e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: czwwrz
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: czwwrz

Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących (39.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Perełki programowania. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

MERN Quick Start Guide (94.99zł)
PHP. Praktyczne wprowadzenie (29.90zł)
Tkinter GUI Application Development Cookbook (129.00zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni (39.00zł)
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza (69.00zł)
Turbo Pascal. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (31.20zł)
Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym (79.20zł)
Na Północ. Szwecja znana i nieznana (39.00zł)
Microsoft SQL Server 2012 Reporting Services Tom 1 i 2. Pakiet (95.76zł)
PowerPoint. Tworzenie prezentacji. Projekty (29.90zł)
The Smashing Book #1. Edycja polska (39.20zł)
Learning Visual Basic .NET (101.15zł)
Asembler. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (22.90zł)
Python in a Nutshell. A Desktop Quick Reference. 3rd Edition (203.15zł)
PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II (55.20zł)
Mastering Windows Presentation Foundation (189.00zł)
MPLS in the SDN Era. Interoperable Scenarios to Make Networks Scale to New Services (203.15zł)
PHP i jQuery. Receptury (57.00zł)
Sudoku. 101 łamigłówek dla zaawansowanych (7.90zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | telekomunikacja | transport Piła | operator komórkowy fakt mobile