e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: opengl
Seria: Inne


OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V

Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Data wydania: 2011-05-09
stron: 688, twarda oprawa, format: 172x245

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje!

  • Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować?
  • Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL?
  • Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?
Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych. Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia, ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a także na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizację, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt, że można ją rozszerzać, dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki.
"OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL, konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować. Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy, wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL, takie jak przekształcenia, nakładanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad!
W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz:
  • praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego
  • rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii
  • wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami
  • opis technik programowania na różnych platformach - Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix - oraz układach wbudowanych
  • informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami)
  • zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych
  • możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki
  • zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią

Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3!



Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: opengl

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III (119.00zł)
OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
OpenGL. Programowanie gier (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci (75.20zł)
CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie III . eBook. ePub (54.99zł)
Powidoki. Wydanie 1 (29.90zł)
SQL and Relational Theory. How to Write Accurate SQL Code (109.65zł)
Java: High-Performance Apps with Java 9 (129.00zł)
Zaawansowane uczenie maszynowe z językiem Python (45.60zł)
Nowoczesne receptury w Javie. Proste rozwiązania trudnych problemów (43.91zł)
AutoCAD 2018 PL. Pierwsze kroki (39.90zł)
Ruby. Kurs video. Poziom pierwszy. Podstawy języka i praktyczne przykłady (27.60zł)
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania (31.92zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV (34.90zł)
Creating iPhone Apps with Cocoa Touch: The Mini Missing Manual (16.92zł)
3ds max 5. Projekty i rozwiązania (99.90zł)
Mambo. Ćwiczenia (18.99zł)
Photoshop CC: The Missing Manual. Covers 2014 release. 2nd Edition (135.15zł)
JavaServer Faces. Wydanie II (89.00zł)
Applied Deep Learning with Python (139.00zł)
Oracle SQL*Plus: The Definitive Guide. The Definitive Guide. 2nd Edition (109.65zł)
Windows Server 2016 Automation with PowerShell Cookbook - Second Edition (199.00zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (23.92zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła