e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Jason Falls, Erik Deckers
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-04-15
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie helion.pl
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.
Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (39.90zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (12.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (44.85zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (27.92zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (11.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (19.50zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000 marzeń (39.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (18.50zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)
Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem (twarda oprawa) (31.92zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Working with Linux Quick Hacks for the Command Line (139.00zł)
Nero 7. Nagrywanie płyt CD i DVD. Ćwiczenia praktyczne (17.90zł)
PowerPoint 2007 PL. Ilustrowany przewodnik (12.93zł)
AVR i ARM7. Programowanie mikrokontrolerów dla każdego (38.50zł)
Superpamięć dla dzieci (14.95zł)
HTTP Pocket Reference. Hypertext Transfer Protocol (25.42zł)
OpenOffice 3.x PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Java. Ćwiczenia zaawansowane. Wydanie II. eBook. Pdf (23.90zł)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
Designing Efficient BPM Applications. A Process-Based Guide for Beginners (84.92zł)
Drupal Development Tricks for Designers. A Designer Friendly Guide to Drush, Git, and Other Tools (42.42zł)
MySQL High Availability. Tools for Building Robust Data Centers. 2nd Edition (143.65zł)
Creating a Web Site: The Missing Manual. The Missing Manual. 2nd Edition (76.42zł)
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone (54.90zł)
Mastering ArcGIS Enterprise Administration (169.00zł)
Eclipse Web Tools Platform. Tworzenie aplikacji WWW w języku Java (99.00zł)
3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia (65.00zł)
Cloud Native Java. Designing Resilient Systems with Spring Boot, Spring Cloud, and Cloud Foundry (194.65zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II. eBook. ePub (11.99zł)
Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami (38.35zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła