e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 51.428571428571 36.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: dsmax
Seria: Inne


3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia

Kelly L. Murdock
cena: 45.00 zł
Data wydania: 2002-04-15
stron: 320, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.

Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.

Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.

Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.



Cena: 45.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: dsmax

3D Studio VIZ 3i (69.00zł)
3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty (120.00zł)
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Po prostu 3ds max 4 (49.00zł)
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania (34.90zł)
3ds max. Leksykon kieszonkowy (19.90zł)
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne (17.90zł)
3ds max 5. Projekty i rozwiązania (99.90zł)
3D Studio MAX. Czarna księga animatora (95.00zł)
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu (99.00zł)
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw (59.00zł)
3ds Max 8. Biblia (147.00zł)
3D Studio MAX. Matrix - jak to zrobić? (39.00zł)
3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia (65.00zł)
3ds Max 2010. Biblia (199.00zł)
3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (21.90zł)
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Formanty formularza - optymalizacja i stosowanie (10.07zł)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (wydanie II) (7.90zł)
AVR. Układy peryferyjne (99.00zł)
Designing Embedded Hardware. 2nd Edition (135.15zł)
Techniki fotografii wieloujęciowej. Od inspiracji do obrazu (59.00zł)
Caldera Linux 2.3 dla każdego (49.00zł)
Head First. Statystyka. Edycja polska (69.00zł)
Efektywne programowanie w języku Java (29.00zł)
Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury (47.20zł)
Android. Receptury (89.00zł)
Język C# w praktyce. Kurs video. Przetwarzanie danych zewnętrznych (36.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (31.20zł)
Flexbox in CSS (33.92zł)
Windows 7 PL (31.20zł)
Świat florystyki. Sztuka układania i fotografowania kwiatów. Wydanie II rozszerzone (69.00zł)
Cypherpunks. Wolność i przyszłość internetu (27.92zł)
Adobe InDesign CC. Kurs video. Poziom drugi. Automatyzacja pracy i zaawansowane techniki składu (79.00zł)
Zwinne wytwarzanie oprogramowania. Najlepsze zasady, wzorce i praktyki (71.20zł)
The Enterprise Cloud. Best Practices for Transforming Legacy IT (126.65zł)
Wi-Fi. Domowe sieci bezprzewodowe. Ilustrowany przewodnik. eBook. Mobi (17.90zł)

konferencje | wzory CV | przewóz osób wielkopolska | portal