e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (27.92zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (23.94zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (31.92zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Marketing mobilny (29.60zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (19.50zł)
GURU KULTU..RY (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (23.40zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków. Wydanie IV (29.50zł)
Automatyzacja testów. Kompletny przewodnik dla testerów oprogramowania (82.98zł)
Zdajemy egzamin ECDL CAD. Kompendium wiedzy i umiejętności (30.44zł)
Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II (59.00zł)
Visual Basic 2005. Od podstaw (99.00zł)
Learning Swift. Building Apps for macOS, iOS, and Beyond. 3rd Edition (152.15zł)
Wielkie umysły programowania. Jak myślą i pracują twórcy najważniejszych języków . eBook. ePub (62.90zł)
TypeScript High Performance (159.00zł)
Excel 2007 PL. Biblia. VBA dla Excela 2007 PL. 88 praktycznych przykładów (119.00zł)
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie III (49.00zł)
Chorwacja - Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (49.90zł)
Rails. Receptury (67.00zł)
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli informatyki w gimnazjum. Edycja: Windows XP, Windows Vista, Linux Ubuntu. Wydanie III (15.90zł)
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II (19.95zł)
Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych (39.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (23.94zł)
Algorytmy dla bystrzaków (29.50zł)
Mastering Entity Framework Core 2.0 (179.00zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II. eBook. ePub (11.99zł)
Hiszpania. Fiesta i sjesta. Wydanie 1 (51.99zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | military ts2 space military