e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: ebiznes
Seria: Inne


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Brian Halligan, Dharmesh Shah
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-08-02
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: ebiznes

osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (127.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (44.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (47.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
E-biznes bez ryzyka. Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci (39.00zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Windows Vista PL. Pierwsza pomoc (2.00zł)
ABC komputera i Internetu (31.00zł)
Mac OS X Leopard PL. Leksykon kieszonkowy. eBook. ePub (21.99zł)
ABC sam składam komputer. Wydanie II (29.90zł)
W drodze do CCNA. Część I. eBook. ePub (59.90zł)
Turcja. Kraj czterech mórz. Wydanie 4 (59.90zł)
PHP5. Programowanie z wykorzystaniem Symfony, CakePHP, Zend Framework. eBook. Mobi (47.00zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
AutoCAD 2004 i 2004 PL. Minisłowniczek poleceń: angielsko-polski i polsko-angielski (9.90zł)
HTML5. Strony mobilne (69.00zł)
Informatyczne narzędzia procesów logistycznych (41.90zł)
Tworzenie cyfrowego wideo (55.00zł)
Wysoko wydajne MySQL. Optymalizacja, archiwizacja, replikacja. Wydanie II (97.00zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
Po prostu Photoshop CS3/ CS3 PL (79.00zł)
iPhone 3GS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III (53.60zł)
Tablice informatyczne. AJAX. eBook. Pdf (9.90zł)
Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II (31.90zł)
Microsoft Access 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo