e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -50%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -50%
cena: 34.9 zł 17.45 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 17.45 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (34.50zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (12.90zł)
Zegar Rozwiązywania Problemów (12.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (19.95zł)
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii (17.45zł)
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II (25.93zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie (19.50zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (35.10zł)
Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior (63.74zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (17.45zł)
The Social Media Marketing Book (50.92zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (19.50zł)
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (31.85zł)
Biznesplan (11.26zł)
Rewolucja social media (19.50zł)
Marketing wirusowy w internecie (17.45zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (64.35zł)
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon (31.85zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (19.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Hands-On Embedded Programming with C++17 (149.00zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Kręć filmy, które wciągają! (44.90zł)
Implementing VMware Horizon 7.7 (159.00zł)
TDD w praktyce. Niezawodny kod w języku Python (34.50zł)
PHP 7 Data Structures and Algorithms (159.00zł)
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II (39.00zł)
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR. Przykłady (65.71zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (14.50zł)
Programming Razor. Tools for Templates in ASP.NET MVC or WebMatrix (33.92zł)
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW (18.50zł)
Solidity Programming Essentials (109.00zł)
Tablice informatyczne. PHP (12.90zł)
Astronomia dla bystrzaków (17.45zł)
Microsoft SQL Server. Tworzenie baz danych i zarządzanie nimi. Kurs video (39.90zł)
Flash i PHP. Podstawy (59.00zł)
Po prostu optymalizacja Windows Vista PL (34.90zł)
SQL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (29.00zł)
Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności (25.93zł)
Programowanie z Ozobotem (44.90zł)

edytor zdjęć online edytor zdjęć online | Jeśli chcesz kupić najlepszy sprzęt, laptop lub komputery sucha beskidzka najtaniej kupisz w Stryszawie. SumerNet Gwarantuje jakość, profesjonalną obsługę i serwis na miejscu. | transport Piła | urlop nad morzem wczasy w Rewalu pokoje nad morzem | simocha