e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6

Mike Dickheiser
cena: 99.00 zł
Data wydania: 2007-12-14
stron: 736, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta
Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny.
Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.
  • Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych
  • Siatkowa reprezentacja obiektów gry
  • Testowanie pojedynczych modułów gry
  • Optymalizacja korzystania z zasobów
  • Rachunek wektorowy i macierzowy
  • Symulacja zachowania cieczy
  • Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji
  • Korzystanie z reguł logiki rozmytej
  • Programowanie skryptowe w językach Lua i Python
  • Optymalizacja wyświetlania obiektów gry
  • Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych
  • Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie gier sieciowych

Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.



Cena: 99.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 (125.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami (59.00zł)
Sieci VPN. Zdalna praca i bezpieczeństwo danych. Microsoft Small Business Server 2003. Księga eksperta (99.00zł)
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych (79.20zł)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
Komputer PC. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. 101 gotowych projektów (34.90zł)
SQL w InterBase dla Windows i Linuksa (45.00zł)
PHP i Oracle. Tworzenie aplikacji webowych: od przetwarzania danych po Ajaksa (59.00zł)
CSS3. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III (79.00zł)
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework (129.00zł)
Windows Vista PL. Przewodnik encyklopedyczny. eBook. Pdf (99.00zł)
Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych. Receptury (49.00zł)
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu. eBook. Pdf (62.90zł)
ABC komputera. Wydanie V (29.00zł)
Access 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (69.90zł)
Windows 98 PL. Czarna księga (69.00zł)
Metodologia i techniki programowania (12.58zł)
Tablice informatyczne. VBA dla Excela. eBook. Pdf (9.90zł)
Joomla! Zabezpieczanie witryn. eBook. Pdf (31.99zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | 6gr.pl | sprawdz sie | budynek | miejsca