e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
GURU KULTU..ry (31.92zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

The Smashing Book #1. Edycja polska (49.00zł)
DOS. Tablice informatyczne (2.00zł)
GIMP. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (23.90zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. ePub (29.90zł)
Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk (39.90zł)
Excel 2007 PL. Biblia (99.00zł)
PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW. eBook. ePub (31.99zł)
Word i Excel. Dla seniorów (34.90zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny. eBook. Pdf (52.90zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (39.90zł)
Linux embedded podstawy i aplikacje dla systemów (75.24zł)
Noc w obiektywie. Kreatywna fotografia (49.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (26.00zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (wydanie III) (15.90zł)
JBuilder. Vademecum profesjonalisty (95.00zł)
Sekrety kryptografii (59.00zł)
Novell NetWare 5 (45.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (49.00zł)
Projektowanie witryn internetowych dla urządzeń mobilnych. eBook. ePub (39.00zł)
Poczta elektroniczna. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła