e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Social Media
Seria: Inne
Promocja: -50%


Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Chris Treadaway, Mari Smith
promocja -50%
cena: 69 zł 34.50 zł
Data wydania: 2013-05-09
stron: 320, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



Cena: 34.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Social Media

Social media to ściema (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.72zł)
ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0 (34.50zł)
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie (27.93zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (27.93zł)
Social media to ściema (19.50zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (39.90zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (27.30zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (17.45zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (69.00zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (24.43zł)
ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0 (24.50zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (19.95zł)

Pozostałe z serii: Inne

GIMP 2.6. Receptury (57.00zł)
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik (99.00zł)
Profesjonalne zarządzanie barwą. Wydanie II (127.00zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org. Wydanie II (31.90zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (23.90zł)
Rzym. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Mobi (14.90zł)
WordPerfect 5.1. Makrodefinicje i klawiatury (6.20zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (34.50zł)
Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami. eBook. Mobi (47.00zł)
Access 2003 PL. Kurs (34.90zł)
Narciarstwo tourowe, śladowe i biegowe (24.90zł)
Photoshop CS4 PL. Ilustrowany przewodnik (19.90zł)
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework (129.00zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Zapomnij o pieniądzach i bogać się (31.99zł)
AutoCAD 2011 PL. Pierwsze kroki (17.45zł)
Haker umysłów (29.00zł)
Sieci VPN. Zdalna praca i bezpieczeństwo danych. Wydanie II rozszerzone (23.50zł)

psycholog Piła | Kermi grzejniki płytowe wrocław Purmo | telefonytech.pl | Prochem produkuje najlepsze płyty z tworzyw , płyty ABS LDPE HIPS PP, produkującym również, płyty z tworzyw do termoformowania, przemysłu, motoryzacji i rolnictwa. | wykształcenie