e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: czwwrz
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: czwwrz

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Perełki programowania. Wydanie II (49.00zł)
Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Ruby. Programowanie. eBook. Pdf (54.99zł)
Po prostu JavaScript. Wydanie VIII (69.00zł)
Excel 2010 PL. Formuły (99.00zł)
W drodze do CCNA. Część II. eBook. Pdf (44.90zł)
Tworzenie sieci komputerowej. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Wirusy. Jak z nimi walczyć? Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)
Smartfony dla seniorów (29.90zł)
Język C++. Pierwsze starcie (39.00zł)
AutoCAD 2006 i 2006 PL (9.00zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Pdf (31.99zł)
Twórcze ujęcie natury i krajobrazu. Obudź w sobie fotograficzny zmysł (49.00zł)
Bash. Receptury. eBook. Pdf (69.90zł)
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki (108.12zł)
HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty. Wydanie II (79.00zł)
Access 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
Rails. Przepisy (54.90zł)
Świat według Mozilli. Firefox, Świat według Mozilli. Thunderbird (49.00zł)
Java. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (17.00zł)
Ślub w obiektywie. Zatrzymaj w kadrze ten wyjątkowy dzień (63.20zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | domy | telekomunikacja | transport Piła