e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II

Ernest Adams
Data wydania: 2010-11-29
stron: 800, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?
  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?
  • Jak zmierzyć grywalność gry?
Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.
Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!
  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo
  • Etapy procesu projektowania
  • Przygotowywanie koncepcji gry
  • Definiowanie świata gry
  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne
  • Proces projektowania postaci
  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze
  • Rodzaje fabuł
  • Projektowanie interfejsu użytkownika
  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej
  • Grywalność
  • Mechanika gier
  • Metody wyważania gier
  • Zasady projektowania poziomów
  • Przegląd gatunków gier

Poznaj świat projektantów gier komputerowych!



Cena: 129.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 (125.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Visual Studio 2012 i .NET 4.5. Poradnik dla zaawansowanych programistów (38.64zł)
Drupal. Poznaj go z każdej strony. eBook. Pdf (54.99zł)
SharePoint User's Guide (38.17zł)
Cloud Foundry: The Definitive Guide. Develop, Deploy, and Scale (143.65zł)
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy (17.00zł)
Learning Kotlin by building Android Applications (139.00zł)
Microsoft SQL Server 2012. Podstawy języka T-SQL (63.84zł)
Zero Trust Networks. Building Secure Systems in Untrusted Networks (169.15zł)
Java 2. Techniki zaawansowane (129.00zł)
Angular 5. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie webowe w oparciu o architekturę komponentową (51.60zł)
Linux w sieci (39.00zł)
Hands-On Serverless Computing (139.00zł)
BIOS. Przewodnik. Wydanie IV (47.00zł)
Matematyka Europejczyka. Zbiór zadań dla szkoły podstawowej. Klasa 4 (14.90zł)
Kod doskonały. Jak tworzyć oprogramowanie pozbawione błędów. Wydanie II. eBook. ePub (99.00zł)
Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C w praktyce (71.28zł)
Kurs Kadry i Płace. System Symfonia. Edycja 2013 z płytą CD (41.82zł)
Multisim.Technika cyfrowa w przykładach (64.67zł)
Czysty Agile. Powrót do podstaw (30.55zł)
Beautiful Architecture. Leading Thinkers Reveal the Hidden Beauty in Software Design (118.15zł)

ukryta sobieszewo | wynajem autobusów wielkopolska | corca | tduraj | hafra