e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -35%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -35%
cena: 39 zł 25.35 zł
Data wydania: 2012-01-30
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 25.35 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem (twarda oprawa) (31.92zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (24.50zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy (39.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (12.90zł)
Marketing. Wprowadzenie (100.75zł)
GURU KULTU..RY (12.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (17.45zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (25.93zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (39.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (17.45zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (19.50zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (19.50zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (33.67zł)

Pozostałe z serii: Inne

Python ninja. 70 sekretnych receptur i taktyk programistycznych (28.50zł)
Uczymy dzieci programowania. Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie (66.21zł)
Anatomia PC. Wydanie V (99.00zł)
Git. Leksykon kieszonkowy (14.95zł)
Elektrochemiczne metody skaningowe i ich zastosowanie w inżynierii korozyjnej (26.28zł)
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II (49.50zł)
Tworzenie stron WWW we Flashu 8. Projekty (29.00zł)
Amazon Web Services w akcji. Wydanie II (64.35zł)
Windows 7 PL. Pierwsza pomoc (8.95zł)
Web Development with MongoDB and Node - Third Edition (139.00zł)
Microsoft SQL Server 2012. Krok po kroku (70.40zł)
Hands-On Full Stack Development with Spring Boot 2.0 and React (139.00zł)
Photoshop CS3/CS3 PL. Warstwy. Biblia (99.00zł)
Projektowanie serwisów WWW. Standardy sieciowe. Wydanie II. Po prostu HTML, XHTML i CSS. Wydanie VI (109.00zł)
Wałkowanie Ameryki (twarda oprawa) (44.90zł)
Building Applications with Spring 5 and Kotlin (139.00zł)
Twitter API: Up and Running. Learn How to Build Applications with the Twitter API (92.65zł)
Interfejs dla osób z dysfunkcją wzroku (34.20zł)
Open Sources 2.0. The Continuing Evolution (92.65zł)
Incydenty bezpieczeństwa. Metody reagowania w informatyce śledczej (49.50zł)

ukryta sobieszewo | wynajem autobusów wielkopolska | corca | tduraj | hafra