e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -19%
cena: 34.469135802469 zł 27.92 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Rewolucja social media (23.92zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie (31.20zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (43.91zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (39.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (31.20zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW (19.21zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Rewolucja social media (31.20zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (27.92zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (31.92zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (31.20zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (27.92zł)
IT w firmie (29.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.88zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Ajax. Implementacje. eBook. ePub (39.00zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3 (47.00zł)
Novell NetWare 5.x. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II poprawione (12.00zł)
InDesign. Projekty z klasą (44.90zł)
Fotografia portretowa i reportażowa. Warsztaty fotograficzne (47.20zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Podstawy obsługi komputera. Pierwsza pomoc. Wydanie II (17.90zł)
Podkręcanie procesorów. Ćwiczenia (3.00zł)
Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C# (39.90zł)
Informatyka Europejczyka. Technologia informacyjna (27.90zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (39.20zł)
UML 2.0. Almanach. eBook. Mobi (27.00zł)
Bash. Receptury (89.00zł)
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami (19.90zł)
Norton Commander v. 4.0. (3.00zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
iOS 5. Programowanie. Receptury (119.00zł)
Microstation 95 wersja polska (60.00zł)
Usługi terminalowe Windows 2000 (25.00zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (39.00zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | sieci komputerowe szczecin | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | materace janpol | domy