e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 52.857142857143 37.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) (44.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.60zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (39.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Biblia copywritingu (31.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (34.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (31.92zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)
Windows 8 PL. Ćwiczenia praktyczne (19.92zł)
Mamarazzi. Fotografowanie dzieci. Poradnik dla mam. eBook. Mobi (47.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
XSLT. 2nd Edition (135.15zł)
Word 2002/XP. Ćwiczenia zaawansowane (18.00zł)
Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją (35.92zł)
C# 4.0 Pocket Reference. 3rd Edition (42.42zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. ePub (27.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (34.90zł)
The Productive Programmer (109.65zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
FISZKI audio j. angielski Matura rozszerzona (15.99zł)
jQuery. Tworzenie animowanych witryn internetowych (32.90zł)
Julia Programming Projects (139.00zł)
Mastering Matplotlib 2.x (89.90zł)
Robot Operating System Cookbook (139.00zł)
Mikrokontrolery ST7 LITE w przykładach (61.90zł)
Wiedeń. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (19.90zł)
Sieci Linux. Receptury (89.00zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | torby papierowe do cateringu