e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
A+, Network+, Security+ Exams in a Nutshell. A Desktop Quick Reference
Cena: 217.35714285714 152.15 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych

Piotr Stalewski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2012-11-16
stron: 136, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

5 lat doświadczenia w jednej książce!

Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia.
Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!

Realne pieniądze z mobilnej platformy


Piotr Stalewski - absolwent informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne, organizowanych m.in. przez Nokię (2007) czy Google (ADC2 2009). Studiował w Danii, pracował w międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisał własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów spieniężania na dostępnych platformach mobilnych. Jest współzałożycielem firmy Evil Indie Games, autorem artykułów o rynku aplikacji mobilnych i współtwórcą portalu mobilnidranie.pl. Prywatnie jest autorem powieści Kubuś i Templariusze oraz pasjonatem fotografii.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Programowanie gier

Learning XNA 4.0. Game Development for the PC, Xbox 360, and Windows Phone 7 (109.65zł)
AI for Game Developers. Creating Intelligent Behavior in Games (109.65zł)
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II (69.00zł)
Learning Android Game Development (119.00zł)
Learning C# 7 By Developing Games with Unity 2017 - Third Edition (169.00zł)
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II (55.20zł)
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych (57.00zł)
Abecadło Małego Człowieka (7.25zł)
Unity Virtual Reality Projects (159.00zł)
Unity 2018 Augmented Reality Projects (139.00zł)
Android. Programowanie gier na tablety (39.00zł)
Practical Game AI Programming (169.00zł)
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (63.20zł)
Mastering SFML Game Development (139.00zł)
Hands-On Game Development Patterns with Unity 2019 (89.90zł)
Unity Artificial Intelligence Programming (129.00zł)
Mastering Game Development with Unreal Engine 4 (139.00zł)
Mastering Oculus Rift Development (169.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (14.80zł)
Game Development Patterns and Best Practices (159.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (39.90zł)
UML 2.0. Wprowadzenie. eBook. Pdf (29.90zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic. eBook. Pdf (31.99zł)
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji. eBook. ePub (47.00zł)
Matematyka-Arkusz maturalny. MegaMatma nr 2. Poziom rozszerzony. Zadania z rozwiązaniami (7.99zł)
Docker Orchestration (139.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (13.96zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (39.00zł)
Fotografia kulinarna. Od zdjęcia do arcydzieła. Wydanie II (47.20zł)
JavaScript i jQuery. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Asterisk: The Future of Telephony. The Future of Telephony. 2nd Edition (118.15zł)
Building Android Apps with HTML, CSS, and JavaScript (80.74zł)
JDBC. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie V (119.00zł)
C++. Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)
C# 3.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Mobi (21.99zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Real World Fotografia cyfrowa. Profesjonalne techniki fotografii cyfrowej. Wydanie III (30.40zł)
Fotografia górska i wspinaczkowa. Od inspiracji do obrazu (44.90zł)
Office 2008 for Macintosh: The Missing Manual. The Missing Manual (92.65zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | 6gr.pl | Tanie strzyżenie psów poznań - Groomer | bliety autokar | dobre pozycjonowanie