e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 51.428571428571 36.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III

Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Data wydania: 2004-12-16
stron: 1080, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D
OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe.
Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych.
  • Typowe zastosowania grafiki komputerowej
  • Przegląd możliwości bibliotek OpenGL
  • Podstawy stosowania OpenGL
  • Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych
  • Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe
  • Modele kolorów i oświetlenia
  • Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur
  • Modelowanie krzywych i powierzchni
  • Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych
  • Buforowanie danych
  • Cienie i głębia ostrości
  • Operacje na wierzchołkach

Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.



Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)
OpenGL. Programowanie gier (99.00zł)
OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Web 2.0 Architectures. What entrepreneurs and information architects need to know (92.65zł)
AutoCAD 2010 PL. Pierwsze kroki (29.00zł)
AWS System Administration. Best Practices for Sysadmins in the Amazon Cloud (118.15zł)
Network Vulnerability Assessment (129.00zł)
Komputer PC dla wapniaków (13.70zł)
CATIA V5. Podstawy budowy modeli autogenerujących (47.00zł)
Data Visualization with D3 4.x Cookbook - Second Edition (159.00zł)
Hakerzy atakują. Jak przejąć kontrolę nad siecią (34.90zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz (34.00zł)
Photoshop CS4 PL. Retusz i restauracja fotografii. Biblia (99.00zł)
ABC Delphi 6 (15.00zł)
Wysoko wydajne MySQL. Optymalizacja, archiwizacja, replikacja. Wydanie II (97.00zł)
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie trzecie. PHP. 101 praktycznych skryptów. Wydanie II (109.00zł)
Wzorce SOA (43.91zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Google+ dla biznesu. eBook. Pdf (29.90zł)
Responsive Theming for Drupal. Making Your Site Look Good on Any Device (50.92zł)
Android. Wprowadzenie do programowania aplikacji. Wydanie V (99.00zł)
Elektronika. Od praktyki do teorii. eBook. Mobi (62.90zł)
Test Driven Development. Kurs video. Sztuka pisania niezawodnego kodu (69.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo