e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Jason Falls, Erik Deckers
promocja -50%
cena: 49 zł 24.50 zł
Data wydania: 2013-04-15
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.
Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.


Cena: 24.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (27.30zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (19.50zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (34.50zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (19.50zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.95zł)

Pozostałe z serii: Inne

Adobe InDesign CS6/CS6 PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
AutoCAD. Biblioteka symboli (28.50zł)
AutoCAD 2011. Pierwsze kroki (34.90zł)
Szkola bezpiecznej jazdy (21.90zł)
Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu. Receptury (39.50zł)
Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV (89.00zł)
Prowadzenie list dystrybucyjnych (49.00zł)
Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych (39.90zł)
Excel 2013 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
W drodze do CCNA. Część I (55.30zł)
Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów (64.50zł)
Norton Ghost 2003. Ćwiczenia (17.90zł)
JavaServer Pages. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
MIDI. Cyfrowy interfejs instrumentów muzycznych (27.30zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży. eBook. ePub (39.00zł)
Android w praktyce (49.50zł)
Projektowanie baz danych dla każdego. Przewodnik krok po kroku (79.00zł)
Eclipse. Podręcznik programisty (79.89zł)
WordPress. Tworzenie własnych motywów. eBook. ePub (35.90zł)
Rzym i Watykan. Miasto cesarzy i papieży (26.90zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | 6gr.pl | sprawdz sie | budynek | miejsca