e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: czwwrz
Seria: Inne
Promocja: -35%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -35%
cena: 34.892307692308 zł 22.68 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 22.68 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: czwwrz

Polski e-konsument - typologia, zachowania (22.68zł)
Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących (39.90zł)
Perełki programowania. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

GIMP Biblia (49.50zł)
Mastering VMware Horizon 7.8 (189.00zł)
HTML5. Podręcznik programisty (67.00zł)
Photoshop CS/CS PL. Biblia (99.90zł)
Zasady GRY. Mistrzostwo uwodzenia w 30 dni. Zasady GRY. Kodeks uwodziciela (69.00zł)
UML 2.x. Ćwiczenia zaawansowane. eBook. ePub (23.90zł)
You Don't Know JS: ES6 & Beyond (59.42zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
OpenOffice. Ćwiczenia (18.99zł)
Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database (75.20zł)
ABC MS Office 2010 PL (34.90zł)
Sieci komputerowe. Kurs (17.45zł)
Matematyka współczesna dla myślących laików (8.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Red Hat Linux 9. Ćwiczenia praktyczne (9.90zł)
Hands-On Sencha Touch 2. A Real-World App Approach (63.74zł)
JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika (64.35zł)
Dreamweaver 4. Vademecum profesjonalisty (69.00zł)
Tatry, Pieniny, Orawa i Spisz. Pomysły na góralską przygodę. Wydanie 1 (24.90zł)
Predictive Analytics with TensorFlow (169.00zł)

hosting zdjęć jpg hosting zdjęć jpg | Konsultant Komputer Sp. z o.o. oferuje wdrożenia ERP . Firma zajmuje się dystrybucją i wdrażaniem produktów: Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. | zajdzyj Serwis laptopów pruszków naprawimy wszystko | pensjonat nad morzem Ostrowo pensjonaty wakacyjny pensjonat | przewozy autokarowe Piła