Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 63 44.10 zł
Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005
Cena: 29.95 zł
Promocja dnia
30% taniej

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?
Darmowa część I

Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005
Dwie darmowe części

Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł
Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Data wydania: 2015-11-06
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
- Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
- Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
- Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
- Jak zoptymalizować swój profil
- Jak nakarmić Postowego Potwora
- Jak udoskonalić posty
- Jak odpowiadać na komentarze
- Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
- Jak zgromadzić więcej czytelników
- Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
- Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
- Jak poprowadzić czat na Twitterze
- Jak nie wyjść na dyletanta
- Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
- Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u.
Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”.
Cena: 19.95 zł
Pozostałe z kategorii: Marketing
Marketing mobilny (18.50zł)Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy (39.44zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (13.90zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (19.50zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (39.90zł)
Marketing. Wprowadzenie (103.20zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (29.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (25.93zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Pozostałe z serii: Inne
Google Picasa. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)Po prostu JavaScript i Ajax. Wydanie VII (69.00zł)
PHP5. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III (19.43zł)
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano (12.45zł)
C++. Kruczki i fortele w programowaniu (29.90zł)
Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony. eBook. Pdf (47.00zł)
Ruby. Przewodnik programisty. Wydanie II (57.85zł)
Kurs pozycjonowania dla początkujących (66.94zł)
Photoshop 5 f/x - tekstury (45.00zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (39.00zł)
Learning Apache Cassandra - Second Edition (169.00zł)
Everyday Data Structures (169.00zł)
Excel 2013 PL. Formuły (49.50zł)
Java EE 8. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki (37.05zł)
Laravel. Tworzenie aplikacji. Receptury (14.90zł)
Mastering ASP.NET Web API (169.00zł)
Drupal 7. Zaawansowane programowanie. eBook. Pdf (62.90zł)
Może (morze) wróci (31.92zł)
BIOS. Leksykon. Wydanie IV. eBook. Pdf (27.90zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych. eBook. ePub (54.00zł)
bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | NAJLEPSZE REKLAMY - tablice reklamowe Piła | rfkm | kevis | pensjonat nad morzem Władysławowo pensjonaty wakacyjny pensjonat