e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-01-30
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (42.86zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Head First. Fizyka. Edycja polska. eBook. Pdf (79.00zł)
Sieci VPN. Zdalna praca i bezpieczeństwo danych (34.00zł)
Blender. Ćwiczenia praktyczne (27.00zł)
Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1 (19.92zł)
Integracja PHP z Windows (89.00zł)
Elektronika. Od praktyki do teorii. eBook. Mobi (62.90zł)
Windows 8 PL. Zaawansowana administracja systemem. eBook. Mobi (47.00zł)
Google Website Optimizer. Przewodnik (59.00zł)
ABC Access 2003 PL (15.00zł)
Revit Architecture. Podręcznik użytkownika (34.90zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II) (9.90zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn (31.92zł)
Komputery PC dla bystrzaków (34.90zł)
Windows Server 2008. Infrastruktura klucza publicznego (PKI) (4.00zł)
UML 2.0. Almanach. eBook. ePub (27.00zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Piękny kod. Tajemnice mistrzów programowania (89.00zł)
PHP i MySQL. Od nowicjusza do wojownika ninja (59.00zł)
Knoppix. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
Perl dla średnio zaawansowanych (37.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo