e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
promocja -19%
cena: 39.407407407407 zł 31.92 zł
Data wydania: 2013-02-20
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 31.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (55.20zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera (44.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie (31.20zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (11.94zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
IT w firmie (29.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (29.60zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (69.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych (39.90zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (25.51zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (26.00zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (39.92zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (27.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Novell NetWare 5.x. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Testuj oprogramowanie jak Google. Metody automatyzacji (67.00zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w gimnazjum. Wydanie II (8.90zł)
Syntezery DDS. Podstawy dla konstruktorów (48.57zł)
Eksploracja danych (74.59zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelbyego (37.00zł)
Wstęp do programowania w języku C++ (69.00zł)
Fedora Core 2. Biblia (149.00zł)
Fizyka dla programistów gier (53.00zł)
Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile. eBook. Mobi (47.00zł)
Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II (79.00zł)
Photoshop CS4 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (19.90zł)
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio (47.20zł)
Beyond Bullet Points. Magia ukryta w Microsoft PowerPoint. Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III (49.00zł)
Mikrokontrolery PIC16F. Przykłady w C dla początkujących (71.43zł)
Algorytmy. Almanach. eBook. Pdf (39.00zł)
ABC sam naprawiam komputer. ABC sam składam komputer. Wydanie II (49.00zł)
Arduino dla początkujących. Podstawy i szkice (29.90zł)
Mistrzowskie prezentacje – slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Mobi (27.90zł)
GIMP. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła