e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian Halligan, Dharmesh Shah
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2013-06-12
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl

 

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
 


Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (19.95zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (33.67zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (19.50zł)
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) (29.18zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)
Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem (twarda oprawa) (49.00zł)
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą (49.45zł)
Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem (twarda oprawa) (31.92zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (25.93zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (19.43zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sztuczne sieci neuronowe (35.81zł)
Turbo Pascal. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Kurs księgowości komputerowej. Sage Symfonia? 2015 (39.20zł)
React. Pierwsze kroki. Kurs video. Tworzenie praktycznej aplikacji (29.90zł)
Learning React Native. Building Native Mobile Apps with JavaScript. 2nd Edition (169.15zł)
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowanie lokalnymi sieciami komputerowymi. Podręcznik do nauki zawodu technik informat (24.67zł)
Psychologia szefa. Zestaw multimedialny (199.00zł)
ABC tworzenia stron WWW (18.99zł)
Programowanie z Ozobotem (44.90zł)
Drupal 7. Wprowadzenie. eBook Pdf (39.00zł)
Android w praktyce. eBook. Pdf (79.00zł)
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania (19.95zł)
Go Cookbook (159.00zł)
Firefox. Nie klikaj w niebieskie e! (27.00zł)
Mastering Kali Linux for Advanced Penetration Testing - Second Edition (169.00zł)
Podrecznik HTML5. Smashing Magazine (38.35zł)
Bash. Receptury. eBook. Pdf (69.90zł)
Switching to the Mac: The Missing Manual, Lion Edition. The Missing Manual, Lion Edition (101.15zł)
Kakuro. 127 oryginalnych łamigłówek liczbowych (9.70zł)
Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1 (20.86zł)

NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | torby papierowe do cateringu | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty dla przemysłu , rolnictwa i motoryzacji. Głównie z materiałów takich jak HDPE, ABS, LDPE, HIPS i PP. | robertdee