e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
promocja -50%
cena: 39.9 zł 19.95 zł
Data wydania: 2015-11-06
stron: 184, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
  • Jak zoptymalizować swój profil
  • Jak nakarmić Postowego Potwora
  • Jak udoskonalić posty
  • Jak odpowiadać na komentarze
  • Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
  • Jak zgromadzić więcej czytelników
  • Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
  • Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
  • Jak poprowadzić czat na Twitterze
  • Jak nie wyjść na dyletanta
  • Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
  • Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!



Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej pracował jako główny orędownik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google’u.

Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor działu ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie społecznościowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami: „Obserwuję twój profil na Pintereście”.

Cena: 19.95 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing mobilny (18.50zł)
Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy (39.44zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (13.90zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (19.50zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (39.90zł)
Marketing. Wprowadzenie (103.20zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (29.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (25.93zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Google Picasa. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Po prostu JavaScript i Ajax. Wydanie VII (69.00zł)
PHP5. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III (19.43zł)
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano (12.45zł)
C++. Kruczki i fortele w programowaniu (29.90zł)
Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony. eBook. Pdf (47.00zł)
Ruby. Przewodnik programisty. Wydanie II (57.85zł)
Kurs pozycjonowania dla początkujących (66.94zł)
Photoshop 5 f/x - tekstury (45.00zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (39.00zł)
Learning Apache Cassandra - Second Edition (169.00zł)
Everyday Data Structures (169.00zł)
Excel 2013 PL. Formuły (49.50zł)
Java EE 8. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki (37.05zł)
Laravel. Tworzenie aplikacji. Receptury (14.90zł)
Mastering ASP.NET Web API (169.00zł)
Drupal 7. Zaawansowane programowanie. eBook. Pdf (62.90zł)
Może (morze) wróci (31.92zł)
BIOS. Leksykon. Wydanie IV. eBook. Pdf (27.90zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych. eBook. ePub (54.00zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | NAJLEPSZE REKLAMY - tablice reklamowe Piła | rfkm | kevis | pensjonat nad morzem Władysławowo pensjonaty wakacyjny pensjonat