e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (31.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (27.92zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (31.92zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski (34.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (19.95zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (34.90zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (69.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą (34.90zł)
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera (44.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II (55.20zł)
AutoCAD 2005 i 2005 PL (10.00zł)
Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu (49.90zł)
Funkcjonalność stron www. 50 witryn bez sekretów (79.00zł)
Ekspozycja. Sekrety doskonałego naświetlania (39.00zł)
VB .NET. Almanach (79.00zł)
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy (17.00zł)
Internet po pięćdziesiątce (29.67zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (19.90zł)
Serwer SQL 2008. Usługi biznesowe. Analiza i eksploracja danych (69.00zł)
Elektronika dla bystrzaków. Wydanie II (39.00zł)
Perl (49.00zł)
JavaScript. Zaawansowane programowanie (125.00zł)
Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne. eBook. Pdf (31.99zł)
Driven. Namiętność silniejsza niż ból (31.92zł)
Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine (31.92zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Inteligentne metody komputerowe dla nauki, technologii i gospodarki (32.00zł)
Tablice informatyczne. MS Windows Server 2008 (10.32zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie (15.19zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | sieci komputerowe szczecin | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | śmieszne teksty na wódkę | materace janpol