e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Paweł Frankowski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-02-19
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!
  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji (67.00zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (27.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (27.92zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (43.20zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (34.90zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (47.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Elektronika dla bystrzaków. Wydanie II (31.20zł)
Sieci komputerowe. Ujęcie całościowe. Wydanie V (129.00zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne (15.90zł)
Access 2013 PL. Biblia (149.00zł)
Tablice informatyczne. SQL. Wydanie II. eBook. Pdf (9.90zł)
Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc. Wydanie II (19.90zł)
Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja (69.00zł)
Windows NT 4 (25.00zł)
Java i XML. Wydanie III. eBook. Pdf (44.90zł)
Barszcz ukrainski. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. Mobi (31.99zł)
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania (25.00zł)
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne (39.00zł)
Flash CS3 PL. Multimedialny trener. eBook. ePub (79.00zł)
Po prostu Windows Vista PL (11.00zł)
DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem (59.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych. eBook. Pdf (29.90zł)
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu (79.00zł)
Internet. Przewodnik (29.90zł)
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami (59.00zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | prace ziemne Złotów | odzież