e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Linux Cookbook. Practical Advice for Linux System Administrators
Cena: 193.07142857143 135.15 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

GURU KULTU..ry (39.90zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (24.50zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (25.93zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (33.67zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (25.35zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (12.90zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (19.50zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (11.00zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (19.43zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (39.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (18.50zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (39.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing mobilny (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Web Design in a Nutshell. A Desktop Quick Reference. 3rd Edition (109.65zł)
Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices (169.15zł)
Designing Web Navigation (135.15zł)
Portrety. Kreatywna fotografia (59.00zł)
Tablice informatyczne C++ (12.90zł)
Excel 2013 PL. Biblia (99.00zł)
Odkrywanie wiedzy z danych (47.92zł)
Po prostu Director 6 (27.00zł)
Splątana sieć. Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW (27.45zł)
Statystyka matematyczna w Excelu dla szkół. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (10.90zł)
Perl & LWP (109.65zł)
Kompozycja zdjęć. Kreatywna fotografia (49.00zł)
Polska. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Algorytmy i struktury danych z przykładami w Delphi (80.00zł)
Excel 2007 PL. Biblia (99.00zł)
Learning C# 7 By Developing Games with Unity 2017 - Third Edition (169.00zł)
PHP5. Księga eksperta (89.00zł)
Oracle Discoverer (49.00zł)
Blisko, coraz bliżej. Od fotografii zbliżeniowej do mikrofotografii (69.00zł)
Windows Server 2003 Resource Kit Tools. Leksykon kieszonkowy (18.99zł)

NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | torby papierowe do cateringu | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty dla przemysłu , rolnictwa i motoryzacji. Głównie z materiałów takich jak HDPE, ABS, LDPE, HIPS i PP. | robertdee