e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Jason Falls, Erik Deckers
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-04-15
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.
Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty (99.00zł)
Technika HDRI w fotografii. Od inspiracji do obrazu (69.00zł)
Linux. Programowanie systemowe. eBook. ePub (44.90zł)
Praktyczny kurs Turbo Pascala. Wydanie III (18.70zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
Po prostu Visual Basic 6 (36.00zł)
Visual C++ 6.0 (52.50zł)
3D Studio MAX 3. Efektowna animacja w praktyce (60.00zł)
Windows PowerShell 4.0 dla programistów .NET (32.90zł)
Excel 2003 PL. Programowanie w VBA. Vademecum profesjonalisty (99.90zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (wydanie III) (15.90zł)
Oracle 8 Server. Księga eksperta (89.00zł)
PHP5, Apache i MySQL. Od podstaw (89.00zł)
Excel 2007 PL. Biblia. VBA dla Excela 2007 PL. 88 praktycznych przykładów (119.00zł)
ABC tworzenia stron WWW. Wydanie II (29.00zł)
Po prostu Flash 5 (45.00zł)
Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (24.90zł)
PHP5. Zaawansowane tworzenie stron WWW. Szybki start (77.00zł)
Wprowadzenie do informatyki. Poradnik dla ucznia i nauczyciela (22.90zł)
CATIA V5. Sztuka modelowania powierzchniowego (119.00zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | 6gr.pl | sprawdz sie | budynek | miejsca