e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

wiêcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 z³

Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?

Darmowa czê¶æ I

wiêcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe czê¶ci

wiêcej
Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³


Seria: Inne


OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy u¿yciu biblioteki OpenCV

Adrian Kaehler, Gary Bradski
Data wydania: 2017-11-17
stron: 872, twarda oprawa, format: 164x239

wiêcej na stronie helion.pl
Komputerowe rozpoznawanie obrazów przechodzi dzi¶ fazê burzliwego rozwoju. Przyczyniaj± siê do tego ogromna popularno¶æ cyfrowych aparatów fotograficznych, wielka liczba grafik zgromadzonych w obszernych internetowych bazach danych, a przede wszystkim coraz doskonalsze algorytmy przetwarzania obrazu. W rozwijaniu tej technologii wielk± rolê odegra³a biblioteka OpenCV, usprawniaj±c pracê setek tysiêcy ludzi. OpenCV 3.x u³atwia efektywne rozwijanie projektów dziêki opartej na jêzyku C++ spójnej architekturze, która doskonale dzia³a na wielu platformach.
Ta ksi±¿ka, przeznaczona dla osób znaj±cych jêzyk C++, jest praktycznym wprowadzeniem do otwartej biblioteki OpenCV w wersji 3.x. Zawiera te¿ podstawowe informacje na temat komputerowego rozpoznawania obrazu, co powinno u³atwiæ efektywne pos³ugiwanie siê t± bibliotek±. Sama biblioteka OpenCV zosta³a przedstawiona w sposób umo¿liwiaj±cy bardzo szybkie rozpoczêcie pracy. Ksi±¿ka u³atwia naturalne zrozumienie dzia³ania algorytmów, dziêki czemu projektowanie i debugowanie aplikacji nie powinno sprawiaæ problemów. W ten sposób ksi±¿ka ta staje siê ¶wietnym przygotowaniem do zg³êbienia bardziej zaawansowanych zagadnieñ komputerowego rozpoznawania obrazu i uczenia maszynowego.
Najwa¿niejsze zagadnienia:
  • Przegl±d biblioteki OpenCV i zawarte w niej funkcje
  • Praca z plikami obrazów, filmów i danych oraz przekszta³canie obrazów
  • Wa¿niejsze algorytmy do pracy na obrazach
  • Punkty kluczowe: wykrywanie i filtrowanie
  • Trójwymiarowe widzenie, ruch, okre¶lanie pozycji
  • Uczenie maszyn w OpenCV

OpenCV: poznaj i stosuj algorytmy przetwarzania obrazów!


Adrian Kaehler jest naukowcem i za³o¿ycielem start-upów. Zajmuje siê uczeniem maszynowym, modelowaniem statystycznym i komputerowym rozpoznawaniem obrazu. Pracuje w Intel Corporation i w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Wspó³zak³ada³ Silicon Valley Deep Learning Group.
Gary Rost Bradski jest naukowcem i konsultantem. Zajmuje siê robotyk±, uczeniem maszynowym i komputerowym rozpoznawaniem obrazów. Pracuje w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Wspó³tworzy³ takie biblioteki jak Open Source Computer Vision Library, Machine Learning Library i Probabilistic Network Library (PNL).


Cena: 149.00 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozosta³e z kategorii: C++ - Programowanie

Jêzyk C++. Kompendium wiedzy. Wydanie IV (81.95z³)
Nowoczesny C++. Zbiór praktycznych zadañ dla przysz³ych ekspertów (31.35z³)
Nowoczesny C++. Zbiór praktycznych zadañ dla przysz³ych ekspertów (57.00z³)
Hands-On Functional Programming in Rust (159.00z³)
C# 7 and .NET Core 2.0 High Performance (139.00z³)
C++. Zadania z programowania z przyk³adowymi rozwi±zaniami. Wydanie II (16.45z³)
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI (32.45z³)
Skuteczny nowoczesny C++ (55.44z³)
C++. Zadania z programowania z przyk³adowymi rozwi±zaniami. Wydanie III (21.95z³)
The C++ Workshop (129.00z³)
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III (109.45z³)
C++ Cookbook (169.15z³)
Beginning C++ Game Programming - Second Edition (129.00z³)
C++. Zadania z programowania z przyk³adowymi rozwi±zaniami (10.95z³)
C++17 STL. Receptury (43.45z³)
Jêzyk C++. Owoce programowania. Wydanie IX (92.38z³)
C++ Optymalizacja kodu (55.44z³)
C++20. Laboratorium (43.55z³)
Programowanie funkcyjne w jêzyku C++. Tworzenie lepszych aplikacji (36.58z³)
C++. Æwiczenia praktyczne. Wydanie III (15.95z³)

Pozosta³e z serii: Inne

Kindle: The Mini Missing Manual (21.17z³)
Kubernetes w ¶rodowisku produkcyjnym. Jak budowaæ efektywne platformy aplikacji (49.50z³)
Zajêcia rewalidacyjne. Zeszyt æwiczeñ dla szko³y podstawowej, klasy 4 - 6. Czê¶æ 1. Doskonalimy logiczne my¶lenie, rozumowanie, spostrzegawczo¶æ i percepcjê wzrokowo-s³uchow± (18.67z³)
Mikrokontrolery dla hobbystów. Projekty DIY w jêzyku C i C++ (37.95z³)
Head First Web Design. Edycja polska. eBook. Pdf (79.00z³)
Komputer IoT Onion Omega2. Podrêcznik u¿ytkownika (26.95z³)
Bazy danych. Pierwsze starcie (15.95z³)
Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc. Wydanie II (10.95z³)
Jak dobrze pisaæ. Od my¶li do tekstu (31.20z³)
Praktyczny kurs SQL. Wydanie III (32.95z³)
Hands-On Markov Models with Python (119.00z³)
Komputer PC w nowoczesnej firmie (47.00z³)
Zarz±dzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90z³)
Android. Podstawy tworzenia aplikacji (39.90z³)
¦wiat wed³ug Mozilli. Firefox, ¦wiat wed³ug Mozilli. Thunderbird (49.00z³)
Streaming Systems. The What, Where, When, and How of Large-Scale Data Processing (186.15z³)
Interactive Data Visualization for the Web. An Introduction to Designing with D3. 2nd Edition (186.15z³)
Windows 8 PL. Æwiczenia praktyczne (24.90z³)
Algorytmy. Wydanie IV (149.00z³)
UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons (109.65z³)