e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III

Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Data wydania: 2004-12-16
stron: 1080, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D
OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe.
Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych.
  • Typowe zastosowania grafiki komputerowej
  • Przegląd możliwości bibliotek OpenGL
  • Podstawy stosowania OpenGL
  • Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych
  • Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe
  • Modele kolorów i oświetlenia
  • Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur
  • Modelowanie krzywych i powierzchni
  • Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych
  • Buforowanie danych
  • Cienie i głębia ostrości
  • Operacje na wierzchołkach

Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.



Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)
OpenGL. Programowanie gier (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Adobe Dreamweaver CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (9.00zł)
Tworzenie stron WWW. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie II. eBook. Mobi (69.90zł)
Excel 2007 PL. 222 gotowe rozwiązania (39.00zł)
Jak pozostać anonimowym w sieci (34.90zł)
Komputery PC. Przewodnik dla kupujących (24.90zł)
Vademecum hackingu. Skuteczna obrona sieci przed atakami. Wydanie VII (99.00zł)
Procesory DSP w przykładach (84.76zł)
MySQL. Mechanizmy wewnętrzne bazy danych (37.00zł)
PHP5. Zaawansowane programowanie (79.00zł)
Visual Basic 2008. Warsztat programisty (149.00zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie III (59.00zł)
Multimedia w Linuksie. Praktyczne rozwiązania (39.00zł)
Programowanie Windows 98/NT. Księga eksperta (140.00zł)
Excel. Najlepsze sztuczki i chwyty (49.00zł)
Wtyczki do WordPress. Programowanie dla profesjonalistów. eBook. ePub (69.90zł)
Profesjonalne zarządzanie barwą. Wydanie II. Profesjonalny druk. Przygotowanie materiałów. Komplet (217.00zł)
Flex 3.0. Tworzenie efektownych aplikacji (59.00zł)
GIMP. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
PHP4. Kompendium programisty (89.00zł)
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik (99.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo