e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: czwwrz
Seria: Inne
Promocja: -30%


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
promocja -30%
cena: 34.9 zł 24.43 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 24.43 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: czwwrz

Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących (39.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Perełki programowania. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0 (69.00zł)
Java. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (17.00zł)
Access 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Excel 2013 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
Ruby. Wprowadzenie (17.00zł)
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe (59.00zł)
Excel 2007 PL. 100 najlepszych sztuczek i trików (19.95zł)
Algorytmy bez tajemnic (39.90zł)
Visual Studio 2010 dla programistów C# (64.50zł)
Wyrażenia regularne. Receptury (39.50zł)
Windows 98 PL. Czarna księga (69.00zł)
CGI/Perl. Książka kucharska (65.30zł)
Access 2010 PL. Kurs (17.45zł)
Adobe Creative Suite 3 Web Standard. Tworzenie dynamicznych stron WWW. Warsztaty (69.00zł)
C#. Programowanie. Wydanie VI. eBook. Mobi (99.00zł)
Sieci komputerowe w Windows 2003 Server i Vista. Teoria i praktyka (43.00zł)
SEO dla każdego (49.00zł)
Ruby. Leksykon kieszonkowy (17.90zł)
3ds max 5. Projekty i rozwiązania (99.90zł)
Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF (44.50zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | materace janpol | domy | telekomunikacja