e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Mobi

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 168, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

Ajax. Wzorce projektowe. eBook. Pdf (54.99zł)
PostgreSQL. Receptury dla administratora. eBook. Mobi (62.90zł)
Drupal 7. Zaawansowane programowanie. eBook. ePub (62.90zł)
Mathcad. Od obliczeń do programowania. eBook. Pdf (31.99zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Pdf (27.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Mistrz programowania. Zwiększ efektywność i zrób karierę. eBook. ePub (29.90zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3. eBook.ePub (37.00zł)
Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile. eBook. ePub (47.00zł)
Perl. Mistrzostwo w programowaniu. eBook. ePub (34.90zł)
Praktyczny kurs asemblera. Wydanie II. eBook. Mobi (54.80zł)
Kulisy Kulinarnej Akademii. eBook. Pdf (31.99zł)
Backup i zarządzanie danymi w Windows 7. Praktyczny podręcznik. eBook. Mobi (35.90zł)
VBA dla Excela 2010. Leksykon kieszonkowy. eBook. ePub (19.90zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek. eBook. Mobi (35.90zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży. eBook. Mobi (39.00zł)
C++11. Nowy standard. Ćwiczenia. eBook. ePub (17.90zł)
Projektowanie witryn internetowych dla urządzeń mobilnych. eBook. Mobi (39.00zł)
ABC systemu Windows 7 PL. eBook. Mobi (23.90zł)
Tworzenie stron WWW. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie II. eBook. Mobi (69.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

InDesign. Projekty z klasą (44.90zł)
Excel 2010 PL dla bystrzaków (39.90zł)
Portrety. Kreatywna fotografia (59.00zł)
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie czwarte (99.00zł)
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli informatyki w gimnazjum. Edycja: Windows XP, Windows Vista, Linux Ubuntu. Wydanie III (15.90zł)
Flash MX 2004. Biblia (129.00zł)
Psychologia szefa. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Windows 98 PL. Vademecum profesjonalisty (125.00zł)
Android 3. Tworzenie aplikacji. eBook. ePub (119.00zł)
Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II (79.00zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (14.90zł)
AutoCAD 2002 i 2004. Tworzenie makr w VBA (98.00zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. AUDIOBOOK (49.00zł)
PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk (39.90zł)
Delphi 6. Vademecum profesjonalisty. Tom I (75.00zł)
ABC programowania w C++ (25.00zł)
Oracle Database 10g. Programowanie w języku PL/SQL (99.00zł)
Architektura oprogramowania. Metody oceny oraz analiza przypadków (39.00zł)
Android w akcji. Wydanie II (99.00zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kurów telefon | dogecoin.com.pl | żółw żółtolicy choroby | profiseo | mobilier.pl