e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: czwwrz
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: czwwrz

Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących (39.90zł)
Perełki programowania. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x. eBook. Mobi (62.90zł)
Mąż, którego nie znałam (27.90zł)
125 sposobów na bezpieczeństwo sieci. Wydanie II. eBook. ePub (47.00zł)
Microsoft SQL Server 2000. Księga eksperta (149.00zł)
Tworzenie bezpiecznych aplikacji internetowych (z przykładami w PHP) (39.90zł)
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty (49.00zł)
CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie III (69.00zł)
Excel 2010 krok po kroku (34.20zł)
Wskaźniki w języku C. Przewodnik (44.90zł)
Rzym. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Debian Linux. System operacyjny dla każdego. Pierwsze starcie (24.90zł)
Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows (79.00zł)
Programowanie zorientowane obiektowo (149.00zł)
AutoCAD 2011. Pierwsze kroki (34.90zł)
Słowacja Zimą (wydanie II) (24.90zł)
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (99.00zł)
Asembler. Sztuka programowania (99.00zł)
Visual Basic 2010. Od podstaw (99.00zł)
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie. eBook. Mobi (31.99zł)
FreeBSD 6. Księga eksperta (127.00zł)

hosting zdjęć jpg hosting zdjęć jpg | Konsultant Komputer Sp. z o.o. oferuje wdrożenia ERP . Firma zajmuje się dystrybucją i wdrażaniem produktów: Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. | tematyfinansowe.pl | zajdzyj Serwis laptopów pruszków naprawimy wszystko | rolnicy