e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (31.92zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą (49.45zł)
Biblia copywritingu (31.92zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
GURU KULTU..RY (27.92zł)
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych (31.92zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (31.92zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (31.20zł)
GURU KULTU..RY (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Hack Proofing XML. Edycja polska (49.00zł)
Anatomia serwera NT (45.00zł)
Zautomatyzowany formularz zamówień w Excelu (10.37zł)
Learning OpenStack Networking (149.00zł)
Polityka bezpieczeństwa i ochrony informacji (39.99zł)
MacPodręcznik (29.60zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w gimnazjum. Edycja: Windows XP, Windows Vista, Linux Ubuntu (wydanie IV) (9.90zł)
Windows NT/2000 Native API. Leksykon (66.00zł)
Head First Excel. A learner's guide to spreadsheets (92.65zł)
Flash 5 w praktyce (45.00zł)
Docker Bootcamp (119.00zł)
System ERP. Dobre praktyki wdrożeń (49.45zł)
Packet Tracer 6 dla kursów CISCO TOM 3 (36.80zł)
Industrial Internet Application Development (149.00zł)
Learning the Korn Shell (92.65zł)
Archiwizatory dla każdego. Wydanie III (15.00zł)
VBScript in a Nutshell. 2nd Edition (109.65zł)
Microsoft Visual C++ 2012. Praktyczne przykłady (54.90zł)
Java. Potrzaski (39.00zł)
Microsoft Access 2013 Krok po kroku (38.64zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła