e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne
Promocja: -50%


Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu

Jack Gernsheimer
promocja -50%
cena: 49 zł 24.50 zł
Data wydania: 2013-02-19
stron: 214, miękka oprawa, format: 200x230

więcej na stronie helion.pl

Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji

Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki!
Dzięki niej:
  • dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta
  • przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy
  • zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo
  • zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę)

Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo!



JACK GERNSHEIMER - otrzymał tytuł licencjata sztuk plastycznych na wydziale projektowania reklamowego na uniwersytecie w Syracuse w 1968 roku, po czym rozpoczął karierę u boku projektanta J. Waltera Thompsona w Nowym Jorku. W 1971 roku, wraz z bratem bliźniakiem, Jeffem, założył studio Partners Design, w którym odpowiada za projektowanie i kierownictwo artystyczne. W 1978 roku Jack przez pewien czas pracował w Oslo, wspólnie z uznanym na całym świecie projektantem Bruno Oldanim.
Jack zaprojektował blisko pół tysiąca logo dla różnych firm i instytucji, od koncernów notowanych na liście "Fortune 500" do jednoosobowych inicjatyw. Jego prace były prezentowane w wielu prestiżowych publikacjach o zasięgu międzynarodowym, takich jak "Communication Arts", "Graphics", "Print" czy "Novum". Jack prowadzi wykłady i warsztaty w Pennsylvania School of Art and Design oraz na Uniwersytecie Kutztown w Pensylwanii, a także publikuje teksty poświęcone projektowaniu. Mieszka z żoną, Nancy Wolff, w pensylwańskim Bernville oraz w Nowym Jorku.


Cena: 24.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) (24.50zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (47.06zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (17.45zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (29.50zł)
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych (51.30zł)
Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF (62.30zł)
Metody ilościowe W R z płytą CD (65.14zł)
Inkscape. Ćwiczenia praktyczne (20.30zł)
Minecraft. Tablice craftingu, alchemii i metalurgii (9.95zł)
Nowoczesne rozwiązania w logistyce (42.00zł)
Projektowanie rozwiązań dla Microsoft SharePoint 2010 (53.46zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (27.93zł)
Quantum GIS. Tworzenie i analiza map (24.50zł)
Badanie danych. Raport z pierwszej linii działań (54.90zł)
Testuj oprogramowanie jak Google. Metody automatyzacji (33.50zł)
Statystyka z programem Statistica (27.45zł)
OS X Mountain Lion. Poradniki dla początkujących (42.85zł)
World of Warcraft. Strategia sukcesu (19.53zł)
Steve Jobs (51.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Poczta elektroniczna w Lotus Notes. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Excel 2007 w firmie. Controlling, finanse i nie tylko (41.30zł)
Fotografia cyfrowa dla seniorów. Seria praktyk (27.30zł)
Profesjonalne testy penetracyjne. Zbuduj własne środowisko do testów (34.50zł)
CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU (59.00zł)
W drodze do CCNA. Część II (28.50zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym (39.90zł)
Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych. Receptury (24.50zł)
Po prostu FreeHand 10 (45.00zł)
Leksykon hackingu (19.90zł)
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji (59.00zł)
Excel 2010 (27.35zł)
HTML, XHTML i CSS. Biblia (89.00zł)
Windows 10 PL. Kurs (39.90zł)
Delphi. Techniki bazodanowe i internetowe (59.90zł)
Nagrywanie płyt CD i DVD. Ilustrowany przewodnik (4.00zł)
Po prostu FrontPage (26.30zł)
Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów (129.00zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła