e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

Dante Treglia
Data wydania: 2003-09-09
stron: 728, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie. Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.
Książka podzielona jest na 6 części:
  • Programowanie ogólne
  • Matematyka
  • Sztuczna inteligencja
  • Grafika
  • Sieć i gry dla wielu graczy
  • Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.

Cena: 125.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II. eBook. ePub (44.90zł)
Python. Kurs dla nauczycieli i studentów (32.45zł)
Practical Machine Learning with H2O. Powerful, Scalable Techniques for Deep Learning and AI (126.65zł)
Kubernetes Design Patterns and Extensions (89.90zł)
Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. ePub (22.90zł)
ECDL na skróty + CD Edycja 2012 (66.21zł)
Building Microservices with .NET Core (179.00zł)
ECDL e-obywatel (31.20zł)
Tablice informatyczne. C (5.90zł)
Microsoft System Center Data Protection Manager Cookbook (159.00zł)
Lift Cookbook. Recipes from the Community for Building Web Applications with Scala (80.74zł)
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. eBook. Pdf (69.90zł)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie (79.00zł)
Selenium. Automatyczne testowanie aplikacji (39.90zł)
Photoshop Elements 10: The Missing Manual (135.15zł)
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik (69.00zł)
AutoCAD 2010. Pierwsze kroki (39.00zł)
Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci NAP (140.81zł)
Programming Quantum Computers. Essential Algorithms and Code Samples (220.15zł)
Joomla! 1.6. Ćwiczenia (29.00zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | wąż do gazu wrocław | rehabilitacyjne pobyty rehabilitacja nad morzem wypoczynek z rehabilitacją | fryzjersko24ht.eu