e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 51.428571428571 36.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: ebiznes
Seria: Inne


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian Halligan, Dharmesh Shah
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-08-02
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: ebiznes

CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (127.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
E-biznes bez ryzyka. Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci (39.00zł)
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (44.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (47.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Język C. Kompendium wiedzy. Wydanie IV (79.00zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (29.90zł)
Practical Network Automation (129.00zł)
PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW. eBook. Mobi (31.99zł)
Steve Jobs (51.42zł)
Project 2013. Opanuj każdy projekt (129.00zł)
Mastering Perl for Bioinformatics (135.15zł)
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW. eBook. ePub (29.90zł)
Oracle PL/SQL Best Practices. 2nd Edition (80.74zł)
Java. Praktyczne narzędzia. eBook. ePub (79.00zł)
Geek w świecie korporacji. Podręcznik kariery programisty (39.00zł)
Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony. eBook. Mobi (47.00zł)
Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series (99.00zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży (49.90zł)
iPhone: The Missing Manual. Covers iPhone 4 & All Other Models with iOS 4 Software. 4th Edition (67.92zł)
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II (79.20zł)
PHP 5. Praktyczny kurs. Wydanie II. eBook. Mobi (54.80zł)
Toskania i Wenecja. W krainie cyprysów, oliwy i win (26.90zł)
Programowanie funkcyjne w języku C++. Tworzenie lepszych aplikacji (47.20zł)
Think Data Structures. Algorithms and Information Retrieval in Java (118.15zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo