e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II

Ernest Adams
Data wydania: 2010-11-29
stron: 800, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?
  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?
  • Jak zmierzyć grywalność gry?
Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.
Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!
  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo
  • Etapy procesu projektowania
  • Przygotowywanie koncepcji gry
  • Definiowanie świata gry
  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne
  • Proces projektowania postaci
  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze
  • Rodzaje fabuł
  • Projektowanie interfejsu użytkownika
  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej
  • Grywalność
  • Mechanika gier
  • Metody wyważania gier
  • Zasady projektowania poziomów
  • Przegląd gatunków gier

Poznaj świat projektantów gier komputerowych!



Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 (125.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Profesjonalne programowanie. Część 1. Zrozumieć komputer (49.00zł)
Montaż komputera PC. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (13.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Tablice informatyczne. Drupal (12.90zł)
Podstawy programowania współbieżnego i rozproszonego. Klasyka informatyki (44.82zł)
Komputer dla seniorów. Seria praktyk. Wydanie II (39.00zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. eBook. Pdf (31.99zł)
Wi-Fi. Domowe sieci bezprzewodowe. Ilustrowany przewodnik (18.32zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w szkole podstawowej w kształceniu zintegrowanym (9.90zł)
Photoshop CS3/CS3 PL. Biblia (117.00zł)
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) (49.00zł)
ASP.NET MVC 3 Framework. Zaawansowane programowanie. eBook. Pdf (79.00zł)
Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy użyciu C++ (63.20zł)
Matematyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Klasa 1 (16.91zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (47.20zł)
Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source (54.90zł)
GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia (16.89zł)
Berlin - Udany Weekend (wydanie I) (18.90zł)
Optymalizacja Oracle SQL. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo