e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne
Promocja: -50%


Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine

Smashing Magazine
promocja -50%
cena: 39.9 zł 19.95 zł
Data wydania: 2013-05-07
stron: 154, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine eBook -- spis treści

Rozdział 1. Przykra prawda o firmowych stronach internetowych (1)

  • Potrzebujesz odrębnego działu zajmującego się stroną WWW (2)
  • Zarządzanie stroną WWW jest zajęciem na pełny etat (3)
  • Nie chodzi o to, aby budować od zera (3)
  • Twoja strona WWW nie musi podobać się wszystkim (4)
  • Marnujesz pieniądze na serwisy społecznościowe (5)
  • Twoja strona WWW nie jest tylko dla Ciebie (6)
  • Powinieneś doceniać swój zespół WWW (6)
  • Projekt WWW utworzony przez komitety jest samobójstwem (7)
  • CMS nie jest cudownym rozwiązaniem (7)
  • Za dużo treści (8)
  • Podsumowanie (9)

Rozdział 2. Studium projektowe "Portfolio" - wzorce oraz najnowsze trendy (11)

  • Jasny czy ciemny projekt (12)
  • Ile kolumn? (12)
  • Blok wprowadzający (13)
  • Wyrównanie układu (14)
  • Położenie nawigacji (15)
  • Pole wyszukiwania (16)
  • Elementy Flash (16)
  • Gdzie umieścić dane kontaktowe (17)
  • Podstrona "O nas" (18)
  • Podstrona "Klienci" (19)
  • Podstrona "Usługi" (19)
  • Podstrona "Realizacje" (19)
  • Podstrona "Jak pracujemy" (20)
  • Podstrona "Kontakt" (20)
  • Specjały i dodatki (21)
  • Inne odkrycia (21)
  • Podsumowanie (22)

Rozdział 3. Tworzenie efektywnego portfolio online (23)

  • Pułapka 1. Przegadanie (24)
  • Pułapka 2. Za dużo informacji naraz (24)
  • Pułapka 3. Co za dużo, to niezdrowo (25)
  • Pułapka 4. Nietypowa nawigacja (25)
  • Pułapka 5. Bałagan wizualny (26)
  • Reguły efektywnego projektu portfolio (26)
  • Zdefiniuj swoje kryteria i strategie sukcesu (26)
  • Rozważ stworzenie kilku portfolio (27)
  • Zdefiniuj swojego odbiorcę (28)
  • Ustal priorytet na użyteczność (30)
  • Użyj właściwej technologii (30)
  • Zaplanuj projekt (31)
  • Ogranicz zakres i typ promowanych projektów (32)
  • Informacje, dokumentacje i objaśnienia (32)
  • Zaprezentuj swoją pracę w kontekście ustalonych celów (34)
  • Zawrzyj w projekcie swoją osobowość (34)
  • Promuj swoją pracę (35)
  • Opracuj cele długofalowe (36)

Rozdział 4. Uzyskanie lepszego user experience za pomocą opowieści (37)

  • Wszystko zaczyna się od opowieści (38)
  • Opisywanie projektu w opowieściach (38)
  • Siła emocji (39)
  • Podstawy wykorzystania opowieści do udoskonalania user experience (41)
    • Scalanie zespołów (41)
    • Orientacja na użytkownika (42)
    • Definiowanie użytkownika (43)
    • Zalety (43)
  • "I żyli długo i szczęśliwie" a rzeczywistość (44)
  • Kilku gawędziarzy ery internetu (45)
    • Dorelle Rabinowitz (45)
    • Curt Cloninger (46)
    • Christian Saylor (48)
    • Cindy Chastain (50)
  • Doświadczenia oparte na opowieściach wokół nas (51)
    • Opakowanie: Apple (51)
    • Marketing: Perfumy Six Scents (51)
    • Architektura: Sklep HBO (52)
    • Dane: Taxi 07: Roads Forward (53)
    • Koniec jest początkiem tej opowieści (53)

Rozdział 5. Projektowanie interfejsu użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW (55)

  • Serwisy a aplikacje WWW (56)
    • Różne typy aplikacji WWW (56)
  • Poznaj swoich użytkowników (57)
    • Jak zidentyfikować użytkowników (57)
  • Proces projektowania (58)
    • Szkicowanie (59)
    • Prototypowanie (60)
    • Testowanie (60)
  • Reguły projektowania (60)
    • Nikt nie lubi niespodzianek (60)
    • Użytkownicy powinni mieć możliwość efektywnej pracy (61)
    • Pomocy! (63)
    • Brak satysfakcji (63)
  • Kluczowe elementy aplikacji WWW (64)
    • Formularze (64)
    • Widok ogólny i szczegółowy (64)
    • Deski rozdzielcze (64)
    • Tabele (65)
    • Raporty (65)
  • Nie zapominaj o wzorcach projektowych (65)
  • Studium przypadku: aplikacja banku online (67)
  • Podsumowanie (67)

Rozdział 6. Stopniowe udoskonalanie i standardy WWW nie ograniczają projektów (69)

  • Nowiutkie technologie a stare dobre praktyki (70)
  • Bałagan zwany WWW (70)
  • Tworzenie celebrytów i miejsc, w których chcielibyśmy być (70)
  • Hollywood i reklamy niczego nas nie nauczą (71)
  • Mit innowacji przez rozwój technologii (72)
  • W innowacji nie chodzi o nowe zabawki (72)
  • Korporacyjne wypaczenie innowacji i jego konsekwencje (73)
  • Syndrom sztokholmski złych interfejsów (74)
  • Nie chodzi o technologię albo projekt (74)
  • Gdzie jest piękno sieci WWW? (75)
  • Jeszcze raz: nasze problemy (76)
  • Dlaczego standardy mają znaczenie i co oznacza "przestrzeganie standardów" (77)
  • Stopniowe udoskonalanie działa (77)
  • Najlepsze praktyki biorą się z zastosowań i ciągłego udoskonalania (79)
  • Razem możemy tego dokonać (79)

Rozdział 7. Teoria kolorów dla profesjonalnych projektantów (81)

  • Ciepłe kolory (82)
    • Czerwony (kolor podstawowy) (83)
    • Pomarańczowy (kolor pośredni) (83)
    • Żółty (kolor podstawowy) (84)
  • Zimne kolory (85)
    • Zielony (kolor pośredni) (85)
    • Niebieski (kolor podstawowy) (86)
    • Fioletowy (kolor pośredni) (86)
  • Kolory neutralne (87)
    • Czarny (87)
    • Biały (88)
    • Szary (88)
    • Brązowy (89)
    • Beżowy i jasnobrązowy (89)
    • Kremowy i kość słoniowa (90)
  • W skrócie (90)
  • Tradycyjne palety barw (91)
    • Monochromatyczna (92)
    • Analogiczna (93)
    • Dopełniająca (94)
    • Rozszerzona dopełniająca (94)
    • Triady (95)
    • Podwójnie dopełniające (tetradic) (95)
    • Niestandardowe (96)
  • Tworzenie palet barw (97)
    • Dlaczego odcienie są tak istotne (99)
    • Dodawanie kolorów neutralnych (100)
    • Najłatwiejsze w użyciu palety barw (100)
    • Ilu kolorów użyć? (102)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 8. Czy Twój klient jest tępy, czy też problem leży po Twojej stronie? (103)

  • Wyjaśnij, dlaczego pytasz o pieniądze (104)
  • Uzasadnij swoje zalecenia językiem, który zrozumie klient (104)
  • Włącz klienta w proces (105)
  • Edukuj klienta w zakresie projektowania (105)
  • Regularnie komunikuj się z klientem (106)
  • Wytłumacz klientowi jego rolę (107)
  • Morał (107)

Rozdział 9. W jaki sposób radzić sobie z różnymi typami klientów (109)

  • Typ pasywno-agresywny (110)
    • Identyfikacja (110)
    • Jak sobie radzić (110)
  • Przyjaciel rodziny (110)
    • Identyfikacja (111)
    • Jak sobie radzić (111)
  • Zaniżacz wartości (111)
    • Identyfikacja (111)
    • Jak sobie radzić (112)
  • Pedant (112)
    • Identyfikacja (112)
    • Jak sobie radzić (112)
  • Sknera (113)
    • Identyfikacja (113)
    • Jak sobie radzić (113)
  • Złota rączka (113)
    • Identyfikacja (114)
    • Jak sobie radzić (114)
  • Kontroler (114)
    • Identyfikacja (114)
    • Jak sobie radzić (115)
  • Wymarzony klient (115)
    • Identyfikacja (115)
    • Jak sobie radzić (115)
  • Podsumowanie (115)

Rozdział 10. Jak skutecznie radzić sobie z krytyką (117)

  • Miej odpowiednie nastawienie (119)
  • Określ cel (119)
  • Sprawdź swoją pierwszą reakcję (120)
  • Oddziel ziarno od plew (121)
  • Ucz się z tego (121)
  • Szukaj nowych pomysłów (122)
  • Pogłęb informacje (122)
  • Podziękuj krytykowi (123)

