e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (31.20zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Co na to Google? (42.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (27.92zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (39.90zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (29.60zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (25.51zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (39.20zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (27.92zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (23.92zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (31.92zł)
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (34.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom (29.00zł)
ABC grafiki komputerowej (24.90zł)
Zarządzanie projektami ze Scrum. Twórz produkty, które pokochają klienci (39.00zł)
MS Project 2003. Zarządzanie projektami. Edycja limitowana (67.00zł)
Wprowadzenie do teori automatów, języków i obliczeń (66.21zł)
CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie III (69.00zł)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (10.90zł)
Real World Adobe Photoshop CS. Edycja polska (147.00zł)
SQL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (29.90zł)
Sieci komputerowe. Ujęcie całościowe. Wydanie V (129.00zł)
ABC systemu Windows XP PL (22.00zł)
Spring w praktyce (89.00zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (69.00zł)
Kanon fotografii. W poszukiwaniu indywidualnego stylu (69.00zł)
Praktyczny kurs SQL. Wydanie II. eBook. ePub (37.00zł)
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi (49.00zł)
Photoshop 7. Skuteczne rozwiązania (55.00zł)
Rails. Sztuka programowania (59.00zł)
Testy maturalne z informatyki (11.90zł)
Tajemnice AutoCADa (39.00zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | domy | telekomunikacja | transport Piła