e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi

Paweł Tkaczyk
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

C#. Ćwiczenia. Wydanie III. eBook. PDF (26.90zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3. eBook.Mobi (37.00zł)
Inny punkt widzenia (33.00zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? eBook. Pdf (29.90zł)
Joomla! Zabezpieczanie witryn. eBook. Pdf (31.99zł)
iOS 5. Programowanie. Receptury. eBook. ePub (94.00zł)
Idealna pani domu. Błyskawiczna organizacja przestrzeni za pomocą feng shui (21.90zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II. eBook. ePub (44.90zł)
Ruby. Receptury . eBook. Pdf (79.00zł)
UML 2.0 w akcji. Przewodnik oparty na projektach. eBook. Pdf (27.00zł)
Mac OS X Snow Leopard. Ilustrowany przewodnik. eBook. ePub (22.90zł)
JavaScript. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (62.90zł)
W dialogu III (27.00zł)
Python. Wprowadzenie. Wydanie IV. eBook. Pdf (119.00zł)
Photoshop CS3 PL. Multimedialny trener. eBook. Pdf (62.90zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi. eBook. ePub (31.99zł)
Książę (27.00zł)
Sześć ram myślowych (18.99zł)
Drupal 7. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (23.90zł)
Cyfrowa ciemnia. Komputerowy warsztat fotografa. eBook. ePub (43.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu (39.00zł)
Excel 2010 PL. Ilustrowany przewodnik (22.90zł)
Visual C++ 2005 Express Edition. Tworzenie aplikacji dla Windows (29.00zł)
Samba. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Matematyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Profil podstawowy i rozszerzony. Klasa 2 (29.90zł)
Android. Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne. Wydanie II (149.00zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 200 ujęć Scotta Kelby'ego. Wydanie II (39.90zł)
Zdjęcia makro. Warsztaty fotograficzne (59.00zł)
Ruby on Rails. Zaawansowane programowanie (10.00zł)
WordPress. Programowanie. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (21.99zł)
Adobe Photoshop CS2. Wystarczy jedno kliknięcie! (39.90zł)
Metasploit. Przewodnik po testach penetracyjnych (59.00zł)
CATIA. Narzędzia i moduły (95.20zł)
Graficzne wyświetlacze LCD w przykładach (63.00zł)
Wenecja - Udany Weekend (wydanie I) (18.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji. eBook. Pdf (47.00zł)
Matematyka Europejczyka. Zbiór zadań dla szkoły podstawowej. Klasa 4 (14.90zł)
Zdjęcia makro. Warsztaty fotograficzne (59.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)

doczytaj | esppol | https://carpetcleaningformby.weebly.com | materace janpol | wydobycie walut cyfrowych, mining, big data, bitcoin, litecoin, thereum, ethereum clasic koparka kryptowalut