e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Symfony 2 od podstaw. eBook. Mobi (62.90zł)
Henryka Sytnera Wakacje na Dwóch Kółkach (39.00zł)
PHP5. Zaawansowane programowanie (79.00zł)
Matematyka w Excelu dla szkół średnich. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (13.90zł)
Komputer PC. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
ABC MS Office 2010 PL (34.90zł)
Bazy danych i MySQL. Od podstaw (59.00zł)
Head First Web Design. Edycja polska (99.00zł)
Flash MX 2004. Tworzenie gier (29.90zł)
Darmowe oprogramowanie w codziennym życiu (29.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Praktyczny kurs Java. Wydanie II (39.90zł)
Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III (39.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. eBook. Pdf (31.99zł)
Adobe Dreamweaver CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (9.00zł)
CCNP TSHOOT. Oficjalny przewodnik certyfikacji (109.65zł)
Wysoko wydajny PostgreSQL 9.0. eBook. Mobi (62.90zł)
Po prostu Photoshop CS3/ CS3 PL (79.00zł)
VBA dla Excela 2010 PL. 155 praktycznych przykładów (49.00zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu