e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-02-14
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (34.20zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (25.51zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (31.20zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (31.92zł)
Co na to Google? (42.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (31.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Pełna MOC możliwości (29.25zł)
Cyfrowa ciemnia. Komputerowy warsztat fotografa. eBook. ePub (43.90zł)
Bazy danych i PostgreSQL. Od podstaw (89.00zł)
System Windows. Najlepsze rozwiązania (11.00zł)
Windows Server 2008. Infrastruktura klucza publicznego (PKI) (4.00zł)
Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 2 (34.90zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3. eBook. Pdf (37.00zł)
Monitoring i bezpieczeństwo sieci. eBook. Pdf (31.99zł)
Windows 8 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (19.90zł)
Rejestr Windows XP. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
IntelliCAD 2000. Pierwsze kroki (29.00zł)
GNU Emacs. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Marketing mobilny. eBook. ePub (29.90zł)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (wydanie II) (7.90zł)
Sieci VPN. Zdalna praca i bezpieczeństwo danych. Microsoft Small Business Server 2003. Księga eksperta (99.00zł)
ABC CorelDRAW X6 PL (39.90zł)
Anatomia PC. Wydanie X (120.00zł)
Elektronika. Leksykon kieszonkowy (34.90zł)
Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada. eBook. Pdf (31.99zł)
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.