e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 49.857142857143 34.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-02-14
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (19.50zł)
Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga (30.40zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (19.95zł)
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (49.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Prawo dla startupu (26.94zł)
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych (22.45zł)
Przechytrzyć social media (19.95zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (19.50zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (17.45zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (20.94zł)
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach (23.40zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (41.40zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (34.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie (19.50zł)
Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce (101.15zł)
Hot Seat. The Startup CEO Guid (92.65zł)
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu (22.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania (24.50zł)
PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start (59.00zł)
Java EE 7 Essentials. Enterprise Developer Handbook (152.15zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (29.90zł)
SDN: Software Defined Networks. An Authoritative Review of Network Programmability Technologies (186.15zł)
Redesign The Web. Smashing Magazine (29.50zł)
W drodze do CCNA. Zadania przygotowujące do egzaminu. eBook. Pdf (54.99zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (19.95zł)
AutoCAD 2000 PL. Pierwsze kroki (16.00zł)
Word 2010 PL. Kurs (34.90zł)
Azure for Architects (159.00zł)
Generator. Macromedia Flash - następny krok (35.00zł)
Oracle8i w sieci (50.00zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Java. Uniwersalne techniki programowania (57.82zł)
ABC MS Office 2013 PL (19.50zł)
Powering Content. Building a Nonstop Content Marketing Machine (109.65zł)
Komputer PC dla każdego (18.99zł)
Designing for Scalability with Erlang/OTP. Implement Robust, Fault-Tolerant Systems (152.15zł)
Haker umysłów (23.90zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.