e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Pdf

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 168, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

Bash. Receptury. eBook. ePub (69.90zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (79.00zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek. eBook. Mobi (35.90zł)
Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. eBook. Mobi (15.90zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3. eBook. Pdf (37.00zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW. eBook. ePub (31.99zł)
Zend Framework od podstaw. Wykorzystaj gotowe rozwiązania PHP do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych. eBook. Mobi (69.90zł)
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie III. eBook. ePub (39.90zł)
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. eBook. Pdf (69.90zł)
Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów . eBook. Mobi (39.00zł)
Visual Studio 2010 dla programistów C#. eBook. ePub (99.00zł)
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. ePub (39.00zł)
Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety. eBook. Pdf (29.90zł)
WCF od podstaw. Komunikacja sieciowa nowej generacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Bałtycki łańcuch (wydanie II) (34.90zł)
JavaScript. Programowanie obiektowe. eBook. Mobi (39.00zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych. eBook. Mobi (54.00zł)
Drupal 7 w praktyce. Własna strona WWW w jeden dzień. eBook. ePub (27.90zł)
Mathcad. Od obliczeń do programowania. eBook. ePub (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów (129.00zł)
Java. Algorytmy i struktury danych (79.00zł)
Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek. eBook. Mobi (47.00zł)
Java. Wprowadzenie (86.00zł)
CCNP SWITCH. Oficjalny przewodnik certyfikacji z płytą CD (109.65zł)
Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5 (19.92zł)
Blender. Mistrzowskie animacje 3D (63.20zł)
Windows Server. Receptury. Windows Server 2003 i Windows 2000 (77.00zł)
PHP. Zaawansowane programowanie. eBook. ePub (47.00zł)
Java. Rozmówki (29.00zł)
Inkscape. Podstawowa obsługa programu (39.20zł)
VBA dla Excela 2010. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (19.90zł)
Kylix. Tworzenie aplikacji (99.00zł)
UML 2.x. Ćwiczenia zaawansowane. eBook. ePub (23.90zł)
Fotomontaż w Photoshopie. Sekrety doskonałego wyboru i łączenia obrazów cyfrowych (79.00zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie III (59.00zł)
WCF od podstaw. Komunikacja sieciowa nowej generacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Komputer PC dla seniorów (34.90zł)
Inteligentny dom i inne systemy sterowania w 100 przykładach (58.10zł)
JBoss AS 7. Tworzenie aplikacji (59.00zł)

finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | axius