e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
promocja -19%
cena: 39.407407407407 zł 31.92 zł
Data wydania: 2013-02-20
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 31.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

IT w firmie (29.90zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Biblia kryptowalut (63.20zł)
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami (39.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (38.02zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach (31.20zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Usługi cyfrowe. Perspektywy wdrożenia i akceptacji cyfrowych usług administracji publicznej w Polsce (19.20zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (29.60zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (31.20zł)
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu (37.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (19.95zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (31.20zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
eBay: The Missing Manual. The Missing Manual (67.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

PHP 5. Leksykon kieszonkowy (24.90zł)
Apache Mesos Cookbook (119.00zł)
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II (49.00zł)
Joga. Równowaga ciała, umysłu i duszy (34.90zł)
JavaScript i jQuery. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio (39.20zł)
Matematyka z komputerem dla liceum i technikum (39.00zł)
Terraform: Up & Running. Writing Infrastructure as Code. 2nd Edition (169.15zł)
The Little Book on CoffeeScript. The JavaScript Developer's Guide to Building Better Web Apps (29.67zł)
Microsoft Internet Information Services (IIS) 7.0. Vademecum administratora (55.08zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (49.00zł)
Po prostu JavaScript i Ajax. Wydanie VI (67.00zł)
Concurrency in Go. Tools and Techniques for Developers (143.65zł)
Game Physics Cookbook (169.00zł)
Joomla! 1.6. Ćwiczenia. eBook. Pdf (22.90zł)
Matrioszka Rosja i Jastrząb (27.92zł)
Microsoft SQL Server 2012. Optymalizacja kwerend T-SQL przy użyciu funkcji okna (38.64zł)
Learn Scala Programming (139.00zł)
Mensa Kids Ćwicz swój mózg Łamigłówki dla dzieci Poziom 3. Dla ekspertów (7.61zł)
Learning MySQL (118.15zł)
The Uncertain Web (92.65zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła