodowa od pocz±tku by³a zwi±zana z programowaniem. U¿ywa³ wielu ró¿nych jêzyków, a¿ w koñcu zwróci³ uwagê na rozwijany przez Google jêzyk Go. Ryer od lat u¿ywa jêzyka Go do tworzenia przeró¿nych produktów, us³ug i projektów typu open source. Jest gor±cym orêdownikiem tego rozwi±zania. Pisze o Go artyku³y, a podczas ró¿nych wyk³adów i konferencji zachêca programistów, by go wypróbowali.
Cena: 37.95 z³
Pozosta³e z kategorii: Techniki programowania
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej (43.45z³)Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II (21.95z³)
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem (34.90z³)
AI - podej¶cie pragmatyczne (47.04z³)
Algorytmy. Æwiczenia (19.20z³)
Od matematyki do programowania uogólnionego (26.95z³)
In¿ynieria oprogramowania. Jak zapewniæ jako¶æ tworzonym aplikacjom (25.85z³)
Applied Akka Patterns. A Hands-On Guide to Designing Distributed Applications (169.15z³)
Sztuka kodowania. Sekrety wielkich programistów (37.95z³)
Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych us³ug (21.95z³)
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów (33.50z³)
Mistrz czystego kodu. Kodeks postêpowania profesjonalnych programistów (24.50z³)
Introducing Erlang. Getting Started in Functional Programming. 2nd Edition (143.65z³)
In¿ynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na b³êdy (17.90z³)
TDD. Techniki programowania sterowanego testami (32.45z³)
Tablice informatyczne. Wzorce projektowe (17.00z³)
Czysty kod. Podrêcznik dobrego programisty (37.95z³)
Praktyczne podej¶cie do in¿ynierii oprogramowania (133.26z³)
Zwinne wytwarzanie oprogramowania. Najlepsze zasady, wzorce i praktyki (54.45z³)
Programowanie funkcyjne (63.20z³)
Pozosta³e z serii: Inne
Zarz±dzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania (25.85z³)Natural Language Processing with Java Cookbook (129.00z³)
Designing AWS Environments (89.90z³)
Komputer PC. Æwiczenia praktyczne. Wydanie II (17.00z³)
Nagi obiektyw. Sztuka fotografowania aktów i obróbki zdjêæ (79.00z³)
HTML5. Programowanie aplikacji (37.00z³)
Hands-On MQTT Programming with Python (119.00z³)
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych (27.84z³)
GitHub. Przyjazny przewodnik (18.10z³)
VirtueMart. Jak szybko stworzyæ profesjonalny sklep internetowy w Joomla!. eBook. ePub (25.90z³)
Deep Learning. Praca z jêzykiem Python i bibliotek± Keras (32.45z³)
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie czwarte (109.00z³)
Learning PHP. A Gentle Introduction to the Web's Most Popular Language (152.15z³)
Sygna³ i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (26.95z³)
Nanomateria³y wêglowe w technologii elektroniki drukowanej (28.00z³)
AutoCAD 12 dla pocz±tkuj±cych. Wersja polska (18.00z³)
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty (29.00z³)
Po prostu Python (55.00z³)
Creating Augmented and Virtual Realities. Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing (186.15z³)
Piksele, czyli jeszcze wiêcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci (49.45z³)