e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Programowanie
Seria: Inne


J2ME. Tworzenie gier

Janusz Grzyb
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-11-23
stron: 272, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Stwórz własną grę do telefonu komórkowego

  • Poznaj technologię J2ME
  • Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry
  • Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D
Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów - pełnią rolę notatników, dyktafonów, aparatów fotograficznych, odtwarzaczy plików MP3 i przenośnych konsoli do gier. Jednak największe możliwości telefony komórkowe uzyskały dzięki zaimplementowaniu w nich języka Java. Mobilna Java pozwala nie tylko na tworzenie dodatkowych narzędzi, ale także gier - zarówno prostych platformówek, jak i skomplikowanych gier wykorzystujących złożone algorytmy wyświetlania grafiki trójwymiarowej.
Książka "J2ME. Tworzenie gier" to podręcznik, dzięki któremu opanujesz technologię J2ME i wykorzystasz ją do napisania własnej gry do telefonu komórkowego. Czytając ją, poznasz podstawy mobilnej Javy, zainstalujesz narzędzia niezbędne do pracy i dowiesz się, jak zbudowana jest aplikacja przeznaczona do wykorzystania w tym urządzeniu. Zaprojektujesz interfejs użytkownika i zastosujesz podstawowe metody generowania grafiki 2D. Poznasz także bibliotekę Java Mobile 3D i wykorzystasz ją do stworzenia prawdziwej gry z trójwymiarową grafiką, uwzględniającą tekstury obiektów, oświetlenie i cieniowanie. Dowiesz się również, jak budować gry dla wielu graczy łączących się ze sobą poprzez interfejs Bluetooth.
  • Instalacja i konfiguracja narzędzi Wireless Toolkit, Ant i Antenna
  • Tworzenie interfejsu użytkownika
  • Rysowanie podstawowych obiektów graficznych
  • Algorytm śledzenia promieni światła
  • Reprezentacja obiektów 3D w Java Mobile 3D
  • Modelowanie oświetlenia i cieniowania
  • Animowanie obiektów
  • Przygotowanie sceny gry w programie Blender
  • Komunikacja poprzez interfejs Bluetooth
  • Tworzenie gry typu "multiplayer"

Nie szukaj w sieci gier do swojej komórki - napisz własną!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Programowanie

Praktyczny kurs Java. Wydanie III (59.00zł)
Visual Basic 6. Programowanie baz danych. Biblia. (79.00zł)
Programowanie mobilnych stron internetowych z wykorzystaniem systemów CMS (89.00zł)
Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie II (79.00zł)
TCP/IP. Szkoła programowania (79.00zł)
CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU (59.00zł)
PHP i MySQL. Tworzenie aplikacji WWW (89.00zł)
Ruby. Praktyczne skrypty, które rozwiążą trudne problemy (39.00zł)
Visual Basic 2005. Od podstaw (99.00zł)
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III (79.00zł)
Visual Basic 2005. Programowanie (69.00zł)
Ada 95 (55.00zł)
Geek w świecie korporacji. Podręcznik kariery programisty (39.00zł)
Wyrażenia regularne (55.00zł)
SAP R/3 (75.00zł)
AJAX i PHP. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych. Ajax. Zaawansowane programowanie (99.00zł)
Tablice informatyczne. Java. Wydanie II (2.00zł)
Tablice informatyczne. C++. Wydanie II (12.90zł)
RS 232C - praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera. Wydanie II (45.00zł)
LINQ to Objects w C# 4.0 (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wilno. Barok z kamienia i obłoków. Wydanie 4 (24.90zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla (34.90zł)
Routing i switching. Praktyczny przewodnik (49.00zł)
Egzamin 70-410. Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 (52.80zł)
PostgreSQL. Receptury dla administratora (79.00zł)
Photoshop 5 w praktyce (51.00zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania do zajęć komputerowych w szkole podstawowej, kl. 4 - 6. Edycja Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Mac OS 10.5, Linux Ubuntu. (Wydanie II) (8.90zł)
VBA dla Excela 2013 PL. 200 praktycznych przykładów (59.00zł)
Flash 5. Biblia (125.00zł)
Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia zaawansowane (17.90zł)
Drupal 7 w praktyce. Własna strona WWW w jeden dzień (34.90zł)
Po prostu Nero 6 (29.90zł)
Ajax. Wzorce projektowe (69.00zł)
Macromedia Flash 8. Oficjalny podręcznik (49.00zł)
Tablice informatyczne. C#. Wydanie II. eBook. Pdf (9.90zł)
Po prostu Flash 4 (45.00zł)
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom (39.00zł)
Android. Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript (34.90zł)
Rails. Leksykon kieszonkowy (24.90zł)
Tomcat. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie II. eBook. ePub (54.99zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu