e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Social Media
Seria: Inne
Promocja: -50%


Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Chris Treadaway, Mari Smith
promocja -50%
cena: 69 zł 34.50 zł
Data wydania: 2013-05-09
stron: 320, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



Cena: 34.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Social Media

Open Sources 2.0. The Continuing Evolution (101.15zł)
Social media to ściema (39.00zł)
Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych (47.06zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.72zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (39.90zł)
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google (26.44zł)
Social media to ściema (19.50zł)
We the Media. Grassroots Journalism By the People, For the People (50.92zł)
The Information Diet. A Case for Conscious Comsumption (59.42zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (19.95zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (25.93zł)
Spam Kings. The Real Story Behind the High-Rolling Hucksters Pushing Porn, Pills, and %*@)# Enlargements (76.42zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (17.45zł)
Facebook. Włącz się do gry (19.43zł)
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego (19.95zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych (36.71zł)
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google (30.40zł)
Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym (18.85zł)

Pozostałe z serii: Inne

Python Data Structures and Algorithms (159.00zł)
Hello, Android. Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych. Wydanie III (57.00zł)
Agile Development. Filozofia programowania zwinnego. eBook. ePub (54.99zł)
Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 3 (31.99zł)
Po prostu Director 7 (39.00zł)
HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript (23.94zł)
Wprowadzenie do Spring Framework dla programistów Java (37.05zł)
Using SQLite. Small. Fast. Reliable. Choose Any Three (109.65zł)
Android w praktyce. eBook. Pdf (79.00zł)
AIX, PowerVM - UNIX, wirtualizacja, bezpieczeństwo. Podręcznik administratora (57.85zł)
Java. Aplikacje bazodanowe. Najlepsze rozwiązania (33.00zł)
AutoCAD 2002 (125.00zł)
Access 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (69.90zł)
Po prostu Office XP PL (39.00zł)
Mistrzowskie prezentacje –slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Pdf (27.90zł)
Po prostu Red Hat Linux 6 (39.00zł)
Oracle Utilities Pocket Reference (29.67zł)
Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych. Receptury. eBook. Mobi (39.00zł)
Słowenia. Słoneczna strona Alp. Wydanie 3 (39.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. ePub (31.99zł)

psycholog Piła | Kermi grzejniki płytowe wrocław Purmo | Prochem produkuje najlepsze płyty z tworzyw , płyty ABS LDPE HIPS PP, produkującym również, płyty z tworzyw do termoformowania, przemysłu, motoryzacji i rolnictwa. | putek | jamboreepsc