e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Inne
Seria: Inne


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Mobi

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 168, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Inne

Archiwizacja i odzyskiwanie danych. eBook. Mobi (79.00zł)
80 sposobów na Ajax. eBook. Pdf (43.90zł)
PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II. eBook. Pdf (47.00zł)
Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada. eBook. ePub (31.99zł)
Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne. eBook. ePub (31.99zł)
Lwów. Miasto Wschodu i Zachodu (wydanie V) (24.90zł)
Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach. eBook. Pdf (44.90zł)
Apache. Receptury. Wydanie II . eBook. Mobi (39.00zł)
ABC sam składam komputer. Wydanie IV. eBook. Pdf (31.99zł)
Drupal 7. Od podstaw. eBook. Pdf (35.90zł)
VBA dla Excela 2010. Leksykon kieszonkowy. eBook. ePub (19.90zł)
Moodle. Stwórz własny serwis e-learningowy. eBook. Pdf (23.90zł)
Ruby on Rails. Wprowadzenie. Wydanie II. eBook. ePub (22.90zł)
Monitoring i bezpieczeństwo sieci. eBook. Pdf (31.99zł)
JavaScript. Praktyczny kurs. eBook. ePub (39.00zł)
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty. eBook. Mobi (39.00zł)
testowa (1.01zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (43.91zł)
VBA dla Excela 2010. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (19.90zł)
Kakuro. 127 oryginalnych łamigłówek liczbowych (9.70zł)

Pozostałe z serii: Inne

Illustrator 9. Ćwiczenia praktyczne (14.00zł)
Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury (55.92zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (21.60zł)
SUSE Linux. Ćwiczenia (17.00zł)
Fizyka. Rozwiązywanie zadań w Excelu. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Metody i narzędzia eksploracji danych (71.10zł)
Adobe Premiere Pro. Oficjalny podręcznik (80.00zł)
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ (129.00zł)
Visual Basic 6.0 (36.00zł)
Excel 2007 PL. Biblia (109.00zł)
TCP/IP. Księga eksperta. Wydanie II (125.00zł)
Archiwizacja i odzyskiwanie danych. eBook. Pdf (79.00zł)
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III (49.00zł)
Programowanie w języku C. FAQ (39.99zł)
Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. eBook. Mobi (54.99zł)
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli zajęć komputerowych w szkole podstawowej, kl. 4 - 6. Edycja: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Mac OS 10.5, Linux Ubuntu (15.90zł)
Świat druku 3D. Przewodnik (49.00zł)
Rozbudowa i naprawa systemu Windows (99.00zł)
Toskania i Wenecja. W krainie cyprysów, oliwy i win (26.90zł)
Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik (59.00zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kurów telefon | dogecoin.com.pl | żółw żółtolicy choroby | profiseo | mobilier.pl