e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne
Promocja: -50%


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2012-06-11
stron: 168, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Programowanie gier

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x (38.50zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (18.50zł)
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC (44.50zł)
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x (77.00zł)
Android. Programowanie gier na tablety (19.50zł)
Android. Programowanie gier na tablety (39.00zł)
Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier (24.50zł)
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (39.50zł)
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC (89.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (25.90zł)
Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier (49.00zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (27.30zł)
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (55.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Integracja PHP z Windows (62.30zł)
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Klasa 2. Część 2 (12.90zł)
Matematyka z komputerem dla liceum i technikum (39.00zł)
Microsoft Visual C# 2005. Księga eksperta (87.00zł)
Ajax dla zaawansowanych. Architektura i najlepsze rozwiązania (59.00zł)
Fotografia cyfrowa. Kurs. Wydanie II (44.90zł)
Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III (19.50zł)
sed i awk. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch (30.08zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. ePub (27.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (14.95zł)
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk (57.00zł)
Układy mikroprocesorowe (37.63zł)
Microsoft Windows Server 2003/2008. Bezpieczenstwo środowiska z wykorzystaniem Forefront Security (74.50zł)
Nagrywanie płyt DVD. Ćwiczenia praktyczne (16.00zł)
Mąż, którego nie znałam (27.90zł)
Bazy danych. Pierwsze starcie. eBook. ePub (22.90zł)
Adobe Illustrator. Projekty z klasą (44.90zł)
3D Studio MAX 2. Zaawansowane techniki modelowania (72.00zł)
Excel 2000 PL. Ćwiczenia praktyczne (7.00zł)

przedszkole Piła | tani oraz szybki bezprzewodowy internet bezprzewodowy stryszawa telefon voip kabel | seo | odzież | psychoterapia Piła