e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (25.35zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (32.90zł)
Marketing. Wprowadzenie (103.20zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) (44.90zł)
Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (27.92zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (25.93zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (19.50zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
GURU KULTU..RY (34.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wykłady z informatyki z przykładami w języku C (89.00zł)
Wzorce projektowe. Leksykon kieszonkowy (12.45zł)
The Shellcoders Handbook. Edycja polska (59.90zł)
Microsoft Visual C++ 2008. Tworzenie aplikacji dla Windows (18.50zł)
Microsoft Word 2013 Krok po kroku (26.57zł)
Tablice informatyczne. VBA dla Excela. eBook. Pdf (9.90zł)
Kotlin w praktyce. Kurs video. Tworzenie aplikacji webowych za pomocą Spring Boota (32.45zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 4 (7.90zł)
ASP.NET Core 2 and Vue.js (149.00zł)
Enterprise JavaBeans 3.0. Wydanie V. eBook. Mobi (69.00zł)
Visual Basic .NET. Księga eksperta (69.00zł)
Książę (27.00zł)
Programming Interactivity. A Designer's Guide to Processing, Arduino, and Openframeworks (135.15zł)
Język SQL. Przyjazny podręcznik (39.90zł)
Tania telefonia internetowa VoIP (17.00zł)
.NET Core 2.0 By Example (169.00zł)
Rozmówki niemieckie dla bystrzaków (12.93zł)
Windows XP. Naprawa i optymalizacja. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Linux. Nagrywanie płyt CD i DVD (24.90zł)
CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | melt do udrażniania kanalizacji melt preparat do odblokowywania zatkanych rur kanalizacyjnych | czyszczenie polbruku Piła