e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (29.60zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (31.92zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (39.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (31.92zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (47.20zł)
IT w firmie (29.90zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Akty. Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów (79.00zł)
Microsoft Excel 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
C++. Projektowanie systemów informatycznych. Vademecum profesjonalisty (69.90zł)
Co potrafi Twój iPhone? Podręcznik użytkownika. Wydanie II (12.00zł)
Podstawy obsługi komputera. Ilustrowany przewodnik. Wydanie II (19.90zł)
Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów (59.00zł)
Praktyczny kurs Java. Wydanie III (59.00zł)
InDesign CS3/CS3 PL. Szybki start (9.00zł)
Windows 7 PL. Optymalizacja (34.90zł)
ECDL. Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Przewodnik. Tom II (34.90zł)
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4 (89.00zł)
Wprowadzenie do informatyki. Poradnik dla ucznia i nauczyciela (22.90zł)
PHP. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Tablice informatyczne. Java. Wydanie III (12.90zł)
Ślub w obiektywie. Zatrzymaj w kadrze ten wyjątkowy dzień (79.00zł)
ABC tworzenia stron WWW (18.99zł)
Python. Leksykon kieszonkowy. Wydanie V (34.90zł)
Kwalifikacja E.13. Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami (57.00zł)
Programowanie współbieżne. Systemy czasu rzeczywistego (49.00zł)
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework (129.00zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | materace janpol | domy | telekomunikacja