e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -30%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -30%
cena: 39 zł 27.30 zł
Data wydania: 2012-01-30
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
 

 
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".
 

 

Patroni medialni:

 





Cena: 27.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.57zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (34.50zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Google+ dla biznesu (18.50zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (17.45zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (48.30zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (19.50zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (19.50zł)
GURU KULTU..ry (31.92zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Marketing mobilny (18.50zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (19.50zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych. Receptury (24.50zł)
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II (47.00zł)
Mandrake Linux. Ćwiczenia zaawansowane (16.89zł)
PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie III. eBook. Mobi (62.90zł)
Twórcze ujęcie natury i krajobrazu. Obudź w sobie fotograficzny zmysł (49.00zł)
PHP 5. Nowe możliwości (39.90zł)
Król biurowej klasy średniej (18.50zł)
jQuery. Leksykon kieszonkowy. eBook. Pdf (19.90zł)
Flash i PHP. Tworzenie systemu e-commerce (34.30zł)
ABC komputera. Wydanie IV (29.00zł)
Matematyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 3 (17.90zł)
Systemy i sieci komputerowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk (37.95zł)
Flash 5 ActionScript. Podstawy (60.00zł)
Head First JavaScript. Edycja polska (44.50zł)
Windows Server 2008 PL. Przewodnik encyklopedyczny. eBook. Pdf (54.99zł)
Ajax. Wzorce projektowe. eBook. ePub (54.99zł)
Fotografia cyfrowa (49.00zł)
Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!) (104.30zł)
JavaScript. Wprowadzenie. eBook. Mobi (34.90zł)
Word 2000 PL. Ćwiczenia praktyczne (8.00zł)

komputery online | parkofert | cv wskazówki | firmowytop.pl | ukryta sobieszewo