e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian Halligan, Dharmesh Shah
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2013-06-12
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.



Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (29.71zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (23.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (35.07zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
GURU KULTU..RY (27.92zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (39.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (31.92zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia zaawansowane (17.90zł)
Windows 8. Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML (129.00zł)
The Canon EOS Digital Rebel XS/1000D Companion. Practical Photography Advice You Can Take Anywhere (67.92zł)
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej (89.00zł)
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek (49.00zł)
Photoshop. Restauracja i retusz. Wydanie III (89.00zł)
Administrowanie Oracle Enterprise Manager 12c. Poradnik praktyczny. Poradnik praktyczny (53.46zł)
Mac OS X Leopard. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Web Audio API. Advanced Sound for Games and Interactive Apps (50.92zł)
Mikrousługi w Javie. Poradnik eksperta (39.20zł)
ABC Access 2007 PL (29.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)
PHP. Programowanie obiektowe (34.00zł)
ABC laptopów (34.90zł)
Elementy logiki matematycznej i metodologii nauk ścisłych (skrypt z wykładów) (16.65zł)
Programowanie sterowników przemysłowych (34.78zł)
Biblia NLP. 210 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego (129.00zł)
Juniper Networks Warrior. A Guide to the Rise of Juniper Networks Implementations (169.15zł)
Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek (59.00zł)
Word 2010 PL. Ilustrowany przewodnik (24.90zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | torby papierowe do cateringu