e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-02-14
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (49.90zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (23.92zł)
Biznesplan (12.04zł)
Rewolucja social media (23.40zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (29.40zł)
The Facebook Marketing Book (55.24zł)
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II (23.94zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (19.95zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych (35.92zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (27.92zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta internetu (17.94zł)
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia (43.92zł)
Google Analytics dla marketingowców (23.94zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (20.94zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (55.20zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (20.94zł)

Pozostałe z serii: Inne

Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie II (37.00zł)
Egipt. Oazy w cieniu piramid (44.90zł)
Network Scanning Cookbook (139.00zł)
UNIX. Wprowadzenie (25.00zł)
JavaScript. Aplikacje dla Windows 8 (61.60zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Mobi (31.99zł)
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej. Klasa 4. Część 2 (12.90zł)
Building Serverless Applications with Python (159.00zł)
Docker dla praktyków. Wydanie II (49.00zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych (23.94zł)
.Net. Najpilniej strzeżone tajemnice (27.00zł)
Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami (47.20zł)
NativeScript for Angular Mobile Development (159.00zł)
Word 2003 PL. Kurs (34.90zł)
SQL Server 2005. Zaawansowane rozwiązania biznesowe (57.00zł)
PHP. Programowanie (79.00zł)
Katalonia. Barcelona, Costa Brava i Costa Dorada. W Krainie Gaudiego i Salvadore Dali. Wydanie 1 (19.92zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Running Linux. 5th Edition (135.15zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.