e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

Dante Treglia
Data wydania: 2003-09-09
stron: 728, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie. Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.
Książka podzielona jest na 6 części:
  • Programowanie ogólne
  • Matematyka
  • Sztuczna inteligencja
  • Grafika
  • Sieć i gry dla wielu graczy
  • Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.

Cena: 125.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie projektami IT w małym palcu (59.00zł)
Sycylia. Plaże, gaje oliwne i antyczne miasta. Wydanie 1 (24.90zł)
Tablice informatyczne. HTML 5 (12.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ilustrowany przewodnik (22.90zł)
Pies wojny. Jak oficer SAS stał się pionkiem w afrykańskiej wojnie o ropę (39.90zł)
Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia zaawansowane (17.90zł)
Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce (199.00zł)
Photoshop CS3 PL. Seria praktyk (39.00zł)
AutoCAD 13 PL dla Windows (65.30zł)
Microsoft Visual C# 2010. Krok po kroku z płytą CD (78.40zł)
ABC CorelDRAW X5 PL. eBook.Epub (29.90zł)
AJAX i PHP. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych. Wydanie II (47.00zł)
PostgreSQL. Receptury dla administratora. eBook. ePub (62.90zł)
Wprowadzenie do HTML5. Autorytety Informatyki (39.00zł)
Po prostu PowerPoint 2007 PL (39.00zł)
Edytory vi i Vim. Leksykon kieszonkowy. eBook. Pdf (15.90zł)
Apache. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie III (75.00zł)
Wampiry. Historia z zimną krwią spisana (34.00zł)
ABC komputera (16.00zł)
Akademia sieci Cisco CCNA Exploration Semestr 2 + CD (110.00zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko