e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (39.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
GURU KULTU..RY (27.92zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (31.92zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (31.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (23.20zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Po prostu Netscape 4 (37.50zł)
Tao mikrousług. Projektowanie i wdrażanie (47.20zł)
Wejdź do świata magii! Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite (15.92zł)
Proste konstrukcje - lampowe audio (66.67zł)
AutoCAD 2005 (144.99zł)
CodeIgniter. Zaawansowane tworzenie stron w PHP (37.60zł)
Microservices with Azure (159.00zł)
Matematyka-Arkusz egzaminu gimnazjalnego MegaMatma nr 2. Zadania z rozwiązaniami (9.99zł)
Mózg się myli (28.11zł)
Linux. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (24.90zł)
Ajax. Wzorce projektowe (69.00zł)
AutoCAD 2004 PL (144.99zł)
Machine Learning with R Quick Start Guide (89.90zł)
Functional JavaScript. Introducing Functional Programming with Underscore.js (79.90zł)
HTML 4 (52.50zł)
Programming Chrome Apps (139.00zł)
Linux. Przewodnik administratora (107.90zł)
XML. Almanach (60.00zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Analizy biznesowe. Rozwiązania w biznesie. Wydanie III (89.00zł)
Enterprise SOA. Designing IT for Business Innovation (159.00zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko