e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

Dante Treglia
Data wydania: 2003-09-09
stron: 728, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie. Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.
Książka podzielona jest na 6 części:
  • Programowanie ogólne
  • Matematyka
  • Sztuczna inteligencja
  • Grafika
  • Sieć i gry dla wielu graczy
  • Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.

Cena: 125.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przetworniki A/C i C/A. Teoria i praktyka (132.38zł)
Ajax. Biblia (87.00zł)
Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile. eBook. Mobi (47.00zł)
Fizyka z komputerem dla gimnazjum (24.90zł)
Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie III (49.00zł)
A+, Network+, Security+ Exams in a Nutshell. A Desktop Quick Reference (152.15zł)
Mastering Xamarin UI Development (139.00zł)
Hands-On Transfer Learning with Python (139.00zł)
Microsoft Visual Studio 2010. Księga eksperta (199.00zł)
Unix i Linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie V (143.20zł)
JUnit. Pragmatyczne testy jednostkowe w Javie (39.95zł)
Java 2. Podstawy (79.00zł)
Kotlin Programming By Example (159.00zł)
Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. eBook. PDF (54.99zł)
Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty (59.00zł)
Technology Strategy Patterns. Architecture as Strategy (126.65zł)
Programowanie w języku C++. Szybki start (67.00zł)
Functional JavaScript. Introducing Functional Programming with Underscore.js (67.92zł)
Perl. Wprowadzenie (36.00zł)
JavaScript Cloud Native Development Cookbook (139.00zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko