e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III

Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Data wydania: 2004-12-16
stron: 1080, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D
OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą rewolucję w świecie grafiki komputerowej. Dzięki bibliotece OpenGL możliwe stało się tworzenie realistycznej grafiki i animacji 3D oraz wykorzystywanie możliwości kart i systemów graficznych do wspomagania jej wyświetlania. To właśnie dzięki rozwojowi OpenGL możemy teraz podziwiać wspaniałe wizualizacje, kinowe efekty specjalne i oszałamiające gry komputerowe.
Książka "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III" to podręcznik dla programistów chcących wykorzystać możliwości biblioteki OpenGL w swoich projektach. Opisuje zarówno podstawy programowania grafiki z wykorzystaniem OpenGL, jak i możliwości zastosowania jej na różnych platformach systemowych i sprzętowych. Przedstawia również sposoby wykorzystania mechanizmów sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki i animacji 3D oraz efektów specjalnych.
  • Typowe zastosowania grafiki komputerowej
  • Przegląd możliwości bibliotek OpenGL
  • Podstawy stosowania OpenGL
  • Tworzenie brył trójwymiarowych i korzystanie z kształtów podstawowych
  • Przekształcenia geometryczne i przetwarzanie potokowe
  • Modele kolorów i oświetlenia
  • Przetwarzanie grafiki i mapowanie tekstur
  • Modelowanie krzywych i powierzchni
  • Wykorzystanie bibliotek OpenGL w różnych systemach operacyjnych
  • Buforowanie danych
  • Cienie i głębia ostrości
  • Operacje na wierzchołkach

Jeśli chcesz stworzyć grafikę 3D zapierającą dech w piersiach,
skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce.



Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
OpenGL. Programowanie gier (99.00zł)
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

AutoCAD 2010 PL. Pierwsze kroki (29.00zł)
Tablice informatyczne. WordPress. eBook. Pdf (9.90zł)
AutoCAD. Rysunek konstrukcyjno-budowlany (22.50zł)
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik (69.00zł)
Rails. Zaawansowane programowanie . eBook. ePub (39.00zł)
Moc Przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) (29.00zł)
Microsoft SQL Server 2012. Integration Services (70.40zł)
Może (morze) wróci (31.92zł)
Wprowadzenie do informatyki. Poradnik dla ucznia i nauczyciela (22.90zł)
Specyfikacja na przykładach. Poznaj zwinne metody pracy i dostarczaj właściwe oprogramowanie (47.20zł)
100 sposobów na bezpieczeństwo Sieci (29.00zł)
JavaScript. Ćwiczenia praktyczne (9.90zł)
Przygoda z elektroniką (55.20zł)
ABC sam naprawiam komputer. Wydanie II (39.00zł)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha. Wydanie II (79.00zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA (37.00zł)
Kontrola wersji z systemem Git. Narzędzia i techniki programistów. Wydanie II (69.00zł)
Grecja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Praktyczna analiza pakietów. Wykorzystanie narzędzia Wireshark do rozwiązywania problemów z siecią (59.00zł)
PHP. Tworzenie stron WWW. Szybki start (49.90zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo