e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Paweł Frankowski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-02-19
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!
  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (27.92zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (31.20zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (31.92zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (27.92zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (29.60zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Po prostu Dreamweaver 3 (49.00zł)
Wskaźniki w języku C. Przewodnik (44.90zł)
Java. Receptury (95.00zł)
Po prostu Nero 7 (5.00zł)
PHP. Programowanie. Wydanie III (99.90zł)
Urządzenia pomiarowe i systemy kompatybilne ze standardem SCPI (30.00zł)
Android w akcji. Wydanie II. eBook. Mobi (79.00zł)
Rejestr Windows Vista. Praktyczne przykłady (3.00zł)
AVR i ARM7. Programowanie mikrokontrolerów dla każdego. eBook. ePub (59.90zł)
BeStCAD dla AutoCAD-a 2002 LT (60.00zł)
ABC Neostrada (25.00zł)
J2ME. Almanach (79.00zł)
Web development. Receptury nowej generacji (49.00zł)
Rework (39.90zł)
Visual Basic 2005. Od podstaw (99.00zł)
Po prostu Windows Me (26.00zł)
Cisza w sieci. eBook. Pdf (29.90zł)
Slackware Linux. Ćwiczenia (3.00zł)
SQL (22.50zł)
Tablice informatyczne. PHP 5 (12.90zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | suche kąpiele co2 | seo | prace ziemne Złotów