e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Holly Berkley
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 152, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl
Sztab doradców ds. e-marketingu:
  • dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
  • pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
  • wyjaśni specyfikę programów partnerskich
  • podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
  • zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową
  • wprowadzi Cię do społeczności internetowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu - dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.
dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet - ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

Patron medialny:


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.60zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Po prostu Word 2003 PL (29.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk (39.90zł)
Cracking bez tajemnic (44.90zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (52.90zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać? (39.00zł)
Sieci Linux. Receptury . eBook. Pdf (69.90zł)
MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami (77.00zł)
Tablice informatyczne. VBA dla Excela (12.90zł)
Krym oraz Odessa, Kijów i Lwów. Wydanie 1 (24.90zł)
JBoss 4.0. Podręcznik administratora (69.00zł)
Domowe sieci komputerowe. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Funkcjonalność stron internetowych (38.00zł)
Photoshop. Maskowanie i komponowanie. Wydanie II (95.20zł)
Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków (19.92zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine. eBook. Pdf (47.00zł)
ABC sam naprawiam komputer. Wydanie II (39.00zł)
Monitoring i bezpieczeństwo sieci. eBook. Pdf (31.99zł)
Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe. Przewodnik projektanta (66.67zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo