e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-02-14
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (24.43zł)
Rewolucja social media (14.95zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (19.95zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (19.50zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (34.50zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (19.50zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (19.50zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (27.00zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (48.30zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (34.50zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (17.45zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (25.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (18.50zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (49.50zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (24.50zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (17.45zł)

Pozostałe z serii: Inne

PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW (19.50zł)
Komputer. Rozwiązywanie problemów dla seniorów (37.00zł)
PHP. Praktyczne projekty (39.50zł)
XHTML, CSS i JavaScript. Pierwsza pomoc (14.90zł)
AutoCAD LT 98 (45.00zł)
Biblia Windows Server 2012 Podręcznik administratora (52.57zł)
Kreatywna fotografia cyfrowa. Montaż, retusz i techniki artystyczne (38.88zł)
Lekcja programowania. Najlepsze praktyki (47.00zł)
GIMP. Ćwiczenia praktyczne (29.00zł)
ABC sam składam komputer. Wydanie II (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi. eBook. Pdf (31.99zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (12.00zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Mac OS X Leopard. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (14.90zł)
Po prostu Internet Explorer (18.99zł)
ActionScript. Przewodnik encyklopedyczny (79.00zł)
Modem bez tajemnic (19.50zł)
Kraków's Nowa Huta (32.00zł)
Kod doskonały. Jak tworzyć oprogramowanie pozbawione błędów. Wydanie II. eBook. ePub (99.00zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.