e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian Halligan, Dharmesh Shah
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2013-06-12
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.



Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
GURU KULTU..ry (31.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie III (49.00zł)
Joomla! Profesjonalne tworzenie stron WWW (63.20zł)
AutoCAD 2014 PL (129.00zł)
Perl. Wprowadzenie (36.00zł)
Sekrety fotografii okiem Ricka Sammona (59.00zł)
Turbo Vision dla praktyków (12.80zł)
Windows 95. Czy król jest nagi? (34.50zł)
Excel 2013 PL. Biblia (99.00zł)
Ubuntu Oneiric Ocelot. Przesiądź się na system open source (37.00zł)
Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 3 (31.99zł)
Jura Krakowsko - Częstochowska. Aktywnie z historią w tle. Wyd. 1 (26.90zł)
Adobe Dreamweaver CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (9.00zł)
SQL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II. eBook. Pdf (22.90zł)
C++. Elementarz hakera (39.90zł)
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie III. eBook. Pdf (39.90zł)
AJAX i PHP. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych. Wydanie II. eBook. Pdf (37.00zł)
Szefologika, czyli logika szefowania (49.00zł)
Wybrane zagadnienia kryptologii i ochrony informacji (18.00zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania technologii informacyjnej (8.90zł)
Zarządzanie czasem (30.47zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu