e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne
Promocja: -50%


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2012-06-11
stron: 168, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Programowanie gier

Unreal Engine 4.x Scripting with C++ Cookbook (129.00zł)
Mastering Game Development with Unreal Engine 4 (139.00zł)
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (79.00zł)
Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia (41.40zł)
Augmented Reality Game Development (149.00zł)
Virtual Reality Blueprints (129.00zł)
Complete Unity 2018 Game Development (159.00zł)
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC (44.50zł)
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw (14.95zł)
Wojny konsolowe (41.17zł)
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier (34.50zł)
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano (12.45zł)
Mastering Unity 2017 Game Development with C# - Second Edition (169.00zł)
HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript (19.95zł)
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II (34.50zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (39.00zł)
Writing Game Center Apps in iOS. Bringing Your Players Into the Game (42.42zł)
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta (31.85zł)
Practical Game AI Programming (169.00zł)
Android. Programowanie gier na tablety (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)
VBA dla Excela 2002/2003. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
FileMaker Pro 10: The Missing Manual (118.15zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Mamarazzi. Fotografowanie dzieci. Poradnik dla mam. eBook. Pdf (47.00zł)
Programowanie w języku R (47.40zł)
HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW (79.00zł)
Krótka historia informatyki (27.99zł)
Responsive Web Design z jQuery (31.85zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (19.95zł)
Tworzenie stron metodą stopniowego ulepszania. Witryny dostępne dla każdego (38.35zł)
Akordy gitarowe dla bystrzaków (19.50zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (24.50zł)
PHP Reactive Programming (159.00zł)
WCF od podstaw. Komunikacja sieciowa nowej generacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Turcja. Kraj czterech mórz (wydanie III) (59.90zł)
Po prostu Word dla Windows 95 (18.99zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji. eBook. Mobi (54.99zł)
ArchiCAD 6 (30.00zł)
Photoshop. Księga kanałów obrazu (77.00zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | psychoterapia Piła | Sklep Seo