e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Paweł Frankowski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-02-19
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!
  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Rewolucja social media (39.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (17.45zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (48.30zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (18.50zł)
Google Analytics dla marketingowców (19.95zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (41.30zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (25.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (27.93zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (25.90zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (69.30zł)
Biblia e-biznesu (49.50zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (34.90zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (34.50zł)
E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW (18.97zł)

Pozostałe z serii: Inne

Adobe Dreamweaver CS3 z ASP, ColdFusion i PHP. Oficjalny podręcznik (9.00zł)
Adobe Photoshop CS4/CS4 PL. Techniki studyjne. Oficjalny podręcznik (99.00zł)
Mambo. Tworzenie wydajnych serwisów internetowych (39.00zł)
Teoria i algorytmy sterowania (41.07zł)
Access 2000 PL dla każdego (81.00zł)
Antywzorce języka SQL. Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych. eBook. ePub (54.99zł)
Praktyczny kurs Java. Wydanie III. eBook. Mobi (47.00zł)
Oracle Database 10g. Podręcznik administratora baz danych (99.00zł)
OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko (7.00zł)
CSS. Gotowe rozwiązania (49.00zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic. eBook. Mobi (31.99zł)
Programowanie serwera Oracle 11g SQL i PL/SQL (29.50zł)
Marketing wirusowy w internecie. eBook. Pdf (27.90zł)
ArchiCAD 16 PL (34.50zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji. eBook. ePub (54.99zł)
3ds Max. Leksykon (17.45zł)
Sieć bezprzewodowa Wi-Fi. Ćwiczenia (16.89zł)
Wybrane zagadnienia kryptologii i ochrony informacji (18.00zł)
Wprowadzenie do baz danych (29.00zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła