e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. ePub

Paweł Tkaczyk
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci. eBook. Mobi (27.90zł)
Visual Studio 2010 dla programistów C#. eBook. Mobi (99.00zł)
Apache 2. Leksykon kieszonkowy. eBook. Pdf (19.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. ePub (27.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. eBook. Mobi (31.99zł)
WordPress. Tworzenie własnych motywów. eBook. Mobi (35.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Mobi (47.00zł)
Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury. eBook. ePub (47.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. Mobi (37.00zł)
Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami. eBook. Pdf (47.00zł)
JavaScript - mocne strony. eBook. Pdf (27.90zł)
Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5. eBook. Pdf (19.90zł)
Ruby. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (13.95zł)
PHP i MySQL. Witryna WWW oparta na bazie danych. Wydanie IV. eBook. ePub (47.00zł)
UML 2.x. Ćwiczenia zaawansowane. eBook. ePub (23.90zł)
Budowa robotów dla początkujących. eBook. Mobi (54.99zł)
Ruby. Programowanie. eBook. Pdf (54.99zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny. eBook. Mobi (31.99zł)
BIOS. Przewodnik. Wydanie IV. eBook. ePub (31.99zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Pdf (27.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

PHP. Receptury. Wydanie II (99.00zł)
Delphi 2005. Kompendium programisty (99.00zł)
PHP5. Tworzenie bezpiecznych stron WWW (37.00zł)
Wysoko wydajne MySQL. Optymalizacja, archiwizacja, replikacja. Wydanie II. eBook. Mobi (77.00zł)
Android. Podstawy tworzenia aplikacji (39.90zł)
Visual C# 2005 Express Edition. Od podstaw (27.00zł)
Visual Basic 2005. Zapiski programisty (29.90zł)
PHP i MySQL. Wprowadzenie (47.00zł)
Po prostu InDesign (50.00zł)
Platforma Android. Nowe wyzwania (53.60zł)
PowerPoint 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (64.89zł)
C++. Kruczki i fortele w programowaniu (29.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywności (27.90zł)
Joomla! System zarządzania treścią (44.00zł)
Oświetlenie portretowe. Warsztaty ze Scottem Kelbym (59.00zł)
Joomla! 1.6. Prosty przepis na własną stronę WWW (31.92zł)
Nero 9. Nagrywanie płyt CD i DVD. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (15.90zł)
Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów (49.00zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Wydanie 3 (26.90zł)

orzeł przedni krzyżówka | finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery