e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Corel Paint Shop Pro Photo X2. Obróbka zdjęć cyfrowych. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
3D Studio w praktyce (30.00zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (21.60zł)
Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami (19.90zł)
W sercu PC (52.50zł)
Word 2007 PL. Kurs (34.90zł)
3D Studio MAX. Biblioteka 3D - wyposażenie wnętrz (39.99zł)
Symfony 2 od podstaw. eBook. ePub (62.90zł)
Perl. Mistrzostwo w programowaniu. eBook. Mobi (34.90zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Część 1 (Stara podstawa programowa) (14.90zł)
Podstawy obsługi komputera. Ilustrowany przewodnik. Wydanie III (22.90zł)
Matematyka Europejczyka. Zbiór zadań dla gimnazjum. Klasa 2 (19.90zł)
Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony. eBook. Mobi (47.00zł)
Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. eBook. PDF (54.99zł)
Adobe Dreamweaver CS3 z ASP, ColdFusion i PHP. Oficjalny podręcznik (9.00zł)
PostgreSQL (36.00zł)
Cyfrowa ciemnia. Komputerowy warsztat fotografa. eBook. ePub (43.90zł)
Mamarazzi. Fotografowanie dzieci. Poradnik dla mam. eBook. Mobi (47.00zł)
ASP.NET 4 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie (199.00zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła