e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (31.92zł)
Web 2.0. Przewodnik po strategiach (31.20zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (31.20zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (43.20zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW (18.97zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (49.00zł)
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych (39.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (29.60zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (34.90zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.40zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Moodle. Stwórz własny serwis e-learningowy. eBook. ePub (23.90zł)
Cinema 4D (63.20zł)
Cyfrowa fotografia panoramiczna (59.00zł)
Dziecko w szkole kreatywnego myślenia (37.89zł)
Blender. Kompendium (99.00zł)
Everest. Góra Gór (39.90zł)
Fotografowanie modelek. Techniki oświetleniowe (39.90zł)
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II (29.90zł)
Real World Adobe Photoshop CS2. Edycja polska (149.00zł)
Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Pdf (22.90zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (wydanie III) (15.90zł)
Norton Commander 5.0 PL w praktyce (wyd II) (13.80zł)
Po prostu Red Hat Linux 6 (39.00zł)
Profesjonalne tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych (54.90zł)
GIMP 2.0. Edycja zdjęć cyfrowych (29.90zł)
Access 2002/XP. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
MS Windows 2000 (PL) Professional. Ćwiczenia praktyczne (9.50zł)
Microsoft SQL Server. Modelowanie i eksploracja danych (69.00zł)
Po prostu Outlook 2003 PL (49.00zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | domy | telekomunikacja | transport Piła