e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 52.857142857143 37.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (23.92zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (34.42zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (13.20zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (23.40zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (29.40zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (17.94zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (23.94zł)
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) (35.92zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)
Google+ dla biznesu (22.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (31.20zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (22.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych (55.20zł)
Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II (59.00zł)
Adobe InDesign CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (11.00zł)
R Statistics Cookbook (79.90zł)
ASP.NET 2.0 i Ajax. Wprowadzenie. eBook. ePub (54.99zł)
Adobe Acrobat 9/9 PL. Oficjalny podręcznik (16.00zł)
AngularJS. Kurs video. Czysty kod (119.00zł)
Cubase SX. Szybki start (49.00zł)
IBM Watson Projects (139.00zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3. eBook.Mobi (37.00zł)
PC Hacks. 100 Industrial-Strength Tips & Tools (67.92zł)
Matematyka Europejczyka. Zbiór zadań dla szkół ponadgimnazjalnych. Klasa 1 (19.90zł)
Wysoko wydajny PostgreSQL 9.0. eBook. Mobi (62.90zł)
Programowanie usług WCF. Wydanie III. eBook. Mobi (99.00zł)
Visual Basic dla Excela w przykładach (22.72zł)
Tablice informatyczne. SQL. Wydanie II. eBook. Pdf (9.90zł)
Python Digital Forensics Cookbook (149.00zł)
Developing iOS Applications with Flex 4.5. Building iOS Applications with ActionScript (42.42zł)
Po prostu Outlook 2003 PL (49.00zł)
Aurox. Ćwiczenia (17.90zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła