e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (49.00zł)
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski (34.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (38.02zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (31.20zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.40zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.88zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Biblia e-biznesu (79.20zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
IT w firmie (29.90zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (31.92zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (39.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Everest. Góra Gór (39.90zł)
ECUK. Usługi w sieciach informatycznych (8.38zł)
Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2 (75.20zł)
Windows XP PL Professional. Czarna księga (39.99zł)
PHP 5. Narzędzia dla ekspertów. eBook. Pdf (62.90zł)
Wi-Fi. Domowe sieci bezprzewodowe. Ilustrowany przewodnik. eBook. ePub (17.90zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów (99.00zł)
Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. eBook. ePub (54.99zł)
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka (44.90zł)
Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym. UML, wzorce projektowe i Java (129.00zł)
Peru i Boliwia. U podnóża Andów. Wydanie 1 (89.90zł)
Cel przez egoizm. Udane życie w miłości do samego siebie (29.00zł)
Programowanie funkcyjne. Krok po kroku (39.90zł)
OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko (7.00zł)
Windows NT 4 (25.00zł)
Android 3. Tworzenie aplikacji. eBook. Mobi (119.00zł)
Programowanie w Linuksie. Ćwiczenia. eBook. ePub (31.99zł)
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
W sercu BIOS-u (22.50zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | materace janpol | domy | telekomunikacja