Rozdział 11. Jak wykorzystać sieci znajomości (125)

  • Dlaczego warto tworzyć powiązania? (126)
    • Referencje (126)
    • Współpraca (126)
    • Rozwiązywanie problemów (126)
    • Szukanie okazji (127)
    • Pomoc innym (127)
    • Przyjaźń (128)
  • Wskazówki dla projektantów (128)
    • Bądź dostępny (128)
    • Szukaj wspólnych korzyści (128)
    • Prowadź bloga (128)
    • Skupiaj się na głębi znajomości (129)
    • Bądź proaktywny (129)
    • Wiedz, czego szukasz (129)
    • Wiedz, co masz do zaoferowania (130)
    • Wykorzystaj znajomości niebezpośrednie (130)
    • Nie czekaj do momentu, gdy będziesz czegoś potrzebował (130)
    • Pomagaj, gdy tylko jesteś w stanie (131)
    • Nie wyzyskuj innych (131)
    • Nie pozwól, by sieci społecznościowe szkodziły Twojej produktywności (131)
    • Nie oceniaj ludzi pochopnie (131)
    • Nie staraj się być wszędzie naraz (132)
    • Bierz udział w rzeczywistych spotkaniach (132)
    • Pilnuj lokalnych okazji (132)

Rozdział 12. Wywiad grupowy: porady ekspertów dla studentów i początkujących projektantów WWW (133)

Skorowidz (152)



Cena: 19.95 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Tworzenie stron WWW

Tworzenie stron WWW. Ilustrowany przewodnik. Wydanie II (12.45zł)
Nauka programowania. Rusz głową! (49.50zł)
XML. Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem XML, CSS, XHTML oraz XSLT. Niebieski podręcznik (24.50zł)
Cassandra: The Definitive Guide. Distributed Data at Web Scale. 3rd Edition (220.15zł)
Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie III (54.50zł)
Projektowanie interfejsów. Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III (59.50zł)
Progresywne aplikacje webowe (55.92zł)
The Smashing Book #1. Edycja polska (49.00zł)
Język Kotlin na platformie Spring. Programowanie aplikacji internetowych (24.50zł)
Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III (19.50zł)
Domeny internetowe (19.92zł)
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III (49.00zł)
High Performance Images. Shrink, Load, and Deliver Images for Speed (109.65zł)
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie IV (49.50zł)
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie IV (99.00zł)
Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine (39.90zł)
Tworzenie stron WWW. Praktyczny kurs. Wydanie II (34.50zł)
Tworzenie stron WWW. Praktyczny kurs. Wydanie II (69.00zł)
Django. Kurs video. Tworzenie interaktywnych stron internetowych i aplikacji webowych (41.40zł)
The Smashing Book #1. Edycja polska (24.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Raspberry Pi. Najlepsze projekty (34.50zł)
HoloLens Blueprints (118.30zł)
SAS for Finance (97.30zł)
Język C. Programowanie mikrokontrolerów i komputerów (12.45zł)
Polska według Internautów. Wydanie 1 (29.90zł)
Prawo dla startupu (22.45zł)
Java. Programowanie obiektowe (37.00zł)
Praca głęboka (27.90zł)
PHP. Receptury. Wydanie II (99.00zł)
Wstęp do geometrii różniczkowej (10.24zł)
20 prostych projektów Raspberry Pi. Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy! (57.82zł)
Marketing wirusowy w internecie. eBook. Pdf (27.90zł)
Active Directory Cookbook. 3rd Edition (143.65zł)
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (12.90zł)
Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku (47.40zł)
Designing Data Visualizations. Representing Informational Relationships (50.92zł)
iPod: The Missing Manual. 11th Edition (72.24zł)
Inventor. Pierwsze kroki (19.50zł)
SWISHmax! Animacje Flash Jakie to proste +CD (15.73zł)
Praktyczny kurs Visual Basic .NET (39.00zł)

Super szybki, nawet 200Mbit/s z Telewizją i telefonem internet światłowodowy w Sucha Beskidzka, Stryszawa, Krzeszów, Kuków | zajdzyj Serwis laptopów naprawimy wszystko | noclegi nad morzem w domkach wolne domki nad morzem Ostrowo last minute domki nad morzem | Największy sklep numizmatyczny dla Numizmatyka, i z darmową wyceną skup monet Warszawa przedstawiamy cennik monet, oraz ceny monet w skupie. Kupujemy najwięcej!