e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
promocja -19%
cena: 39.407407407407 zł 31.92 zł
Data wydania: 2013-02-20
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 31.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (27.92zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (19.95zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (31.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (27.92zł)
Start up. Od pomysłu do sukcesu (30.40zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (49.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (29.60zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (25.51zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.88zł)
Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji (67.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (29.60zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Po prostu Red Hat Linux 7.1 (39.00zł)
Informatyka Europejczyka. Koło informatyczne dla gimnazjalistów (18.90zł)
Maple. Podręcznik. eBook. Pdf (31.99zł)
Algorytmy numeryczne (12.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Fotograf w podróży. eBook. Mobi (47.00zł)
Flash ActionScript f/x (45.00zł)
Ruby. Programowanie. eBook. ePub (54.99zł)
SQL w InterBase dla Windows i Linuksa (45.00zł)
Windows Vista. Leksykon kieszonkowy (21.89zł)
Mikrokontrolery LPC1100 pierwsze kroki (65.71zł)
PHP. Programowanie w systemie Windows. Vademecum profesjonalisty (39.00zł)
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. eBook. PDF (19.90zł)
Microsoft PowerPoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Tablice informatyczne. PHP (12.90zł)
Mandrake Linux. Ćwiczenia (15.00zł)
Elektronika z Excelem. eBook. Mobi (27.90zł)
Finale 2005. Edytor nutowy. Praktyczne projekty (49.90zł)
Sztuka bycia atrakcyjnym. Sekrety osobistego magnetyzmu. Wydanie II (29.90zł)
ABC Photoshop CS (18.00zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła