e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Holly Berkley
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 152, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl
Sztab doradców ds. e-marketingu:
  • dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
  • pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
  • wyjaśni specyfikę programów partnerskich
  • podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
  • zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową
  • wprowadzi Cię do społeczności internetowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu - dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.
dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet - ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

Patron medialny:


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (19.50zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (25.35zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (12.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (33.67zł)
GURU KULTU..RY (12.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (12.90zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (25.93zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (18.50zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (11.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Biblia copywritingu (19.95zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Programowanie w Excelu 2007 PL. Niebieski podręcznik (24.50zł)
Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. eBook. Mobi (54.99zł)
Routery Cisco. Czarna księga (52.00zł)
Mobile DevOps (139.00zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (24.50zł)
Windows 8.1 PL. Biblia (49.50zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny (33.50zł)
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 (55.92zł)
Novell Netware 4 - użytkowanie i administrowanie (21.00zł)
Kafka: The Definitive Guide. Real-Time Data and Stream Processing at Scale (152.15zł)
Building Microservices with .NET Core (159.00zł)
Po prostu Office 2003 PL (49.90zł)
RS 232C - praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera. Wydanie II (45.00zł)
Programowanie gier. Wzorce (74.59zł)
MySQL in a Nutshell (92.65zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Hands-On Game Development without Coding (119.00zł)
TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty (57.85zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)
Effective Computation in Physics (109.65zł)

ukryta sobieszewo | wynajem autobusów wielkopolska | corca | tduraj | hafra