e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III

Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Data wydania: 2004-12-16
stron: 1080, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D
OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe.
Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych.
  • Typowe zastosowania grafiki komputerowej
  • Przegląd możliwości bibliotek OpenGL
  • Podstawy stosowania OpenGL
  • Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych
  • Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe
  • Modele kolorów i oświetlenia
  • Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur
  • Modelowanie krzywych i powierzchni
  • Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych
  • Buforowanie danych
  • Cienie i głębia ostrości
  • Operacje na wierzchołkach

Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.



Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)
OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
OpenGL. Programowanie gier (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rejestr Windows 7. Praktyczne przykłady (29.00zł)
Sekrety fotografii okiem Ricka Sammona (59.00zł)
AutoCAD. Profile hutnicze (35.00zł)
Word 2000 PL. Ćwiczenia praktyczne (8.00zł)
Anatomia PC. Wydanie IX (120.00zł)
Microsoft Office Access 2007: Egzamin 77-605 z płytą CD (47.20zł)
Tablice informatyczne. Windows XP PL (12.90zł)
SOA. Koncepcje, technologie i projektowanie (99.00zł)
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych. eBook. Mobi (54.99zł)
PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (13.90zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (39.90zł)
ABC Excel 2010 PL. eBook.Mobi (22.90zł)
Internet. Pierwsza pomoc (3.00zł)
C++ i Qt. Wprowadzenie do wzorców projektowych. Wydanie II (89.00zł)
Dane testowe. Teoria i Praktyka. eBook. Pdf (27.90zł)
Wprowadzenie do Raspberry Pi (27.54zł)
Hakerskie łamigłówki (37.00zł)
Bazy danych. Pierwsze starcie (29.00zł)
Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada. eBook. ePub (31.99zł)
Podstawy obsługi komputera. Ilustrowany przewodnik. Wydanie III (22.90zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo