e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.60zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

ABC Photoshop CS (18.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Krakowski Kazimierz i Podgórze. Wydanie 1 (44.90zł)
Oracle8i. Podręcznik administratora baz danych (99.00zł)
Andaluzja. Sewilla, Granada i Kordowa. Wydanie 2 (26.90zł)
Język C. Wskaźniki. Vademecum profesjonalisty (59.00zł)
ABC sam składam komputer. Wydanie II (29.90zł)
Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV. Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych (139.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (25.51zł)
Hibernate w akcji (57.00zł)
Rozbudowa i naprawa laptopów (129.00zł)
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa (34.00zł)
W sercu BIOS-u (22.50zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Adobe Photoshop Lightroom 2. Oficjalny podręcznik (59.00zł)
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie II. eBook. ePub (29.90zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów (23.20zł)
ASP.NET 3.5. Programowanie (129.00zł)
OpenGL. Ćwiczenia (19.90zł)
Hibernate Search. Skuteczne wyszukiwanie (27.92zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko