e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (69.00zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Google Analytics dla marketingowców (31.92zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (11.94zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (43.20zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (34.90zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (29.60zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (55.20zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (34.90zł)
E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW (18.97zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podstawy kryptografii. Wydanie II (59.00zł)
Windows 8 PL. Zaawansowana administracja systemem (47.20zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy. Edycja: Windows, Mac (10.90zł)
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia (31.99zł)
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie II (29.49zł)
Oracle Database 12c. Programowanie w języku PL/SQL (149.00zł)
ABC języka HTML i XHTML. Wydanie II. eBook. Mobi (27.90zł)
Anatomia dysków twardych t.1 (22.50zł)
ABC Excel 2010 PL. eBook.PDF (22.90zł)
Ekspozycja. Sekrety doskonałego naświetlania (39.00zł)
Elektronika z Excelem (34.90zł)
Ulead Video Studio 11 PL. Pierwsze starcie (18.99zł)
ABC MS Office 2010 PL (34.90zł)
World of Warcraft. Strategia sukcesu (27.90zł)
Sztuka wojny dla kobiet. Genialne strategie Sun Tzu w służbie płci pięknej (29.00zł)
Gotowanie dla geeków. Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka. eBook. Mobi (47.00zł)
Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce (55.24zł)
Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Excel w nauce i technice. Receptury (47.00zł)
Informatyka dla szkół. Wydanie II (28.50zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | materace janpol | domy | telekomunikacja