e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Paweł Frankowski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-02-19
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!
  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Google AdWords. Kurs video. Skuteczne kampanie reklamowe (69.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (38.02zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (41.40zł)
Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków (17.94zł)
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (20.94zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (20.94zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (17.94zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (23.94zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (26.94zł)
The Facebook Marketing Book (55.24zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Biznesplan (11.64zł)
Start up. Od pomysłu do sukcesu (30.40zł)
Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior (67.92zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (23.40zł)
Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga (30.40zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu (29.60zł)

Pozostałe z serii: Inne

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (249.00zł)
ABC języka HTML i XHTML. Wydanie II. eBook. Mobi (27.90zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów. eBook. Mobi (47.00zł)
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie IV (31.92zł)
Beskid Śląski. Beskid Żywiecki. Beskid Mały. Wydanie 1 (29.90zł)
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie (39.00zł)
.Net. Najpilniej strzeżone tajemnice (27.00zł)
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji (49.00zł)
Node.js. Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie aplikacji (43.91zł)
Adaptywny kod. Zwinne programowanie, wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II (55.20zł)
Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce (101.15zł)
Montaż komputera PC. Ilustrowany przewodnik. Wydanie II (18.32zł)
Podstawy architektury i technologii usług XML sieci WEB (32.68zł)
Web 2.0. Przewodnik po strategiach. eBook. Pdf (31.99zł)
Novell NetWare 6. Ćwiczenia praktyczne. Użytkownik (24.00zł)
Kaskadowe arkusze stylów. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Windows 7 Annoyances. Tips, Secrets, and Solutions (109.65zł)
Learning Python. Powerful Object-Oriented Programming. 5th Edition (220.15zł)
Analiza danych w naukach ścisłych i technice (45.26zł)
Linux. Programowanie systemowe (57.00zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła