e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: java
Seria: Inne


Java. Tworzenie gier

David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe
Data wydania: 2004-07-22
stron: 784, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Wykorzystaj do tworzenia gier
najpopularniejszy język programowania ery internetu

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet - czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania, wśród których brakowało jednak twórców gier i aplikacji "rozrywkowych". Dotychczas w Javie tworzono jedynie proste układanki, gry karciane i łamigłówki lub nieśmiertelne aplety typu "padający śnieg", które przez długi czas straszyły nas z przeglądarek internetowych. Czas na zmianę! Wykorzystaj swoje umiejętności programowania w Javie, sięgnij po wiadomości zawarte w tej książce i napisz prawdziwą grę - z grafiką, inteligentnymi przeciwnikami, wydajnym silnikiem 3D wspomaganym sprzętowo i przestrzennym dźwiękiem.
"Java. Tworzenie gier" to książka o programowaniu gier, na jaką czekałeś. Zawiera zarówno opis podstawowych mechanizmów używanych w grach, jak i szczegółowe omówienie zaawansowanych technik. Dowiesz się, jak wykorzystać platformę Java 1.4 do tworzenia szybkich, pełnoekranowych gier akcji, przygodówek i trójwymiarowych strzelanek. Nauczysz się tworzyć wspomaganą sprzętowo grafikę, algorytmy sztucznej inteligencji i znajdowania drogi, realistyczne efekty dźwiękowe i mechanizmy obsługi gry dla wielu graczy.
  • Algorytmy wyświetlania grafiki 2D
  • Tworzenie interfejsu użytkownika z wykorzystaniem komponentów Swing
  • Programowanie efektów dźwiękowych działających w czasie rzeczywistym
  • Klient i serwer gry wieloosobowej
  • Wyświetlanie grafiki 3D
  • Mapowanie tekstur i symulacja oświetlenia
  • Drzewa BSP
  • Algorytmy detekcji kolizji i wykrywania drogi
  • Sztuczna inteligencja i tworzenie botów
  • Zapisywanie stanu gry
  • Optymalizacja kodu
  • System sterowania grą
Udowodnij "fachowcom" krytykującym szybkość Javy, że nie mają racji. Napisz wspaniałą grę w Javie. W tej książce znajdziesz wszystkie wiadomości, które są do tego niezbędne.


Cena: 119.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: java

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Pdf (23.90zł)
J2EE. Wzorce projektowe. Wydanie 2 (55.00zł)
J2ME. Almanach (79.00zł)
Java Servlet i JavaServer Pages. Tom 1. Wydanie II (77.00zł)
Tablice informatyczne. Java (12.90zł)
Head First EJB. Edycja polska (Rusz głową!) (89.00zł)
Eclipse. Podręcznik programisty (79.89zł)
Java. Potrzaski (39.00zł)
Java w komercyjnych usługach sieciowych. Księga eksperta (89.00zł)
J2EE. Podstawy programowania aplikacji korporacyjnych (57.00zł)
Java. Programowanie obiektowe (37.00zł)
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW (37.00zł)
Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!) (89.00zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (18.99zł)
Java. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (17.00zł)
JBuilder i bazy danych (39.90zł)
Enterprise JavaBeans (89.00zł)
Struktury danych i techniki obiektowe na przykładzie Javy 5.0 (99.00zł)
Java Data Objects (59.90zł)
Java. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Mandriva Linux. Pierwsze starcie. Instalacja, konfiguracja i obsługa (3.00zł)
AutoCAD 2006 i 2006 PL (9.00zł)
CSS według Erica Meyera. Sztuka projektowania stron WWW. CSS. Leksykon kieszonkowy (49.00zł)
UML 2.0 w akcji. Przewodnik oparty na projektach. eBook. ePub (27.00zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (49.90zł)
ASP.NET 2.0 i Ajax. Wprowadzenie (69.00zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (39.00zł)
AutoCAD 14 i 14 PL (48.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (27.90zł)
Zarządzanie zasobami. Wzorce projektowe (47.00zł)
Internet po pięćdziesiątce (26.59zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne (15.19zł)
Excel 2003 PL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (34.90zł)
Programowanie strukturalne i obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk. Wydanie II poprawione (36.75zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (39.00zł)
Wstęp do programowania z przykładami w Turbo Pascalu (89.00zł)
CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne (24.90zł)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 6. Edycja: Windows 7, Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (Wydanie II) (14.41zł)
Anatomia PC. Kompendium (39.00zł)

telefonia | telefon komputery internet koszarawa hosting serwery strony www | rolniczy365.pl | soda kaustyczna wrocław | wywrotka Piła