e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -50%


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
promocja -50%
cena: 39.9 zł 19.95 zł
Data wydania: 2013-02-20
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 19.95 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (19.95zł)
Rewolucja social media (19.50zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (24.95zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (22.33zł)
IT w firmie (29.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (19.95zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (24.50zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (17.45zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (24.50zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (19.95zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (48.30zł)
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą (34.90zł)
Rewolucja social media (14.95zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (17.45zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (19.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa (34.00zł)
OpenOffice 2.0 PL. Oficjalny podręcznik (47.00zł)
Windows 7 PL. Biblia (49.50zł)
Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. ePub (22.90zł)
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Klasa 1. Część 2 (12.90zł)
C#. Rusz głową! Wydanie III (99.00zł)
ASP.NET MVC 4. Programowanie (39.50zł)
Head First JavaScript. Edycja polska (44.50zł)
C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (27.00zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Wydanie 3 (26.90zł)
Windows PowerShell Przewodnik po skryptach + płyta CD (87.20zł)
CodeIgniter. Zaawansowane tworzenie stron w PHP (23.50zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III (14.50zł)
mod_rewrite. Podręcznik administratora (34.90zł)
Quantum GIS. Tworzenie i analiza map (49.00zł)
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami (44.10zł)
Fotografia ślubna. Emocje uchwycone światłem (69.00zł)
Oracle9i. Przewodnik dla początkujących (69.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
Apache. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła