e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. ePub

Paweł Tkaczyk
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu. eBook. Mobi (37.00zł)
Tablice informatyczne. C++. Wydanie II. eBook. Pdf (9.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (24.00zł)
UML 2.0. Almanach. eBook. Pdf (27.00zł)
Mongrel (33.92zł)
Mind mapping z komputerem. Uporządkuj swoje myśli (39.90zł)
Wielkie umysły programowania. Jak myślą i pracują twórcy najważniejszych języków . eBook. ePub (62.90zł)
VBA dla Excela 2010 PL. 155 praktycznych przykładów. eBook. Mobi (39.00zł)
PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (13.90zł)
Babcia Rabuś (23.62zł)
FISZKI audio j. włoski Słownictwo 3 (12.79zł)
Praktyczny kurs asemblera. Wydanie II. eBook. Pdf (54.80zł)
Archiwizacja i odzyskiwanie danych. eBook. Mobi (79.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (23.20zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Mobi (44.90zł)
3ds Max. Leksykon. eBook. Mobi (27.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!. eBook. Mobi (25.90zł)
Parallel R (67.92zł)
Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Adobe Premiere Pro. Oficjalny podręcznik (80.00zł)
Microsoft SharePoint 2013 PL. Architektura i skuteczne rozwiązania (63.20zł)
Ajax. Wzorce projektowe. eBook. ePub (54.99zł)
Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysł (39.00zł)
Rejestr Windows 7. Praktyczne przykłady (29.00zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Nadbałtyckim szlakiem. Wydanie 1 (26.90zł)
Routing i switching. Praktyczny przewodnik (49.00zł)
Facebook. Włącz się do gry (29.90zł)
Alfresco One 5.x Developer's Guide - Second Edition (159.00zł)
Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5 (19.92zł)
Corel Paint Shop Pro X. Obróbka zdjeć cyfrowych. Ćwiczenia praktyczne (17.90zł)
Wprowadzenie do informatyki (15.00zł)
Learn Apache Mesos (109.00zł)
DDD. Kompendium wiedzy (27.92zł)
Klatka po klatce. Poznaj tajniki edycji, konwersji i naprawy plików wideo. eBook. Pdf (43.90zł)
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami (24.90zł)
Vulkan Cookbook (169.00zł)
World of Warcraft. Strategia sukcesu (22.32zł)
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (39.90zł)
Algorytmy. Almanach. eBook. Mobi (39.00zł)

finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | NAJLEPSZE REKLAMY - tablice reklamowe Piła