e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Biznes
Seria: Inne
Promocja: -19%


Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Joanna Malinowska-Parzydło
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2015-04-09
stron: 328, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.
Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

 


Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Biznes

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe (47.20zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (47.20zł)
Rework (31.92zł)
Go global! (59.00zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Success and Change (39.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Success and Change (19.90zł)
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe (31.20zł)
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą (39.90zł)
Rework (39.90zł)
Pełna MOC możliwości (29.25zł)
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (31.92zł)
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (39.90zł)
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą (31.20zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II (27.92zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II (31.92zł)
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (25.59zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone (62.90zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lectures on Number Theory (24.31zł)
Programming Computer Vision with Python. Tools and algorithms for analyzing images (177.65zł)
Struktura organizacyjna i architektura systemów komputerowych (69.00zł)
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords (23.92zł)
Rails Pocket Reference. A Quick Guide to Rails (29.67zł)
Arduino dla początkujących. Podstawy i szkice. Wydanie II (34.90zł)
Extending Microsoft Dynamics NAV 2016 Cookbook (169.00zł)
ASP.NET Ajax. Intensywny trening (69.00zł)
Po co ci logo? (23.36zł)
Hands-On Blockchain with Hyperledger (159.00zł)
Listy do Steve'a Jobsa (11.39zł)
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste (46.02zł)
Access 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (69.90zł)
Web Services Essentials. Distributed Applications with XML-RPC, SOAP, UDDI & WSDL (84.92zł)
SQL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II. eBook. Mobi (22.90zł)
ABC kaskadowych arkuszy stylów (CSS) (33.00zł)
Wprowadzenie do języka Java. Przewodnik krok po kroku (79.00zł)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (wydanie II) (7.90zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | torby papierowe do cateringu | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty dla przemysłu , rolnictwa i motoryzacji. Głównie z materiałów takich jak HDPE, ABS, LDPE, HIPS i PP.