e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (55.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II (57.00zł)
Wzorce SOA (43.91zł)
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 (129.00zł)
Jak dbać o włosy. Poradnik dla początkującej włosomaniaczki (37.00zł)
Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach (89.52zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (49.90zł)
MegaCAD. Wydanie II (53.00zł)
Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie III (109.00zł)
MySQL. Podręcznik administratora (79.00zł)
Praktyczny kurs Java. Wydanie III. eBook. Pdf (47.00zł)
Access 2013 PL. Biblia (149.00zł)
Flash CS5 PL Professional. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (23.90zł)
Bułgaria. Pejzaż słońcem pisany (wydanie III) (39.90zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
RS 232C - praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera. Wydanie III (67.00zł)
Windows i sieci komputerowe (16.10zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką. eBook. ePub (62.90zł)
Windows 7 Samo Sedno (22.78zł)
Internet. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV (14.32zł)

przerabianie zdjęć online przerabianie zdjęć online | radiowy oraz szybki bezprzewodowy internet krzeszów telefon voip | Kit hydrauliczny poxilina wrocław | psycholog Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko