e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Pdf

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 168, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (21.99zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Mobi (14.90zł)
Mathcad. Od obliczeń do programowania. eBook. ePub (31.99zł)
UML 2.0. Wprowadzenie. eBook. Pdf (29.90zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III. eBook. Pdf (31.99zł)
Talizmany i amulety (12.20zł)
Cisza w sieci. eBook. Pdf (29.90zł)
ASP.NET 3.5. Programowanie. eBook. Pdf (99.00zł)
Wampiry. Historia z zimną krwią spisana (34.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Pdf (31.99zł)
Wtyczki do WordPress. Programowanie dla profesjonalistów. eBook. Mobi (69.90zł)
Apache 2. Leksykon kieszonkowy. eBook. Pdf (19.90zł)
Wino. Praktyczny poradnik (29.00zł)
WordPress. Tworzenie własnych motywów. eBook. ePub (35.90zł)
Windows 8 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (19.90zł)
Windows 8 PL. Zaawansowana administracja systemem. eBook. ePub (47.00zł)
Ajax. Implementacje. eBook. Mobi (39.00zł)
C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Mobi (23.90zł)
Perl. Mistrzostwo w programowaniu. eBook. ePub (34.90zł)
Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów . eBook. ePub (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Audyt bezpieczeństwa informacji w praktyce (29.60zł)
jQuery. Poradnik programisty. eBook. Mobi (31.99zł)
Tablice informatyczne. Java. Wydanie III. eBook. Pdf (9.90zł)
Mac OS X Leopard. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
CorelDRAW X4 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Techniki obróbki zdjęć cyfrowych w 40 ujęciach (39.90zł)
Programowanie współbieżne. Systemy czasu rzeczywistego (49.00zł)
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V (119.00zł)
3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji (69.00zł)
ABC Word 2010 PL (29.90zł)
Word. Makrodefinicje (45.00zł)
Spring w Akcji. Wydanie III (69.00zł)
Podręcznik genialnych pomysłów. Od inspiracji po realizację. Smashing Magazine (55.20zł)
Kuloodporne strony internetowe. Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS. Wydanie III (39.20zł)
Aplikacje w Delphi. Przykłady (30.00zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży (49.90zł)
Matematyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 3 (17.90zł)
Spraw, by rzeczy przemówiły. Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino (63.20zł)
Programowanie w języku C++. Szybki start (67.00zł)

orzeł przedni krzyżówka | finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery