e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Holly Berkley
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 152, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl
Sztab doradców ds. e-marketingu:
  • dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
  • pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
  • wyjaśni specyfikę programów partnerskich
  • podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
  • zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową
  • wprowadzi Cię do społeczności internetowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu - dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.
dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet - ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

Patron medialny:


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (29.40zł)
Marketing. Wprowadzenie (98.29zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (20.94zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (22.20zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (23.40zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (31.92zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (23.94zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (31.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

RESTful Web APIs. Services for a Changing World (135.15zł)
Drupal. Poznaj go z każdej strony (55.20zł)
FISZKI audio j. włoski Czasowniki dla początkujących (6.40zł)
Integrowanie Oracle E-Business Suite R12 oraz tworzenie i rozszerzanie OA Framework. Poradnik praktyczny (15.20zł)
VBA dla Excela 2010 PL. 155 praktycznych przykładów (49.00zł)
Statystyka opisowa w Excelu dla szkół. Ćwiczenia praktyczne (19.90zł)
Perl Graphics Programming. Creating SVG, SWF (Flash), JPEG and PNG files with Perl (101.15zł)
Excel 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne (27.00zł)
ECDL e-obywatel (21.60zł)
Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku (63.84zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (20.94zł)
BIOS i usuwanie usterek. Vademecum profesjonalisty (69.90zł)
Szkatułka pełna Sahelu. Subsaharyjska ballada (44.90zł)
Scala. Nauka programowania (67.00zł)
C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. ePub (21.99zł)
Macromedia Flash MX. Kompendium programisty (75.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Hands-On Continuous Integration and Delivery (139.00zł)
Book: A Futurist's Manifesto. A Collection of Essays from the Bleeding Edge of Publishing (76.42zł)
Fotografia przyrodnicza. Techniki pracy najsłynniejszych fotografów natury (59.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo