e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Programowanie gier

Kevin Hawkins, Dave Astle
cena: 99.00 zł
Data wydania: 2003-06-09
stron: 632, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne - wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty. Książka omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie. Książka przedstawia:
  • Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL
  • Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej
  • Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki
  • Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL
  • Kolory i efekty związane z oświetleniem
  • Mapy bitowe i tekstury w OpenGL
  • Listy wyświetlania i tablice wierzchołków
  • Bufory OpenGL
  • Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia
  • Sposoby tworzenia efektów specjalnych
  • Interfejs DirectInput
  • Wykorzystanie DirectX Audio
  • Trójwymiarowe modele postaci
"Osobiście pojawienie się tej książki przyprawia mnie o dreszcz emocji. Po raz pierwszy programiści otrzymują książkę poświęcona programowaniu gier za pomocą OpenGL. Jeśli nawet nie wiążesz swojej kariery zawodowej z tworzeniem gier komputerowych, to lektura tej książki pomoże Ci lepiej zrozumieć technologię, która wykorzystywana jest do tworzenia współczesnych gier, a także zdobyć umiejętności, które mogą być przydatne w innych dziedzinach programowania" - Mark J. Kilgard, NVIDIA Corporation. Autor "OpenGL Programming for the X Window System" oraz pakietu OpenGL Utility Toolkit (GLUT)

Cena: 99.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III (119.00zł)
OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
FISZKI audio j. włoski Słownictwo 1 (12.79zł)
Machine Learning Quick Reference (89.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego (34.90zł)
Noc w obiektywie. Kreatywna fotografia (49.00zł)
WordPress dla początkujących (49.00zł)
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu (79.00zł)
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 (69.00zł)
Learning SQL on SQL Server 2005 (126.65zł)
Sieci komputerowe. Księga eksperta (60.00zł)
DevOps for Salesforce (109.00zł)
Mastering Non-Functional Requirements (139.00zł)
Tworzenie stron WWW. Kurs (34.90zł)
Artificial Intelligence for Big Data (139.00zł)
Szeregowe interfejsy cyfrowe (13.50zł)
Architektura Lean w projektach Agile (59.00zł)
ABC sam składam komputer. Wydanie II (29.90zł)
Algorytmy numeryczne w Delphi. Księga eksperta (69.00zł)
Zrozumieć programowanie (57.82zł)
Learning ASP.NET Core 2.0 (159.00zł)

psycholog Piła | Kermi grzejniki płytowe wrocław Purmo | telefonytech.pl | Prochem produkuje najlepsze płyty z tworzyw , płyty ABS LDPE HIPS PP, produkującym również, płyty z tworzyw do termoformowania, przemysłu, motoryzacji i rolnictwa. | wykształcenie