e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian Halligan, Dharmesh Shah
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2013-06-12
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.



Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (17.45zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (19.50zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (27.30zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.95zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (11.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing mobilny (18.50zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (19.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć (65.00zł)
Success and Change (39.90zł)
Director MX. Szybki start (8.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)
Co potrafi Twój iPOD? Podręcznik użytkownika. Wydanie IV (10.00zł)
Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (48.30zł)
Ubuntu Linux dla każdego + CD (28.49zł)
PHP5. Programowanie z wykorzystaniem Symfony, CakePHP, Zend Framework (59.00zł)
ABC komputera. Wydanie VIII (37.00zł)
Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu (39.00zł)
Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych. Receptury. eBook. Mobi (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne (29.90zł)
Windows Phone 7. Tworzenie efektownych aplikacji. eBook Pdf (54.99zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (18.94zł)
Tablice informatyczne. JavaScript (12.90zł)
Easy CD Creator. Nagrywanie płyt CD. Ćwiczenia praktyczne (9.90zł)
FreeBSD 6. Księga eksperta (127.00zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn (39.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. ePub (19.90zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu