e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: lightwave
Seria: Inne


LightWave 8. Skuteczne rozwiązania

Dan Ablan, Randy Sharp
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2004-12-15
stron: 232, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

LightWave 8. Skuteczne rozwiązania -- spis treści

ROZDZIAŁ 1. Odkrywanie znaczenia przycisków (23)

Poznawanie sekretów programu LightWave 8

  • Rozwiązania problemu Gimbal Lock w Modelerze (24)
  • Pożeranie bitów (24)
  • Chodzące tłumy (25)
  • Do widzenia Pani Teksturo (25)
  • Nigdy więcej czerni (26)
  • Podręczne menu narzędzi (27)
  • Podręczne menu wartości (27)
  • Mapy cieni są zbyt ograniczające? Pomyśl jeszcze raz! (28)
  • Odkrywanie okien widokowych (28)
  • Czy import plików BVH był udany? (29)
  • O co chodzi w nawigacji? (30)
  • Prawy przycisk myszy Twoim przyjacielem (30)
  • Jak tam z twoją pamięcią? (31)
  • Przypisanie widoków klawiszom numerycznym (31)
  • Gdzie jest punkt obrotu? (32)
  • Klik, klik, klik, pomocy! (33)
  • Złap te nieokiełznane cząsteczki (34)
  • Upadek z wozu (34)
  • Narzędzie Quick Cut zaoszczędza czas (35)
  • Czy kontrolujesz swoją wagę? (35)
  • Wyłączanie warstwy tekstury (36)
  • Klucze zatrzaśnięte w samochodzie (36)
  • Święty Mikołaju, gdzie jest lista prezentów? (37)
  • Rozszerzenie zostało chyba zainstalowane (37)
  • Każdy tego chce: łatwe ustawienie gąsienicy czołgu (38)
  • Młody Luke wybiera właściwą ścieżkę (38)
  • Gdzie jest przycisk zerujący? (39)
  • Co oznaczają te wszystkie litery E? (39)
  • WTMCS? (40)
  • SI: Stój, Imię (40)
  • Szybki dostęp do kości (41)
  • Natychmiastowy kalkulator metryczny (41)
  • Czy możesz to zmierzyć? (42)
  • Przytłaczające jednostki miar (43)

ROZDZIAŁ 2. Wedle swoich upodobań (45)

Dostosowanie interfejsu

  • Nie klikaj moich przycisków! (46)
  • Palec już mnie boli! (47)
  • Skrót czy nie skrót? (48)
  • Przybliżanie i oddalanie (48)
  • Zrobię to po mojemu (49)
  • Zmuś się do tego! (50)
  • Wariacje na temat okien widokowych (51)
  • Raz je widzisz, raz nie widzisz (52)
  • Co zrobić z tymi klawiszami numerycznymi? (52)
  • Dodanie tła do biblioteki materiałów (53)
  • Twoje własne menu osobiste (54)
  • Prostota jest najważniejsza (55)
  • Wąskie panele to oszczędność miejsca (56)
  • Style wyświetlania sceny (57)
  • Mieszanie i dopasowanie stylów wyświetlania (58)
  • Stwórz swój własny projekt (58)
  • Kolory siatek w Layout (59)
  • Rozszerzać czy nie rozszerzać? (60)
  • Utrzymywanie widoczności obiektów (61)
  • Zobaczyć znaczy uwierzyć (62)
  • Z... z... z... zmiany (63)
  • Gdzie zapodziałem mój kalkulator? (63)

ROZDZIAŁ 3. Uwierz w siebie (65)

Wskazówki dla Modelera do kontroli dziwactw

  • Czy tylko mnie tutaj się podoba? (66)
  • Poziom dokładności (67)
  • Ograniczenia środkowego przycisku myszy (67)
  • Zbiory, zbiory zaznaczeń, o tak! (68)
  • Ścianki jako punkty? To nie ma sensu (69)
  • Jestem tylko numerem (70)
  • Utrzymuj zaznaczenie (70)
  • Zmiana trybów (71)
  • Ukryj i szukaj (72)
  • Czy to mi odpowiada? (73)
  • Części to części (74)
  • Upuszczanie narzędzi (74)
  • Klatki powierzchni Subdivivion Surfaces - mniej znaczy więcej (75)
  • Podział względem środka (76)
  • Automatyczny dobór wielkości obrazka w tle (77)
  • Ostre krawędzie obiektów Subdivision Surfaces (78)
  • Kantowanie (79)
  • Wyśrodkuj mnie (79)
  • To jest wartościowe (80)
  • Usiądź i obracaj (81)
  • Tuż za rogiem (82)
  • Poszerzanie i zawężanie wszechświata (83)
  • Upuszczanie zaznaczenia (84)
  • Proszę, pokieruj mną (85)
  • Mały pakiet - wielkie możliwości (86)
  • Redukcja natłoku (87)
  • Tryby modelowania (88)
  • Pokoloruj mnie (89)

ROZDZIAŁ 4. Ukryte pragnienia (91)

Wskazówki modelowania

  • Operator wygładzania (92)
  • Wytnij mnie! Skopiuj mnie! Usuń mnie! Wklej mnie! (92)
  • Chodzimy w kółko (93)
  • Obiekt na torach (94)
  • Droga do idealnego rozmiaru (95)
  • Przetnij mnie! (96)
  • To nie są naturalne panele! (97)
  • Przenikanie ścianek i powierzchni Subdivision Surfaces (98)
  • Załataj tę dziurę! (99)
  • Uwalnianie mocy narzędzia Bridge (100)
  • Kontrola zaniku działania narzędzia (100)
  • Bandsaw - to narzędzie nie przecina drewna! (101)
  • Szczegóły, szczegóły (102)
  • Głowa z sześcianu? (103)
  • Nie klonujemy tutaj owcy Dolly (104)
  • Wytłoczone okna (105)
  • Wysuwana postać (106)
  • Stać się jednością z krzywymi (106)
  • Zmień, przesuń (107)
  • 15 stopni obrotu (107)
  • Czas modelowania, czas zaznaczania... (108)
  • Łącz punkty poprawnie (108)
  • Wybierz i zaoszczędź (109)
  • Wyrzuć Żelazko! (110)
  • Spin Quads - to jest to! (111)

ROZDZIAŁ 5. I Bóg powiedział (113)

Niech się stanie światłość - to znaczy wskazówki oświetleniowe

  • Równanie pomiaru zaniku światła (114)
  • Użycie flar zamiast świateł (114)
  • Zbyt wiele świateł? Po prostu zmień ich nazwy (115)
  • Poświata za obiektami (115)
  • Lepsze mapy cieni (116)
  • Miękkie mapy cieni (117)
  • Zabawa z nazwami (117)
  • Co oznaczają wartości świateł w lightwave? (118)
  • Kopiowanie i wklejanie flar (118)
  • Określanie zaniku światła (119)
  • Zmiany wartości wielu świateł (119)
  • Obiekty jako źródła światła - część 1. (120)
  • Obiekty jako źródła światła - część 2. (121)
  • Zabawa z projektorem (122)
  • Ziarniste radiosity? Niemożliwe! (123)
  • Światło wypełniające - używaj z rozwagą (123)
  • Tworzenie własnego radiosity (124)
  • Ładniejsze światła powierzchniowe (124)
  • Wypalanie radiosity (125)
  • Trzypunktowe oświetlenie - początek (126)
  • Jeszcze więcej świateł (127)
  • Szybkie wykluczanie świateł (128)

ROZDZIAŁ 6. Cała naprzód (129)

Wskazówki ruchu dla pieszych

  • Kopiowanie klatek kluczowych jest proste (130)
  • Wyraźne rozmycie ruchu (130)
  • Dodaj masę i ciężar do klatek kluczowych (131)
  • Szybkie przybliżenie obrazu w kamerze (132)
  • Dobieranie prędkości klatek kluczowych (133)
  • Łatwizna! (134)
  • Podążaj za przywódcą (135)
  • Wypal swoje krzywe (135)
  • Szybki, niekończący się obrót (136)
  • Jak wygląda ślad Twojej stopy? (137)
  • Znaczniki X (138)
  • Wyraźne oznaczenia klatek kluczowych (138)
  • Śledzenie elementów Layouta (139)
  • Zapnij pasy! (140)
  • Niesamowita deformacja krzywą (141)
  • Szybkie skalowanie wielu kluczy (142)
  • Szybkie przesunięcie wielu kluczy (142)
  • Przesuń wszystkie klatki kluczowe (143)
  • Kopiowanie ścieżki ruchu (144)
  • Animowanie z dźwiękiem! (145)
  • Skopiuj klatkę kluczową w Dope Sheet (146)
  • Ślady stóp na piasku... ech... Graph Editor (147)
  • Choreografia Motion Mixera (148)
  • Oznacz swoje terytorium na linii czasu (149)
  • Wkraczasz w strefę wypalania (150)
  • Koło fortuny (150)
  • Twórz ścieżkę, nie wojnę (151)

ROZDZIAŁ 7. Co jest pod Twoją skórą? (153)

Wskazówki na temat deformacji szkieletu

  • Kości do montażu mechanicznego (154)
  • Unikanie problemów obrotu kości (155)
  • Problem Modelera - rozwiązanie w Layout! (156)
  • Kliknij i przytrzymaj (157)
  • Rozreklamuj kinematykę odwrotną (158)
  • Czas naprawić to, co może być zepsute (159)
  • Wypalanie ruchu kinematyki odwrotnej (160)
  • Kontrola grawitacji (160)
  • Podaj tej kości rękę (161)
  • Szybko! Edytuj limity! (162)
  • Pożycz kilka kości (162)
  • Nie łam kości (163)
  • Lustro, lustro na ścianie (163)
  • Bądź uzdrowicielem (164)
  • Och, moje stawy! (164)
  • Używane kości, zdobądź je tanio! (165)
  • Równaj do szeregu! (165)
  • Dobroć dzielenia kości (166)
  • Kości na krzywej (167)
  • Sztuka rozmieszczenia kości (168)
  • Rozmiar jednak ma znaczenie... (169)
  • Jedno zaznaczenie do edycji ich wszystkich (169)

ROZDZIAŁ 8. Piękna jest tylko głębia skóry (171)

Wskazówki materiałowe i teksturowe

  • Gdzie podziały się moje materiały i ustawienia? (172)
  • Oszukana kaustyka (173)
  • Bezszwowe zapętlanie tekstur (174)
  • Szybkie wyładowania elektryczne (175)
  • Gra gradientów (176)
  • Ostrość rozpraszania - oksymoron? (177)
  • Addytywna przezroczystość jest bardziej przezroczysta? (177)
  • Oszukana refrakcja (178)
  • Tworzenie siatkowych powierzchni (179)
  • Wygładzanie tekstury - dobre czy złe? (179)
  • Powierzchnie rysunkowe (180)
  • Łatwe tworzenie głębi obiektu (181)
  • Efekty Fresnela (181)
  • Kąty wygładzania (182)
  • Manipulacja oknem tekstury proceduralnej (182)
  • Biblioteka materiałów (183)

ROZDZIAŁ 9. Wychodź! Natychmiast wychodź! (185)

Wskazówki dotyczące renderingu i zapisywania

  • Adaptive Sampling - ale o co chodzi? (186)
  • Czas na Sampling Threshold (186)
  • Szybsze śledzenie promieni - opcja Ray Recursion Limit (187)
  • Ograniczony obszar, ograniczony obraz (188)
  • Eksport pliku RPF do programu Adobe Afret Effects (189)
  • Eksport pliku RLA (189)
  • Wizualizacja w warstwach (190)
  • Ujęcie z drabiną w centrum (191)
  • Komu potrzebna mapa GPS, kiedy jest mapa kamery? (192)
  • Zapisanie przebiegu alfa (193)
  • 64 bity! I nie chodzi o komputer Commodore! (193)
  • Wizualizacja na potrzeby druku (194)
  • Rendering w jednym kawałku (195)
  • Masz mało pamięci? (196)
  • AVI, MOV czy RGB? (197)
  • Pojedyncze klatki? Poskładaj je w całość! (197)
  • Obraz z informacją (198)
  • Chroń swoją pracę (199)
  • Renderingi historyjek obrazkowych (200)
  • Czarno-białe renderingi (200)
  • Wczytywanie sekwencji do... programu LightWave? (201)

ROZDZIAŁ 10. Chytry chłop (203)

Doniosłe wskazówki

  • Animowane liny (204)
  • Szybkie starzenie (205)
  • Użyj Layouta jako Modelera (206)
  • Wiele obrazów tła (207)
  • Manipulacja obrazem w LightWave (208)
  • Kliknąłeś ten przycisk z literą E, prawda? (209)
  • Naprawa rozciągających się tkanin (210)
  • Wieczne cząsteczki (211)
  • Jazda na fali (z filtrem) (211)
  • Kontroluj swoje zaznaczenia (212)
  • Nadal nie umiesz zaznaczyć tych ścianek? Wypróbuj to... (213)
  • Wypalane powierzchnie nie działają? (213)
  • Zastępcze obiekty polepszają wydajność systemu (214)
  • Wpisywanie wartości (215)
  • Opcja Load From Scene (215)
  • Anonimowe obrazy - ukrywanie przed kamerą (216)
  • Naprawa wypalonych map UV (216)
  • Zastępcze obiekty kolizyjne (217)
  • Nienawidzisz pisać? (218)
  • Do roboty albo do widzenia (218)
  • Kość do zaznaczenia (219)
  • Porządki (220)

Skorowidz (221)



Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: lightwave

LightWave 7. Vademecum profesjonalisty (75.00zł)
LightWave 3D 7.0. Podstawy (35.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Intensywne wprowadzenie do Hackingu z płytą DVD (104.38zł)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
13 najpopularniejszych sieciowych ataków na Twój komputer. Wykrywanie, usuwanie skutków i zapobieganie (34.90zł)
Excel 2003. Programowanie. Zapiski programisty (29.90zł)
Montaż komputera PC. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (13.90zł)
AutoCAD 14 PL dla Windows (99.00zł)
Technika HDR. Warsztaty fotograficzne (59.00zł)
CATIA V5. Sztuka modelowania powierzchniowego (119.00zł)
LightWave 7. Vademecum profesjonalisty (75.00zł)
Książeczka minimalisty. Prosty przewodnik szczęśliwego człowieka (27.00zł)
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice. eBook. Pdf (69.90zł)
Bezpieczeństwo w Windows NT/2000. Ćwiczenia praktyczne (15.00zł)
Drupal 7. Wprowadzenie (39.20zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
ASP.NET 2.0. Zapiski programisty (39.00zł)
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi (49.00zł)
Myśl jak programista. Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów (49.00zł)
Dziecko w sieci (29.90zł)
Windows 7 PL. Podstawy obslugi systemu (32.90zł)
Unix i Linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie IV (199.00zł)

zmniejszanie zdjęć png zmniejszanie zdjęć png | Jedyny profesjonalny operator w gminie stryszawa korzystaj z naszych usług telefonu, internetu i komputerów, wspieraj lokalną działalność a nie obcy kapitał | druk | łączność | wedding planner