e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -20%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
GURU KULTU..ry (31.92zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.60zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Marketing mobilny (29.60zł)

Pozostałe z serii: Inne

Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty (180.00zł)
Odkrywanie wiedzy z danych (47.92zł)
ABC fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć (29.00zł)
ActionScript 3.0. Szybki start (5.00zł)
C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty (99.00zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w gimnazjum. Wydanie II (8.90zł)
Office 2003. Programowanie (69.00zł)
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice (89.00zł)
Visual Basic 2005. Almanach (99.00zł)
Drupal 7 w praktyce. Własna strona WWW w jeden dzień. eBook. ePub (27.90zł)
XSLT dla każdego (65.00zł)
HTML5. Tworzenie gier (53.60zł)
Raspberry Pi. Przewodnik dla programistów Pythona (34.90zł)
Komputer PC dla wapniaków. Wydanie II (22.50zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows 7, Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (Wydanie II) (9.90zł)
SQL Server 2005. Programowanie. Od podstaw (97.00zł)
Java. Praktyczne narzędzia. eBook. ePub (79.00zł)
Eclipse (39.90zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów. eBook. PDF (27.90zł)
Git. Rozproszony system kontroli wersji (43.91zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu