e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

Dante Treglia
Data wydania: 2003-09-09
stron: 728, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie. Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.
Książka podzielona jest na 6 części:
  • Programowanie ogólne
  • Matematyka
  • Sztuczna inteligencja
  • Grafika
  • Sieć i gry dla wielu graczy
  • Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.

Cena: 125.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (49.00zł)
Internet. Dla seniorów (27.92zł)
Anatomia PC. Wydanie VII (110.00zł)
Złożoność obliczeniowa (79.00zł)
Projektowanie analogowych układów scalonych (78.10zł)
ASP.NET dla każdego (99.00zł)
Kupujemy komputer PC (35.00zł)
Algorytmy. Almanach. eBook. ePub (39.00zł)
MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami (77.00zł)
MS Office 2002/XP. Ćwiczenia zaawansowane (18.99zł)
Kryptografia i bezpieczeństwo sieci komputerowych. Koncepcje i metody bezpiecznej komunikacji (79.00zł)
CVS bez tajemnic (39.90zł)
ABC Excel 2010 PL. eBook.ePub (22.90zł)
Asembler. Podręcznik programisty (89.00zł)
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW (37.00zł)
Fascynująca matematyka (38.57zł)
Profesjonalne tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych. eBook. Mobi (43.90zł)
Praktyczny kurs programowania w Windows 95 (30.00zł)
Android na tablecie. Receptury (99.00zł)
AutoCAD 14 PL dla Windows (99.00zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko