e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Programowanie gier

Kevin Hawkins, Dave Astle
cena: 99.00 zł
Data wydania: 2003-06-09
stron: 632, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne - wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty. Książka omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie. Książka przedstawia:
  • Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL
  • Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej
  • Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki
  • Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL
  • Kolory i efekty związane z oświetleniem
  • Mapy bitowe i tekstury w OpenGL
  • Listy wyświetlania i tablice wierzchołków
  • Bufory OpenGL
  • Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia
  • Sposoby tworzenia efektów specjalnych
  • Interfejs DirectInput
  • Wykorzystanie DirectX Audio
  • Trójwymiarowe modele postaci
"Osobiście pojawienie się tej książki przyprawia mnie o dreszcz emocji. Po raz pierwszy programiści otrzymują książkę poświęcona programowaniu gier za pomocą OpenGL. Jeśli nawet nie wiążesz swojej kariery zawodowej z tworzeniem gier komputerowych, to lektura tej książki pomoże Ci lepiej zrozumieć technologię, która wykorzystywana jest do tworzenia współczesnych gier, a także zdobyć umiejętności, które mogą być przydatne w innych dziedzinach programowania" - Mark J. Kilgard, NVIDIA Corporation. Autor "OpenGL Programming for the X Window System" oraz pakietu OpenGL Utility Toolkit (GLUT)

Cena: 99.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III (119.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Photoshop CS. Kurs (34.90zł)
Zarządzanie przechowywaniem danych w sieci (39.90zł)
Genetyka. Wydanie III (29.90zł)
Fedora Core 2. Księga eksperta (139.00zł)
DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem (59.00zł)
Bazy danych. Pierwsze starcie. eBook. Mobi (22.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelby'ego. Wydanie II (39.90zł)
PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW. eBook. Mobi (31.99zł)
Kreatywna fotografia cyfrowa. Montaż, retusz i techniki artystyczne (38.88zł)
Windows XP PL. Biblia (79.00zł)
Czechy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (42.90zł)
Fotografia cyfrowa dla nastolatków (39.00zł)
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny. Poradnik praktyczny (52.80zł)
Język C. Programowanie (49.00zł)
Po prostu sieci komputerowe w Windows Vista PL (3.00zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)
100 sposobów na SQL . eBook. Mobi (39.00zł)
Ciało. Profesjonalne oświetlenie i retusz w fotografii portretowej (89.00zł)
PostgreSQL. Leksykon kieszonkowy (14.90zł)
Podstawy obsługi komputera. Ilustrowany przewodnik. Wydanie III (22.90zł)

psycholog Piła | Kermi grzejniki płytowe wrocław Purmo | telefonytech.pl | Prochem produkuje najlepsze płyty z tworzyw , płyty ABS LDPE HIPS PP, produkującym również, płyty z tworzyw do termoformowania, przemysłu, motoryzacji i rolnictwa. | wykształcenie