e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: dsmax
Seria: Inne


3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia

Kelly L. Murdock
cena: 45.00 zł
Data wydania: 2002-04-15
stron: 320, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.

Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.

Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.

Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.



Cena: 45.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: dsmax

3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu (99.00zł)
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)
3D Studio MAX. Matrix - jak to zrobić? (39.00zł)
Po prostu 3ds max 4 (49.00zł)
3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty (120.00zł)
3ds max 5. Projekty i rozwiązania (99.90zł)
3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (21.90zł)
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne (4.00zł)
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
3ds Max 2010. Biblia (199.00zł)
3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia (65.00zł)
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw (59.00zł)
3ds max. Leksykon kieszonkowy (19.90zł)
3ds Max 8. Biblia (147.00zł)
3D Studio VIZ 3i (69.00zł)
3D Studio MAX. Czarna księga animatora (95.00zł)
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne (17.90zł)
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Minecraft. Kompendium gracza (29.90zł)
Java. Praktyczne narzędzia (99.00zł)
Technika pisania prac magisterskich i licencjackich. Poradnik (16.20zł)
Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. eBook. Pdf (15.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (63.20zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (39.00zł)
Microsoft Visual C# 2012. Krok po kroku (78.40zł)
Visual Basic .Net. Szybki start (69.00zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
CorelDRAW Graphics Suite X5 PL (57.00zł)
Krym. Półwysep rozmaitości (wydanie IV) (34.90zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji. eBook. ePub (47.00zł)
Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (19.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook. ePub (27.90zł)
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II (99.00zł)
GIMP. Ćwiczenia praktyczne (29.00zł)
Komputer PC dla wapniaków. Wydanie II (22.50zł)
Ujęcia ze smakiem. Kulisy fotografii kulinarnej i stylizacji dań. eBook. Pdf (47.00zł)

konferencje | wzory CV | dual-sim.pl | masaż tantryczny poznań | Tanie strzyżenie psów poznań - Groomer