e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -50%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -50%
cena: 29.9 zł 14.95 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 14.95 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (17.45zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (19.50zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GURU KULTU..ry (31.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (27.30zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)
Marketing mobilny (18.50zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (11.00zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

C#. Leksykon (30.00zł)
SWISHmax! Animacje Flash Jakie to proste +CD (15.73zł)
Dreamweaver UltraDev 4. Księga eksperta (49.00zł)
CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW (59.00zł)
Excel. Funkcje w przykładach. Wydanie II (69.00zł)
Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (19.90zł)
Windows XP PL. Biblia (79.00zł)
Tablice informatyczne. C#. Wydanie II. eBook. Pdf (9.90zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (27.93zł)
AutoCAD 2013 PL. Pierwsze kroki (19.50zł)
Rails. Sztuka programowania (29.50zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
SQL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III (32.90zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (24.50zł)
Flash MX. Programowanie (49.00zł)
Czarno - biały kadr. Kreatywna fotografia (59.00zł)
Microsoft Access. Przewodnik dla użytkowników Excela (69.93zł)
Oko w oko z Adobe Photoshop CS4/CS4 PL (129.00zł)
Praktyczny kurs asemblera. Wydanie II. eBook. Mobi (54.80zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła